جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶

فائزه هاشمي:احمدي‌نژاد پيروزشودخود را امام‌زمان مي‌داند

شنبه ۲ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 52091
به گزارش ايرنا، فائزه هاشمي که در مراسم بزرگداشت دوم خرداد و در جمع جوانان حاضر در ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي سخن مي‌گفت، با بيان اينکه نمي‌توان فرصت‌سوزي کرد و سپس مدعي بود، گفت: اگر احمدي‌نژاد دوباره پيروز شود امر بر او مشتبه مي‌شود و خود را امام زمان مي‌داند و خطاهاي گذشته را با قدرت بيشتري ادامه مي‌دهد.

حاضران در اين مراسم با شنيدن اين سخنان فرياد زدند نه نمي‌خواهيم.

فائزه هاشمي با اشاره به برخي فعاليت‌هاي خود در دوم خرداد سال 76 گفت: ما سخنراني مي‌کرديم و اتفاقاتي را که در دوره سازندگي افتاد براي مردم ذکر مي‌کرديم. همچنين وقايع مثبت، رشد و آباداني را به ياد مردم مي‌آورديم و از آنان مي‌خواستيم براي ادامه يافتن خاطره‌ها به محمد خاتمي راي دهند.

وي با بيان اينکه الان هم مي‌خواهيم نکبت موجود از بين برود گفت که نياز به يک تغيير و شروع دوم خردادي داريم تا در روز 22 خردادماه پيروزي خود را جشن بگيريم.

فائزه هاشمي با اشاره به اينکه توسعه دموکراسي و بلوغ سياسي نياز به تلاش و گذر زمان دارد، افزود: با قهر، دلتنگي و گله‌‌مندي نمي‌توان به مشکلات فائق آمد و توسعه را سبب شد.

وي ادامه داد: نمي‌توان در تامين سرنوشت جامعه شرکت نکرد و انتظار معجزه داشت.

فائزه هاشمي با اشاره به حضور دو نامزد در جبهه اصلاحات تصريح کرد: در انتخابات رياست‌جمهوري سال 84 نيز متاسفانه اصلاح‌طلبان با تعدد نامزدها فرصت استثنايي خود را از بين بردند در حالي که آنان با داشتن 17 ميليون راي در مقابل 11 ميليون راي اصولگرايان پيروز بودند.

وي همچنين اظهار داشت: بايد به آمارها و نظرسنجي‌ها نگاه کنيم و به نظر مي‌رسد راي اصلاح‌طلبان باز هم بيش از اصولگرايان است و اگر اين فرصت را از دست دهيم باز چند سال ديگر بايد دور هم جمع شويم و بر شکستي که خودمان بر خودمان تحميل کرده‌ايم افسوس بخوريم.

به گفته او کروبي و موسوي هر دو از چهره‌هاي قابل احترام اصلاح‌طلبان هستند و بايد تا زمان انتخابات رفاقت خود را حفظ کنند تا ميدان را به رقبا ندهند.

وي به اين دو نامزد اصلاح‌طلب توصيه کرد: نبايد رقيب را اشتباه گرفته و به جان هم بيفتيم.

دختر هاشمي با بيان اينکه برخي مي‌گويند چرا ميرحسين حرف جديدي نمي‌زند يا اينکه معتقدند موسوي نسخه جديد احمدي‌نژاد است گفت که اين حرف‌ها بر اثر نداشتن مطالعه است.

وي اظهار اميدواري کرد که با نزديک شدن به زمان برگزاري انتخابات اصلاح‌طلبان با يک کانديدا در انتخابات حاضر شوند.

فائزه هاشمي در پايان خاطرنشان کرد: همه بايد با توجه به شعار هر ايراني يک ستاد تلاش کنيم اطرافيان و دوستان خود را پاي صندوق‌هاي راي بياوريم و پس از پيروزي در بيست و دوم خردادماه همين جا جمع شويم.

حاضران نيز با سر دادن شعار درود بر هاشمي، دختر او را بدرقه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شعار هاشمی پیغمبر است را همین ها راه انداختند. این پیغمبر زاده دارای قدرت فال بینی هست. راستی از کانادا انگلیس وخاندان ... چه خبر.
خانم عزيز, نکبت واقعي آن شانزده سال بود كه با فضل الهي, سه سال نيم پيش به پايان رسيد. نكبت موجود هم, چيزي بجز تخريب ها, سياه نمائي ها و تهمتهاي ناروا, بوسيله افرادي كه آلزايمر گرفته اند و دوران حكومت خود را فراموش كرده اند نيست. بار آخرتان باشد كه به رئيس جمهور منتخب مردم و مردم توهين ميكنيد.
ساکت ساکت خانم هاشمی میخواد بگه منم مطالعه داشتم!
آقایی که گفتید ایشون آلزایمر گرفتن : زمانی که ایشون زندان بودن شما تازه به دوران رسیده کجا بودید.
اصلا شما که باشی از طرف ما هارت و پورت میکنی اگر نکبتی هم باشد شما در آنید ما که در نکبت زندگی نمی کنیم.جانا از زبان ما سخن میگویی.8 سال والد گرامی بر مسند قدرت بودند ملت جنگ زده ما با تورم 50 درصدی در نکبت نبود.سهم دریای خزر از 50 درصد به 2/13رسید ملت ما در نکبت نبود حال که کل دنیا از ما میترسد و حساب میبرد در نکبتیم!!!!!!!!عجب منطق قوی و توپی .عجب هندوانه ای زیر بغلمان 16 سال دادید.اما به فضل خدا ملت هندوانه را بر سر خودتان کوبید.
باعث بسي تأسف است كه بعصي آدمها منافع شخصي خود و اطرافيانشان را بر منافع يك ملت ترجيح مي دهند و با وقاهت هرچه تمام تر براي رسيدن به مقاصد خود، به خواسته و رأي ميلون ها نفر توهين مي كنند!!!