جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

گزارش AFP از اردوی ۱۱ نفره تیم ملی

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 355411
خبرگزاری فرانسه حضور تیم ملی ایران با ۱۱ بازیکن در اردوی آفریقای جنوبی بدون حضور دروازه‌بان را سوژه گزارش خود کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حضور تیم ملی فوتبال ایران در کشور آفریقای جنوبی با ۱۱ بازیکن برای آماده‌سازی حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بازتاب جهانی داشته است.

خبرگزاری فرانسه (AFP) با انتشار گزارشی نوشت: تیم ملی ایران برای برگزاری اردوی آماده‌سازی خود در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی اردو زد. بر اساس گزارش رسانه‌های ایران، کارلوس کی‌روش با تکیه بر تنها ۱۱ بازیکن در ژوهانسبورگ اردو را برپا می‌کند جایی‌ که تا ۷ می (۱۷ اردیبهشت) خواهند بود و هنوز دروازه‌بانی در این اردو دیده نمی‌شود.

پس از اینکه تیم ملی ایران در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۱۳ جواز چهارمین حضورش در مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ را گرفت این اولین اردوی جدی‌اش به شمار می‌رود. ایران در آفریقای جنوبی ۴ دیدار برگزار خواهد کرد. آخرین دیدار تدارکاتی ایران در راه آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های جام جهانی شکست ۲ بر یک ایران مقابل گینه در تهران بود.

بر اساس گزارش رسانه‌های داخلی ایران، کی‌روش از ۲۸ بازیکن برای حضور در این اردو دعوت کرده که بیشتر آنها از بازیکنان لیگ داخلی ایران و لیگ‌های اطراف این کشور است. هر چند هنوز ۴ تیم تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و فولاد که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند بازیکنانشان را در اختیار خود دارند.

ایران در گروه F جام جهانی برزیل با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین همگروه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *