جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قریب راجایگزین خودم دراستقلال معرفی کردم

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 216848
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای جایگزین خودم در استقلال ۲ نفر را معرفی کردم، که یکی از آنها قریب است.
علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جلسه امروز برخی مسئولان فوتبال با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: دیدار خوبی را با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، تا آمدیم در خصوص مسائل مالی صحبت کنیم که پرسپولیسی‌ها و فدراسیونی‌ها نیز به جلسه آمدند، این هم از درایت‌های آقای وزیر است. البته خوشبختانه وزیرورزش و جوانان در این چند وقت حمایت‌های بسیار خوبی از ما داشتند و باید به صورت ویژه از ایشان تشکر کنیم.

وی افزود: بخشی از قول‌های وزارت ورزش و جوانان را در خصوص مسائل مالی دریافت کرده‌ایم و بخش دیگر نیز که حدود ۲میلیارد است باید بگیریم تا مشکلاتمان حل شود.

فتح‌الله زاده در پاسخ سؤالی که در خصوص حضور محمد حسین غریب در استقلال نیز گفت: در چند مدت گذشته خودم به دیدار یکی از اعضای هیئت‌مدیره رفتم و ۲ گزینه را برای جایگزینی خودم معرفی کردم که یکی از آنها غریب است. اگر غریب جای من بیاید بهتر است تا کسانی دیگر پای در این مدیریت بگذارند. من با آقای غریب هیچ مشکلی ندارم.

فتح‌الله زاده درباره حضور مظلومی در استقلال و مذاکره با ۲ گزینه خارجی نیز گفت: فعلا خبری نیست. من این حرف را گفته‌ام باید ببینید تا انتهای فصل یک طرف ماجرا ما هستیم و یک طرف ماجرا آقای مظلومی. اصلا ایشان دوست دارند با ما ادامه بدهند یا خیر؟ سپس درباره بقیه موضوعات صحبت کنیم. ما خوشبختانه اکنون با بردی که در لیگ برتر آوردیم به دنبال این هستیم انشالله یک مقام خوب در لیگ برتر هم کسب کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *