جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ثبت ۲۷ میلیون نفر شب سفر تا امروز

شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 414541
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از ثبت ۲۷ میلیون نفر شب سفر از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.
به گزارش جهان،مرتضی رحمانی‌موحد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: از ۲۸ اسفند سال گذشته تاکنون آمار اقامت مسافران و گردشگران در سطح کشور ۲۷ میلیون نفر شب بوده است.

وی از رشد ۵ درصدی میزان سفر در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان تغییرات آمار سفر در استان‌های مختلف متفاوت است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: امسال تمام اماکن تاریخی کشور با رشد ۵۵ تا ۶۰ درصدی بازدیدکننده روبه‌رو بوده است و در این بین آثار ثبت جهانی بیش‌ترین بازدیدکنندگان را داشته‌اند.

وی از تشکیل دبیرخانه مجمع گفت‌و‌گوهای آسیایی در کویت خبر داد و گفت: جلسه این مجمع با حضور ۳۱ کشور آسیایی و آفریقایی در سال ۱۳۹۴ در شیراز برگزار می‌شود.

رحمانی موحد در مورد ساماندهی دفاتر خدمات گردشگری بیان کرد: سال ۱۳۹۴ سال ساماندهی دفاتر گردشگری در سطح کشور است و دفاتری که اقدام به تورسازی در داخل و خارج از کشور می‌کنند از تسهیلات و حمایت سازمان میراث فرهنگی برخوردار می‌شوند.

وی همچنین افزود: در پایان تعطیلات آمار دقیق تعداد مسافران ایرانی که در ایام نوروز به خارج از کشور سفر کرده‌اند نیز اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *