شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۲

سرنوشت مشترک مسعود رجوی والبغدادی

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب: 435917
قاتلان و ظالمان مثل صدام ، رجوی ، البغدادی و الدوری ها می آیند و می روند و فقط در کارنامه زندگی خود قتل و خون ریزی و خیانت و تجاوز به زنان و دختران و کشتن کودکان و پیران و تخریب منازل مردم و بدبختی به ارث می گذارند .
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدری معروف به ابوبکرالبغدادی پس از حمله امریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ با هماهنگی و پشتیبانی حزب بعث ، گروهکی تروریستی تشکیل داد و سپس آن گروهک نظامی تروریستی را با سازمان القاعده نیز مرتبط کرد تا مجری سیاستهای جنایتکارانه آنان در عراق شود .

وی سپس در سال ۲۰۰۵ توسط امریکایی ها در عراق دستگیر شد و به مدت ۴ سال در اردگاه بوکا زندانی گردید . ابوبکر البغدادی درسال ۲۰۰۹ با هماهنگی حزب بعث از اردوگاه بوکا آزاد شد و پس از کشته شدن ابوعمر البغدادی امیر شاخه القاعده در عراق ، خود را امیر دولت اسلامی خواند و به عنوان مجری دستورات ضد بشری حزب بعث و سازمان القاعده برعلیه مردم و دولت عراق جنایت نمود .

البغدادی با درخواست سازمان القاعده و هماهنگی حزب بعث در جنگ سوریه وارد شد و پس از مدتی کوتاه اعلام استقلال از سازمان القاعده کرد و اقدام به تاسیس دولت اسلامی عراق و شام یا همان داعش نمود .

وی با حمله به مناطق سنی نشین و اکراد عراق و کشتن زنان و کودکان و جوانان ، ماموریت و وظیفه اصلی خود را که برهم زدن عراق واحد و متحد و تجزیه آن بود را انجام داد و سرنوشتش همانند سایر خائنین به دولت و ملت مظلوم عراق رقم خورد .

برخی گزارش ها حاکی از آن است که وی در حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی کشته شده و برای بالا نگاه داشتن روحیه جنایتکاران داعش ، بصورت رسمی اعلام نخواهد شد . همان سیاست قدیمی که برای همتای او مسعود رجوی رئیس سازمان تروریستی منافقین خلق اتفاق افتاد ولی هرگز رسما اعلام نشد .

سرنوشت البغدادی شبیه سرنوشت سایر رهبران گروه های تروریستی و ضد بشری است و مانند آنها اول اعلام می شود وی در سفر یا ماموریت و یا درنهایت در بیمارستان است ولی هرگز هیچکس او را نمی بیند و هیچ تصویری از او پخش نمی شود و در هیچ مراسمی شرکت نمی کند و فقط با جانشین خود مرتبط است و بیانیه و نامه صادر می کند و جانشینش امور را پیگیری می کند .

البغدادی و رجوی ساخته دست حزب بعث عراق بودند و به مردم عراق خیانت ها و ظلم ها کرده اند.

هردو چهره ای سفاک و بی رحم و دنبال محقق کردن آرمان های دیکتاتورها و ظالمان بوده اند .

قاتلان و ظالمان مثل صدام حسین ، رجوی ، البغدادی و الدوری ها می آیند و می روند و فقط در کارنامه زندگی خود قتل و خون ریزی و خیانت و تجاوز به زنان و دختران و کشتن کودکان و پیران و تخریب منازل مردم و بدبختی به ارث می گذارند .

حزب بعث ، داعش و سازمان منافقین خلق ، میراث به جای مانده از رهبران تروریستی قرن حاضر عراق مظلوم اند.

ارثی که بعده ها گریبان وارثان آنان را خواهد گرفت و دنباله روهایی که پس از آنان در باتلاقی کشنده گرفتار می شوند و سرنوشت نامعلوم و ناخوش آیندی در انتظار آن هاست .

حزب بعث عراق پس از صدام حسین چه شد و وفادارانش چه می کنند ؟چیزی جز حمله به برادران و خواهران بی گناه من درعراق و خیانت به دولت و ملت عراق .

سازمان منافقین خلق پس از مسعودرجوی برای بازماندگانش جز دربه دری و فرار و ترس و ادامه خیانت ها به مردم و دولت عراق چه گذاشته است .

*** پیوستن منافقین در کشور عراق به داعش

سازمان منافقین خلق ایران که بیش از ۳۰ سال از تاسیس آن می گذرد و درحال حاضر در کشور عراق مستقر می باشد، با انجام همکاری های اطلاعاتی و عملیاتی ، به داعش پیوسته است. این سازمان که در اصل برای مخالفت با انقلاب ایران در سال ۱۹۸۰ شکل گرفته بود، پس از ایجاد اختلاف های زیاد قومی و مذهبی در ایران و ایجاد درگیری های نظامی و ترور تعدادی از سران سیاسی و نظامی ، از ایران اخراج شد و طی فراری دسته جمعی با هماهنگی حزب بعث عراق و رییس جمهور آن یعنی صدام حسین که از مخالفان جدی انقلاب ایران بود در عراق مستقر شد. این گروهک مخالف ایران به تدریج با پشتیبانی های آموزشی و تسلیحاتی حزب بعث عراق به یک سازمان اطلاعاتی و عملیاتی تبدیل شد و علاوه بر مخالفت با انقلاب ایران، به ایفای نقش در حمایت از حزب بعث در مواجهه با مخالفین عراقی و حتی سایر کشورها نیز موثر بود. گفته می شود این سازمان از پشتیبانی های منحصر به فرد مالی و تسلیحاتی سرویس های امنیتی بین المللی برخوردار بوده است و با حمایت های آنان در موقعیت های ویژه ای قرار داشته و دارد.

شهرک نظامی امنیتی اشرف و بیش از ۲۰ نقطه استراتژیک و مهم از جمله امکاناتی بوده است که این سازمان فقط در کشور عراق از آن برخوردار بوده است. در حال حاضر پایگاه اصلی و مقر فرماندهی این سازمان در اردوگاهی مجهز به نام لیبرتی و در نزدیکی فرودگاه بغداد می باشد که این خود مزیتی ویژه برای انتقال لوازم و تجهیزات امنیتی و نظامی مورد نیاز از طریق خطوط هوایی خواهد بود و حتی به نوعی سیطره اطلاعاتی و عملیاتی این سازمان بر پایتخت عراق را شامل گردیده است. افراد داعش در یورش خود به عراق تا فاصله ۲۰ کیلومتری این پایگاه رسیده بودند که اگر می توانستند خود را به این پایگاه استراتژیک و فرودگاه بغداد برسانند، قطعا تغییرات اساسی تری در عراق و منطقه خاورمیانه رخ می داد و داعش با استفاده از ظرفیت و تجربه این سازمان، تهدید بزرگ و جدی برای حکومت عراق به حساب می آمد. گفته می شود این سازمان در شناسایی مسولان و فرماندهان میدانی و موثر در مقابله با داعش مسئولیت پذیرفته است و در حال شناسایی مکان ها و دفاتر حضور افراد مشخص شده و تهیه طرح ترور آنان می باشد. برخی از منابع اطلاعاتی و امنیتی معتقدند: افشای محل حضور فرماندهان و مستشاران نظامی ایرانی در عملیات تکریت و در نهایت شلیک موشک توسط هواپیماهای ائتلاف در محل حضور سرلشکر سلیمانی از جمله این همکاری ها در ماه گذشته بوده است.

***مریم رجوی حمایت خود از طوفان قاطعیت را اعلام نمود

مریم رجوی، رهبر شاخه سیاسی سازمان منافقین خلق در بیانیه ای که سایت شورای مقاومت ملی آن را منتشر نمود، از حملات هوایی ائتلاف خلیجی علیه ارتش و نیروهای انقلابی یمن حمایت کرد. وی با تأکید بر ضرورت همراهی کشور های عربی برای از بین بردن آنچه آن را استبداد دینی در ایران خواند، افزود:

«برپایی ائتلاف علیه اشغال یمن توسط ایران واجبی شرعی است که بایستی به تمام منقطه اعمال شود». رجوی همچنین کشورهای عربی را به جلوگیری از نفوذ ایران در سوریه و عراق که شاهد درگیری های خونین میان نیروهای دولتی و سازمان های تروریستی هستند، فراخواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ج س
Iran, Islamic Republic of
به این تروریست ها می گویند شجره خبیثه !
خوش بحال کسانی که صالحات باقیات هستند
ای تف به این اخر عاقبت که ادمی پیداکند ،تف به این بی شرفی که ادمی خودش و جمعیت زیادی را فدای هوای نفس و ریاست طلبی اش کند خواه بهر قیمتی !لعنت بر دار ودسته رجوی که سیاهی و نکبت و کثافت را بنهایت رساندند لعنت لعنت هزار لعنت .