جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مصوبه شورای درباره "کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌ها" ابهام دارد

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 427213
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کمیته ۵ نفره انتخاب روسای دانشگاه‌ها ابهام دارد.
به گزارش جهان، حسین شهریاری عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ابهام پیش‌ آمده درباره برگزاری جلسات کمیته ۵ نفره انتخاب روسای دانشگاه‌‌ها، اظهار داشت: به نظر می‌رسد مصوبه شورا در این خصوص دارای ابهام است.

وی افزود: در مصوبه شورا این مسئله که این جلسات حتما باید با حضور ۵ عضو تشکیل شود قید نشده و در واقع می‌توان گفت مصوبه شورا در این زمنیه مسکوت است.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: متاسفانه در حال حاضر شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس هیئت نظارت و بازرسی ندارد، چون حکم آقای غفوری‌فرد پایان یافته و حکم جدیدی هم صادر نشده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در مصوبه گفته شده که رای کمیته ۵ نفره اجماعی است، تصریح کرد: باید مشخص شود جلسات کمیته با حضور چند عضو رسمی است و اجماع رای با حضور چند نفر امکان دارد.

شهریاری درباره نتیجه جلسات کمیته ۵ نفره گفت: چون هنوز قیدی درباره تعداد افراد حاضر در جلسه و رسمیت یافتن جلسات کمیته وجود ندارد، نمی‌توان گفت نتایج جلسه مخدوش است و مورد قبول نیست.

وی افزود: باید این نکته در جلسه آتی شورا مطرح شود و ابهام موجود در این زمینه برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *