جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲

نزاع خیابانی پسر دردسرساز سرمربی لیگ

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 424649
پسر دردسرساز یکی از سرمربیان لیگ برتری دیروز خواسته یا ناخواسته در متن یک نزاع خیابانی قرار گرفت و به شدت کتک خورد.
به گزارش جهان،خبر ورزشی نوشت: پسر دردسرساز یکی از سرمربیان لیگ برتری دیروز خواسته یا ناخواسته در متن یک نزاع خیابانی قرار گرفت و به شدت کتک خورد.
ماجرا از این قرار است که پسر جوان سرمربی لیگ برتری همراه داماد این سرمربی بر سر یک موضوع ساده با مالکان واحدهای تجاری همسایه محل کسب و کار پدرش درگیر می‌شود و درگیری کلامی طرفین به یقه‌گیری می‌کشد که ناگهان این آقاپسر دردسرساز صدایش را بلند می‌کند و داماد او اسپری فلفل از جیب خود درمی‌آورد و همین که برای دور کردن طرف مقابل از اسپری فلفل استفاده می‌کند، برخی مالکان واحدهای تجاری همسایه به اتفاق کارکنان‌شان روی سر او و شوهرخواهرش می‌ریزند و تا جایی که ممکن بوده این دو نفر را کتک می‌زنند.
بعد از این کتک‌کاری مفصل، پسر سرمربی سرشناس با پدرش که آن زمان در ملک تجاری خود حاضر نبوده تماس می‌گیرد و موضوع را به پدرش انتقال می‌دهد و از او می‌خواهد با رفقایی که دارد و آدم‌های اطرافش به محل درگیری بیاید و آنهایی که او را کتک زده‌اند، ادب کند!
پسر دردسرساز بعد از تماس با پدرش، در حالی که حسابی کتک خورده بود و با وجود اینکه مردم و برخی مالکان مجتمع تجاری به زحمت او را از زیر مشت و لگد بیرون کشیده بودند، ادعا می‌کند الان آدم‌های پدرم می‌آیند و شما را ادب می‌کنند اما سرمربی که محل کسب و کارش در همان مجتمع است و برعکس تصور پسر دردسرساز، به اتفاق دوستان خود برای دعوا به محل وقوع درگیری نمی‌آید و به محض رسیدن به این مجتمع، سراغ صاحبان واحدهای تجاری همسایه ملک تجاری خود می‌رود و خیلی دوستانه از آنها می‌خواهد موضوع را تعریف کنند. همسایه‌ها هم می‌گویند پسر و دامادش از اسپری فلفل استفاده کرده و حقشان بوده کتک بخورند!
به گفته شاهدان عینی، آقاپسر که می‌بیند پدرش طرف او را نگرفته و دنبال پیدا کردن مقصر است، لباس خود را درمی‌آورد و جای کتک‌هایی که خورده را به پدرش نشان می‌دهد و از سرمربی سرشناس می‌خواهد با کسانی که پسر و دامادش را زده‌اند، از در دوستی وارد نشود اما سرمربی که به هر حال همان مجتمع محل کسب و کارش است، بی‌توجه به حرف پسر کتک خورده‌اش، تلاش می‌کند جلوی تکرار این اتفاق را بگیرد تا در روزهایی که دور از ایران است، مشکل جدیدی ایجاد نشود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هوتن جان دوباره سوتی داد !
یک نفر از قلم افتاده بالاخره هنرپیشه ای ، مجری تلوزیونی و البته یه دختر خانمی ، قرصی یا یه بطری سبز رنگی اینا که مثل افراد معمولی نیستند مثل افراد معمولی دعوا کنند