چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

درخواست دختر صدام از جادوگرها

شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 279911
النخیل به نقل از یک منبع آگاه نوشت که دختر صدام حسین، رغد صدام ، قبل از اعدام پدرش، به ملاقات یکی از شیوخ خارطوم رفته و در ازای فراری دادن پدرش از زندان زیر پوشش حجاب، به وی دو میلیون دلار پیشنهاد داده است.
 به گزارش جهان، به نقل از افکارنیوز، این منبع که خواست نامش فاش نشود تاکید کرد که سفر رغد صدام کاملا مخفیانه بوده است و مقامات رسمی نیز از این سفر آگاه نبوده اند.

همچنین منابع آگاه افزودند پشت پرده سفر رغد صدام به خارطوم، یکی از اساتید دانشگاه خارطوم سودان بوده است که با وی به طور غیرمستقیم در تماس بوده است و پس از آن نیز با وی برای مشورت در زمینه فراری دادن صدام حسین از زندان و پایان دادن به اسارت او به طور مستقیم دیدار کرده است. بعد از این دیدارها، رغد به مدت هشت روز در یکی از شهرهای سودان به همراه خانواده‎اش، ساکن می‎شود تا زمینه‎ها برای دیدار با یکی از شیوخ خارطوم برای برنامه‎ریزی فرار دیکتاتور سابق عراق تحت پوشش حجاب فراهم شود. رغد اعتقاد داشته است که این شیخ ساکن خارطوم یکی از معدود کسانی است که فعالیت‎هایش در زمینه سحر و جادو کاملا موفق بوده است.

با وجود پیشنهاد دو میلیون دلاری رغد صدام، شیخ تشادی، از انجام این کار کنار می‎کشد و عذر خود را برای این کار می‎خواهد. پس از این ماجرا، شیخ تشادی به طور مرموزی ناپدید می‎شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *