چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شواین‌اشتایگر کاپیتان آلمان شد

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب: 378344
هافبک کهنه‌کار بایرن مونیخ به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فوتبال آلمان انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در پی خداحافظی فیلیپ لام از تیم ملی فوتبال آلمان یواخیم لو، سرمربی این تیم باستین شواین‌اشتایگر را به عنوان کاپیتان جدید ژرمن‌ها معرفی کرد.

یواخیم لو امروز (سه‌شنبه) با حضور در کنفرانس خبری گفت: باستین رهبری واقعی است و همیشه وظایفی که در داخل و خارج از زمین به او محول شده را با جدیت انجام داده است. به شخصه اعتقاد زیادی به او دارم و بقیه اعضای کادرفنی تیم ملی آلمان هم چنین نظری دارند.

وی افزود: باستین توانایی متحد کردن بازیکنان بدون در نظر گرفتن شرایط سنی و اینکه در چه تیمی بازی می‌کند را دارد. شواینی هر موقع که به او نیاز داشته باشیم، کنارمان است. او کاپیتانی بزرگ و ارزشمند برای تیم ملی آلمان خواهد بود.

شواینی بازی دوستانه چهارشنبه شب آلمان مقابل آرژانتین در دوسلدورف را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد و به جایش مانوئل نویر، سنگربان بایرن‌مونیخی ژرمن‌ها بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.

شواین‌اشتایگر ۳۰ ساله اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی آلمان در سال ۲۰۰۴ انجام داد و تاکنون بیش از ۱۰۰ بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *