پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توافق سه جانبه برای عرضه لبنیات ارزان

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 232417
توافق سه جانبه میان كارخانجات تولید محصولات لبنی، انجمن صنایع فرآورده های لبنی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توزیع و عرضه شیر و لبنیات ارزان قیمت از امروز شنبه 17 تیرماه اجرایی شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، طبق این توافق ، شیر نایلونی 1.5 درصد چربی 900 گرمی 900 تومان، ماست 1.5 درصد چربی 900 گرمی یكهزار و 200 تومان ، شیر بطری 1.5 درصد چربی یك لیتری ، یكهزار و 200 تومان و پنیرuf چهارصد گرمی دو هزار و 400 تومان عرضه می شود.
 
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران به ایرنا گفت : تمامی فروشگاه های خرده فروشی و زنجیره ای از امروز شیر را با قیمت مورد توافق عرضه می كنند .
 
' یداله صادقی ' با بیان اینكه ماست هم به تدریج وارد شبكه توزیع می شود ، عنوان كرد: طبق توافق باید ماست كیلویی یك هزار و 300 تومان عرضه شود.
 
وی تصریح كرد : مابقی اقلام محصولات لبنی براساس ضوابط سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان عرضه می شود
 
دبیر انجمن صنایع فرآورده های لبنی نیز با بیان اینكه از امروز براساس توافق سه جانبه شیر و لبنیات ارزان قیمت از طریق شبكه عادی كارخانجات توزیع می شود ، افزود: در حوزه توزیع تابع سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت هستیم و هر آنچه آنها مد نظرشان باشد انجام می دهیم .
 
'رضا باكری ' در باره توزیع شیر و لبنیات ارزان قیمت در سطح كشور نیز گفت كه این ابلاغ باید از طریق وزارت صنعت ، معدن وتجارت صورت گیرد .
https://jahannews.com/vdcgqx9xuak9wt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqx9xuak9wt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *