پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آغاز اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده

سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 414947
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولین سازمان حج و زیارت مشکل صدور روادید مرتفع شده و اعزام‌ها از دهم فروردین آغاز شده‌ است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام فقیهی از آغاز اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده از دهم فرودین خبر داد و گفت: تمامی کاروان‌های عمره دانشگاهیان از دهم فروردین به بعد اعزام خواهند شد.

وی افزود: طی ماه‌های اخیر به دلیل پاره‌ای مشکلات به وجود آمده در خصوص صدور روادید بخشی از پروازهای پایان سال ۹۳ با مشکل روبرو شد که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولین سازمان حج و زیارت مرتفع شده و اعزام‌ها از دهم فروردین آغاز شده‌ است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه اظهار داشت: امیدواریم با ادامه همین روند و صدور به موقع ویزای عمره‌گزاران دانشگاهیان عزیز طبق تاریخ‌های اعلام شده در سامانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به عمره مفرده اعزام شوند.

حجت‌الاسلام فقیهی در خصوص برنامه‌های فرهنگی این دوره از عمره دانشگاهیان گفت: ارسال بسته محصولات فرهنگی قبل از سفر و حین سفر از ماه‌ها پیش آغاز شده و به دست دانشگاهیان عمره‌گزار که کاروان‌بندی شده‌اند، رسیده است. حضور مداح و مناجات خوان در هتل‌های دانشگاهیان و همچنین زیارت دوره‌های ویژه و همایش‌های حین سفر بخشی از برنامه‌های فرهنگی خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *