جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

احتمال انتقال بازیكن‌خوزستانی به ليگ‌فرانسه

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 419311
علي هزامي، دفاع چپ مستعد خوزستاني که در رده هاي نونهالان، نوجوانان و جوانان تيم ملي نيز بازي کرده است، راهي فرانسه خواهد شد تا شايد ادامه راه فوتبالش را در آنجا بگذارند.
احتمال انتقال بازیكن‌خوزستانی به ليگ‌فرانسه
به گزارش جهان به نقل از ورزش سه، این بازیکن که با نمایش های خیره کننده اش در رده های مختلف ملی به خصوص در جام جهانی جوانان، توانسته نظر مثبت باشگاه های خارجی را به خود جلب کند، به زودی لژیونر خواهد شد.

مرتاض مدیر برنامه های این بازیکن به "ورزش سه" گفت: قبل از درخواست باشگاه گوئین کمپ و تیم آمیانس فرانسه، باشگاه های ژیل ویسنته پرتغال، اسپورتینگ لیسبون، پوهانگ استیلرز کره نیز خواهان جذب هزامی شده بودند و حتی باشگاه‌های اسپورتینگ و ژیل ویسنته نامه مستقیم به باشگاه فولاد زده بودند، اما بنا به مسائلی که در باشگاه فولاد پیش آمد که مبحث حق رشد مهمترین عامل آن بود مانع ترانسفر شدن بازیکن امید این باشگاه شد. ان‌شاءلله با همکاری و کمک باشگاه فولاد توافقات را نهایی خواهیم کرد.

گفتنی است، اگر این اتقاق رخ دهد، اتفاقی بزرگ و جالب و از طرفی مثبت برای فوتبال کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *