جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

جادوگر معروف پشت دروازه رحمتی!

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 388217
جادوگر معروف فوتبال ایران در بازی پیکان و صنعت ساری به طرز مشکوکی در هر دو نیمه پشت دروازه رحمتی نشست.
 به گزارش جهان نيوز به نقل از جام، وقتی پیکان در ساری ۲ بر صفر به صنعت باخت و حذف شد، یک چهره در ورزشگاه ساری خودنمایی می کرد؛ ف- گ جادوگر معروف فوتبال ایران که خود را روانشناس ورزشی می نامد و چند هفته پیش ادعا کرده بود او باعث اوج گیری رحمتی شده و قطع همکاری با او، رحمتی را از اوج به زیر کشیده است!

گ- در هر دو نیمه پشت دروازه رحمتی ایستاده بود و گفته شده علاوه بر اینکه در ابتدای بازی پشت دروازه وی آب ریخته، یک نایلون گره زده هم پشت دروازه رحمتی انداخته. وی پس از هر گلی که رحمتی دریافت می کرد خنده های عجیبی را نثار او می کرد.

این جادوگر معروف بعد از شکست پیکان به یکی از خبرنگارانی که رفیق صمیمی رحمتی است گفت: «برو بهش بگو حق به حق دار می رسه!»

این خبرنگار در این خصوص توضیح داد: «ف- گ اسم رحمتی را نیاورد اما من می دانم منظورش رحمتی است. این آدم می گوید تا وقتی با رحمتی بوده، این دروازه بان موفق بوده و همین که رحمتی رابطه اش را با او قطع کرده، تیم ملی را از دست داده است.»

حالا هم جناب گ- با زبان بی زبانی مدعی است او باعث شکست پیکان و ناکامی رحمتی شده اما ی- گ، که پسرعموی او و سرمربی صنعت ساری است، می گوید پسرعمویم با حرف های ناپخته خود، زحمت من را زیر سوال می برد و تیم صنعت بدون نیاز به کمک این آدم پیکان را برده است.



این آدم اگر به قول خودش انرژی داشت، این انرژی را به من و تیم من می داد تا الان در لیگ دو نباشیم و یا لااقل به من کمک می کرد شرایط بهتری در مربیگری داشته باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *