پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

اعلام آمادگی ۱۰۰۰ پرستار برای حضور در غزه

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 372917
رئیس سازمان نظام پرستاری از اعلام آمادگی بیش از هزار نفر از کادر پرستاری برای حضور در غزه و امدادرسانی به مردم مظلوم این منطقه خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از سازمان نظام پرستاری، محمد میرزابیگی گفت: طی روزهای گذشته و بعد از فراخوان سازمان نظام پرستاری تاکنون،مسئولان سازمان نظام پرستاری، اعضای شورای عالی این سازمان و بیش از هزار نفر از کادر پرستاری آمادگی خود را برای حضور در غزه اعلام کرده اند و ثبت نام پرستاران برای حضور در غزه همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان نظام پرستاری افزود: علاوه بر آن طی نامه ای که روز گذشته به مجامع بین المللی از جمله شورای بین المللی پرستاری (ICN) ارسال کردیم، از آنها خواستیم که اقدامات لازم را برای کمک به مراکز درمانی غزه انجام دهند.

میرزابیگی ادامه داد: خوشبختانه شورای بین المللی پرستاری(ICN) در چنین مواردی امتحان خود را به خوبی پس داده از جمله در مورد جنایات صهیونیست ها در غزه و نیز در قضیه بازداشت پرستاران بحرینی با رایزنی سازمان نظام پرستاری به موقع موضع گیری و اقدام کرد و همین اقدام به موقع شورای بین المللی پرستاری باعث شد، پرستاران بحرینی آزاد شوند.

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: امیدوارم شورای بین المللی پرستاری به این نوع فعالیتهای خود ادامه دهد، البته نمی دانیم در شرایط فعلی چقدر تأثیرگذار خواهند بود اما امیدواریم اثربخشی به موقع و موثری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به همکاری موفق ICN با سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران اکنون نیز طی نامه ای که روز دوشنبه ارسال شد از آنها خواستیم که وارد غزه شوند و امدادرسانی و کمک های انساندوستانه به خصوص کمک هایی از نوع حضور پزشکان، پرستاران و تأمین تجهیزات پزشکی را به غزه برسانند.

میرزابیگی گفت: مجامع بین الملی از جمله ICN می توانند با موضعگیری به موقع حمله به مراکز درمانی غزه را متوقف کنند.

وی افزود: در نامه به ICN همچنین ذکر شد که جامعه پرستاری ایران به عنوان اولین کشور برای حضور در غزه اعلام آمادگی کرده است و بیش از هزار نفر از کادر پرستاری تاکنون برای حضور در غزه ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: فراخوان سازمان نظام پرستاری ۴ روز پیش شروع شد و طی همین مدت کوتاه بیش از هزار نفر از گروه پرستاری برای حضور در غزه اعلام آمادگی کرده اند و این ثبت نام همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تندروصالح
Iran, Islamic Republic of
درووووووووود به شرفشون