سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

ماجرای معاونت جدیدی که در دولت تغییر نام یافت

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 181946
هفته جاری برخی رسانه‌ها خبر از تشکیل معاونت جدید حفاظت اطلاعات در ریاست جمهوری دادند. گرچه این خبر دیرهنگام و پس از گذشت چند روز تکذیب شد اما خبرها حکایت از صحت آن دارند.

به گزارش جهان، یک جریان خاص که در پروژه فتح بالاترین دستگاه اطلاعاتی کشور ناکام ماند تصمیم به ایجاد معاونت جدیدی با نام حفاظت اطلاعات در درون دولت گرفته که البته با درز خبر آن به رسانه‌ها این پروژه با کندی در اجرا مواجه شد. 

با مشخص شدن فرد مورد نظر برای این معاونت یعنی آقای(س) و حساسیت های احتمالی در راه اندازی این معاونت، ریاست جمهوری دست به تکذیب خبر تشکیل این معاونت زد. این درحالی است که خبرنگار ما اطلاعات جدیدی در این رابطه کسب کرده است.

 آخرین خبرها نشان می‌دهد نه تنها این خبر درست بوده بلکه قرار است برای جلوگیری از حساسیت‌های پدید آمده، وظایف دیده شده برای معاونت حفاظت اطلاعات در قالب معاونت جدیدی به نام معاونت اجتماعی ریاست جمهوری که به تازگی تشکیل می‌شود، به مرحله عمل در بیاید. این معاونت نیز به آقای(س) سپرده خواهد شد. 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *