پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۹

اسامی میهمانان افطاری احمدی نژاد با هنرمندان

دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 133011
جمعی از هنرمندان در ضیافت افطاری رئیس جمهور شرکت کرده بودند، و 15 نفر از هنرمندان سینما و تلویزیون در سخنانی برخی پیشنهادات و مشکلات خود را با ريیس‌جمهور در میان گذاشتند.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان،حمایت از فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدس، توجه دولت به بازنشستگی، بیمه و مسکن هنرمندان و احداث سالن‌های سینما از جمله موضوعاتی بود که از سوی هنرمندان مطرح شد. 

در پایان این مراسم هنرمندان کشورمان روزه خود را به همراه ريیس‌جمهور افطار کردند.در اين افطاري اسفنديار رحيم‌مشايي و سيدمحمد حسيني وزير ارشاد در كنار رييس‌جمهور در مراسم ديدار با هنرمندان حضور داشتند. 

به گزارش خبرنگار ما، حضور چشمگير هنرمندان سينما و تلويزيون از نكات برجسته اين مراسم بود. 

برخي از هنرمندان كه در مراسم افطار رييس‌جمهور شركت داشتند به اين شرح است: ابوالقاسم طالبي، مسعود ده‌نمكي، محمدرضا شريفي‌نيا، مهران مديري، پروانه معصومي، نسرين مقانلو، حسين سهيلي‌زاده، پرستو صالحي، حسين فرحبخش، ‌عبدا... عليخاني، اميرحسين شريفي، حبيب‌ا... كاسه‌ساز،‌ علي روئين‌تن، رضا داودنژاد، برزو ارجمند، حامد كميلي، فريبا نادري، جواد عابدي، مريم كاوياني،‌لادن طباطبايي، حسين محب‌اهري، محمدرضا ورزي، ‌احمد نجفي،‌ سيامك انصاري،‌ نفيسه روشن، سياوش خيرابي و ... .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگین عکساشو بذارین
Iran, Islamic Republic of
پس چرا صدا و سیما این خبر رو کاملا سانسور کرد؟!!!!
Latvia
منتظر چرخش 180درجه اي قضاوت طرفداران جنبش سبزنسبت اين هنرمندان باشيد. چون ميزان سنجش آنها نه منطق بلكه موسوي و كروبي است!
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این .... سبز دوباره شروع به فحاشی به این هنرمندان نکنند.
Iran, Islamic Republic of
لل،در فیس بوک مدتهاست یکی از سخنرانی های مدیری در جشنی را ذکر میکردند و با نتیجه گیری شخصی از اون میگفتند عاشقتونیم آقای مدیری،حالا بنده خدا تبدیل به سیبل خواهد شد،مگر میشود وقتی شخصی را واقعا دوست داره کسی به این راحتی این عشق تبدیل به نفرت بشه؟هنرمندان هم فهمیدند که سبزها فقط ادای دوست داشتن را در میارند والا این دیکتاتورها به هر کس مخالفش باشند تنها ناسزا هدیه میدند...
از ترس دهن دری سبزها بندگان خدا ترجیح میدند در سکوت خبری برگزار بشه مراسم ها این چنینی،از بس که این افراد متوهم جنبش فیس بوکی بددهن و وقیح هستند در توهین..
دوباره سبز ها نق نقشون در میاد
ای ول!
United Kingdom
لطفاً عکسهایی از مراسم را قرار بدهید
Iran, Islamic Republic of
همه رو بزور میبرین حالم می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
....... خفه کردین ما رو با این سبز! مث اینه که دم به دقیقه، چاه توالت خونه همسایه بزنه بالا و تعفنش بیاد تو خونه، اوقاتت مکدر بشه..!
بابا اینا مردن... مردابن... گنده مرگ شدن دیگه.. اینقده ازشون اسم نیارین... و به قول قدیمیا .........
United Kingdom
عجب. بعضی اخبار مثه این فقط میتونید تو سایت جهان ببینید! بعضی از این هنرمندان که اسم بردین صریحا موضع خودشون قبلا عنوان کردن .......... بعد چطوری میان پای افطاری کسی که باهاش مخالفت کردن؟؟!
عجیب که گزارش تصویری نداشته
Iran, Islamic Republic of
ما که چيزي از صدا و سيما نشنيديم. به نظر نياد جهان در اين ماه مبارک خوب توبه کرده و اين قدر دروغ سرهم ميکند.
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستی که گفته ما که از صدا و یسیما چیزی نشنیدیم باید بگم که مگه شما همه برنامه های صدا و سیما را دیدی؟ دروغم که این روزا زیاده . این طور نیست ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شیره مهران مدیری
دوست دارم مهران
Iran, Islamic Republic of
الان فرقه سبزیا شروع میکنن به توهین به این بندگان خدا... با افتخاری دیدین که چیکار کردن ؟!
Iran, Islamic Republic of
تا عکس منتشر نشه مردم باور نمی کنن

اگه عکسها رو اجازه بدن منتشر بشه همو بلای که سر افتخاری میاد سر اونام میاد البته شیر فرهاد مشکلی نداره بقیه بدبخت میشن
Iran, Islamic Republic of
آقا تصویرشونم بزارین بد نیست... ع.ز
Iran, Islamic Republic of
...