پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جزئیات حادثه امروز در پالایشگاه نفت تهران

چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 175844
به دلیل انجام تعمیرات در سوئیچ برق یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران، سه نفر از کارکنان این مجموعه نفتی دچار سوختگی شده اند.
مهر: یک مقام مسئول در شرکت ملی پالایش و پخش نفتی با تشریح جزئیات حادثه جانی امروز در پالایشگاه نفت تهران، اعلام کرد: در پی این وقوع حادثه سه نفر از کارکنان این مجموعه نفتی دچار سوختگی شدند.

محسن قدیری در درباره جزیئات حادثه پیش از ظهر امروز پالایشگاه نفت تهران، گفت: به دلیل انجام تعمیرات در سوئیچ برق یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران، سه نفر از کارکنان این مجموعه نفتی دچار سوختگی شده اند.

مدیر عامل پالایشگاه نفت تهران با اعلام اینکه در حال حاضر وضع عمومی حادثه دیدگان پالایشگاه تهران مطلوب است، تصریح کرد: سه نفر از کارکنان حادثه دیده برای مداوا به بیمارستان متقل شده اند، ضمن اینکه این حادثه منجر به کشته شدن هیچ کدام از کارمان پالایشگاه تهران نشده است.

وی با بیان اینکه سه نفر از حادثه امروز پالایشگاه نفت تهران منجر به سوختگی ۶۰ تا ۱۰ درصد سوختگی کارکنان این مجموعه شده است، اظهار داشت: بررسی دلایل بروز این حادثه در حال بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *