چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

واکنش مدیرعامل استقلال به باخت تیمش

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 393518
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: بازيکنان ما بد بازي کردند و مقابل ذوب‌آهن شکست خوردند
به گزارش جهان به نقل از فارس،  بهرام افشارزاده پس از شکست استقلال در ضربات پنالتي مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازيکنان استقلال بد بازي کردند و باختند.

وي در مورد اينکه آبي‌پوشان از لحاظ بدني در اين ديدار کم آوردند، تأکيد کرد: من در ابتداي فصل هم به امير قلعه‌نويي گفتم که مشکل بدنسازي داريم. بازيکنان ما در نيمه دوم آنطور که بايد و شايد عمل نکردند. ساق‌هايشان خسته بود و با همان ساق‌هاي خسته پنالتي زدند که متأسفانه تبديل به گل نشد. زماني که از مغز فرمان نرسد ساق هم نمي‌داند چه کاري انجام دهد.مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه امير قلعه نويي به جلسه روز يکشنبه هيأت مديره خواهد آمد يا خير، يادآور شد: حالا ما بايد دعوت کنيم و صحبت‌هاي خود را انجام بدهيم که چه کارهايي در آينده در نظر بگيريم.

افشارزاده در مورد اينکه آيا هنوز هم معتقد است استقلال نيازي به تغيير و تحول در کادر فني ندارد، تأکيد کرد: هيأت مديره بايد جلسه بگذارد و در اين باره تصميم‌گيري خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *