پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۶

حمله شدید عابدزاده به سعودی ها

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 449011
عابدزاده می گوید آل سعود را مسلمان واقعی نمی دانم و باید درباره اتفاقات منا پاسخ گو باشد. عابدزاده می گوید آل سعود را مسلمان واقعی نمی دانم و باید درباره اتفاقات منا پاسخ گو باشد.
به گزارش جهان به نقل از عصرایرن، احمدرضا عابدزاده می گوید بعضی اتفاقات در مراسم ختم هادی نوروزی را نپسندیده . او دلخور است از این فشار جمعیت برای گرفتن عکس سلفی ،در شرایطی که همبازی های هادی وضعیت روحی مناسبی نداشته اند. احمدرضا از هادی و خانواده اش سخن گفته و البته حمله تندی داشته به فاجعه تلخ در منا. او می گوید مسئولان دولت سعودی باید پاسخگوی قربانیان ایرانی باشند.
 
* بعد از فوت غیرمنتظره هادی نوروزی در همه مراسم مربوطه شرکت کردید. در این باره کمی صحبت می‌کنید.

 
هادی نوروزی بازیکن و کاپیتان پرسپولیس بود و جایگاه کاپیتان پرسپولیس همواره محفوظ است. وظیفه‌ام می‌دانستم و می‌دانم از هیچ کاری دریغ نکنم و هنوز هم رفتن این جوان دوست‌داشتنی را باور نکرده‌ام. هادی سالی به پرسپولیس پیوست که افشین پیروانی سرمربی و من مربی تیم بودیم و به دلیل همکاری‌مان از او خاطره دارم. امیدوارم باشگاه پرسپولیس و نفت نسبت به پرداخت سریع مطالبات هادی نوروزی اقدام کنند تا خانواده‌اش در این زندگی پرخرج امروزی سختی نکشند و در عین حال به باشگاه پیشنهاد می‌کنم تا زمانی که پسر هادی به سن قانونی می‌رسد، هر فصل قراردادی برای نوروزی تنظیم شود، به قدری که خانواده‌اش تأمین باشند. در فوتبالی که قراردادهای میلیاردی داریم، می‌توان اسم نوروزی را در لیست قراردادها گذاشت و یا حقوقی ماهانه به خانواده‌اش پرداخت کرد اما درباره عکس سلفی هواداران هم صحبتی دارم.
 
* بفرمایید؟

 
چند سالی می‌شود عکس سلفی مد شده و خود من هم عکس سلفی گرفته‌ام اما هر کاری زمان و مکانی دارد. مجلس ختم جای عکس یادگاری گرفتن نیست. هوادارانی که با فوتبالی‌ها عکس سلفی می‌گیرند، چهره‌های مذکور را دوست دارند و این موضوع را همگی درک می‌کنیم ولی مسجد یا بهشت ‌زهرا (س) جای عکس یادگاری گرفتن نیست. من خودم تک تک هموطنان و هواداران فوتبال را دوست دارم و محبت این عزیزان را فراموش نمی‌کنم. از آنها خواهش می‌کنم رعایت مجلس و عزاداران را بکنند. ما با چشم قرمز، لباس مشکی و احوال به هم ریخته می‌رویم مجلس ختم و روحیه‌مان مناسب عکس یادگاری نیست. اصلاً درست نیست در حالی که خانواده و صاحبان عزا جلوی در مسجد ایستاده‌اند و دل‌شان خون است، ما مقابل چشم آنها بایستیم و عکس یادگاری بگیریم. در مراسم هادی نوروزی نیز خیلی‌ها دنبال عکس سلفی بودند. از من گرفته تا کریم باقری، علی کریمی و رضا شاهرودی به این هواداران عزیز گفتیم اینجا و این مجلس جای عکس نیست.
 
* صحبت خاصی دارید؟

 
مهرماه امسال تلخی‌هایی داشت؛ از رفتن هادی گرفته که ورزش را عزادار کرد تا درگذشت حدود 500 هموطن در مراسم حج! رژیمی که یک جرثقیل را نمی‌تواند کنترل کند و با یک باد تند به صحن مسجدالحرام سقوط می‌کند، چه ادعایی می‌تواند داشته باشد. اینها با پول نفت صاحب ثروت شده‌اند اما فقط ثروت دارند و چیز دیگری در چنته ندارند. اداره مناسک حج کار سختی نیست، یک برنامه‌ریزی می‌خواهد و یک کادر اجرایی، ولی همین کار را بلد نیستند و این ‌جوری چند کشور مسلمان را عزادار کردند. آل‌سعود گستاخ شده بود و تلنگر جدی رهبری باعث شد این آدم‌های سنگ‌دل و بزدل حساب کار دست‌شان بیاید. من آل‌سعود را مسلمان واقعی نمی‌دانم. اینها عرضه ندارند حج را میزبانی کنند. باید برگزاری مراسم حج را به کشور ایران بسپارند و به کار خودشان که همان پاچه‌خواری است، بپردازند. شخصاً به خانواده‌های حجاج عزیزی که از خانه خدا به سوی پروردگار رفتند، تسلیت می‌گویم و شریک غم این هموطنان هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرتضی
افرین اقای عابد زاده
سیاح
من اصلا مسلمان نمی دانم ، چه رسد به واقعی بودن !
آل سعود از نسل یهودیان هستند که بر سرزمینهای اسلامی به زورحاکم شدند
آفرین بر احمدرضا عابدزاده شیر دلیر و سنگربان شیردل ایران زمین
ماشاالله به غیرتت
عماد
Iran, Islamic Republic of
درود به غیرت ایرانی. هرکس و هرجا ایرانی با هر تفکری مردانه پای ایمان و دین و وطنش ایستاده است.
انشاء الله در زمان مناسب و بطور دقیق حق این آل سعود منحوس و نجس را کف دستشان می گذاریم.
فقط اذن آقا لازم است.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدرضا عابدزاده نتیجه ی یک فوتبال حرفه ای بر پایه ی اخلاق است
خداوند حفظش کند