جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶
ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خبر داد؛

مأموریت سه تشکل اصول‌گرا به دبیرکل حزب مؤتلفه درباره جریان وحدت اصولگرایی

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 436943
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه از مأموریت پایداری، مؤتلفه و ایثارگران به دبیرکل حزب مؤتلفه برای دیدار با بزرگان اصول‌گرا درباره جلب نظر جامعتین برای محوریت خبر داد.
مأموریت سه تشکل اصول‌گرا به دبیرکل حزب مؤتلفه درباره جریان وحدت اصولگرایی
به گزارش جهان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از مأموریت سه تشکل اصول‌گرا به محمدنبی حبیبی برای دیدار با بزرگان اصول‌گرا درباره جلب نظر جامعتین برای محوریت خبر داد و اظهار داشت: در جلسه پایداری، مؤتلفه و ایثارگران، این سه تشکل به آقای محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی برای دیدار با بزرگان اصول‌گرا و صحبت درباره محور شدن جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران مأموریت داده است.

وی افزود: تاکنون آقای حبیبی دیدارها و مذاکراتی درباره جلب نظر جامعتین برای محوریت داشته و امیدواریم در آینده گزارش این دیدارها را ارائه کند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی افزود: این سه تشکل تلاش می‌کنند نقش تأثیرگذاری جامعتین در انسجام نیروهای اصول‌گرا را افزایش دهند.

ترقی با اشاره به خبر تصمیم جامعه مدرسین برای عدم ورود به انتخابات مجلس، گفت: جامعه مدرسین طبیعتاً در مصادیق نمی‌خواهد ورود پیدا کند، اما در شاخص‌ها و دعوت نیروهای اصول‌گرا به حضور و مشارکت در انتخابات و درباره معیارهای یک نماینده مطلوب و مناسب قطعاً ورود پیدا خواهد کرد و این برای اصول‌گرایان می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

وی ادامه داد: جامعه مدرسین همیشه سعی کرده با جهت‌دهی و هدایت کلی جریان اصول‌گرایی را در مسیر و خط امام(ره) و رهبری حفظ کند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: جامعه مدرسین در مواقعی که احساس خطر می‌کرد، ورود بیشتری پیدا کرده، اما غیر از این موارد سعی کرد به‌عنوان جریانی که عمدتاً تعیین‌کننده اصلی خطوط اصول‌گرایی است، عمل کند.

ترقی گفت: جامعه مدرسین درباره وحدت اصول‌گرایان که ورای انتخابات است، ورود پیدا می‌کند، چرا که وحدت نیروهای انقلاب و معتقد به آرمان‌های انقلاب بحثی فراتر از موضوع انتخابات است، بنابراین در این موضوع قطعاً ورود پیدا می‌کند و حتماً این نهاد وحدت و انسجام نیروهای اصول‌گرا را به‌نفع کشور می‌داند.

وی با بیان اینکه نباید انتظار داشت جامعه مدرسین در جناح‌بندی‌ها و مصادیق انتخابات ورود پیدا کند، یادآور شد: نظر حجت‌الاسلام آقاتهرانی این بوده که جامعه مدرسین در بحث مصادیق ورود پیدا نمی‌کند، اما در گذشته مقام معظم رهبری تأکید کردند که جامعه مدرسین نمی‌تواند نسبت به انتخابات و انتخاب افراد صالح برای مسئولیت‌های کشور بی‌تفاوت باشد.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه مدرسین در انتخابات آینده قطعاً جهت‌دهی و خط‌دهی خواهد کرد و بقیه کارها به احزاب و گروه‌های اصول‌گرا سپرده می‌شود.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه از دیدار خود با آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره "ضرورت وحدت اصول‌گرایان" خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خواهشا نه آنقدر دامنه را تنگ کنید که هر حزب و گروه اصولگرایی ساز جداگانه بزند و آخر سر هم توافقی حاصل نشود و هیچ به هیچ و نه آنقدر تعریف را گسترده کنید که بزرگانی که قبلا و در گذشته به نام اصولگرا بودند مثل آقایان...و.... و الان که کاملا تغییر موضع داده اند و مستقل عمل می کنند در تعریف و در زیر چتر اصولگرایی قرار بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح می کنم منظور" تنگ نکنید" بود
Iran, Islamic Republic of
مردم فقط به افراد مستقل و مردمی و اصلاح طلب واقعی رای خواهند داد نه به عده ای کاسب تحریم و مخالف شادی و صلح و آرامش مردم .
مردمی!!!!!!اونم اصلاح طلب!!!!!!!!به حق حرفای نشنیده!!!!!!!!!!
الان شما شادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاسب تحریم همون سرمایه دارانی هستند که اوج تحریم امار افراد وشرکت هارو میدادن امثال م ه و.....
salami
تنها راه جلوگيري از دودستگي در جامعه جمع شدن همه جناهها به حول محور رهبري نظام است. چقدر تيم مذاكره كننده خطوط قرمز رهبري را رعايت كرد ؟؟
محمد
با سلام
آيا فكر نمي كنيد كه به يك بازتعريف از اصول گرايي نياز داريم آخر مي دانيد زمان جنگ افغانستان با روسها در يك جايي به مجلس عروسي يك جوان افغاني دعوت شديم نكته ي قابل توجه اين بود كه براي هر حزبي اتاقي جداگانه تدارك ديده بودند . مثل حزب پرچم، حزب دعوت اسلامي ، حزب حركت ، و...............خلاصه 10 اتاق يا بيشتر براي پذيرايي وجود داشت . همچه جرياني را در حال حاضر شاهد هستيم و بدانيد اين تفرقه در ميان اصول گرايان يك توطئه ي آمريكايي است و موفق هم شده اند مثل همين انتخابات رياست جمهوري كه تالحظه ي آخر اجماعي حاصل نشد و به نظر مي رسد كه از آقايان ليدر اين جريانات داريم ضربه مي خوريم .
به داد مردم و هواداران جريان اصول گرايي برسيد . ما همه ي شماراباهم مي خواهيم اندكي كوتاه بيائيد و همديگر رادر آغوش محبت هم بگيريد خواهيد ديد كه موفق مي شويد و الا صريح بگويم حتي فكر پيروزي در انتخابات را هم از سر بدر كنيد . دشمن از شما بيدارتر است فراموش نكنيد كه همين ديروز جان كري ( نوكر اسرائيل ) گفت اگر مجلس سنا برجام را تاييد نكند آقاي ......و ....... در انتخابات شكست مي خورند . اين سخن يعني چه ؟ بيانديشيد و به خود آييد .ازما گفتن بود و بس...........