جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

پیشنهاد هدایتی برای مشکل حق پخش

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 388811
حسین هدایتی پیشنهادی را به رئیس فدراسیون فوتبال داده تا مشکل حق پخش حل شود.
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت باشگاه استیل‌آذین، حسین هدایتی ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین در خصوص خرید باشگاه ختافه اظهار داشت: "در حال بررسی و کارشناسی هستیم. اگر انشاء الله این اتفاق به نتیجه مورد نظر برسد مطمئنا به نفع فوتبال و جوانان علاقه مند به ورزش کشورمان خواهد بود. البته باید به عرض دوستان برسانم قیمت ها و گمانه زنی های اعلام شده در سایتهای مختلف در رابطه با قیمت ۵۵% از سهام این باشگاه کذب محض و غیر واقعی است و قیمت واقعی آن پایین تر از اعداد و ارقام اعلامی است."

وی افزود: "در رابطه با عدم اطلاع رسانی برخی سایتها در این خصوص همین قدر بگویم که هیچ یک از این سایتها به درآمدها و حق پخش تلویزیونی این باشگاه اشاره ای نکرده‌اند. باشگاههای فوتبال در اروپا در آمدهایی دارند، بعنوان مثال در همین فصل از محل پخش بازیهای ختافه در لالیگا در آمد قابل توجهی عنوان شده که از بیان آن معذورم."

هدایتی تاکید کرد: "در خصوص عدم پخش بازیهای لیگ برتر و موضوع اختلاف بین فدراسیون و صدا و سیما طی نامه ای پیشنهادی به کفاشیان کرده‌ام که در صورت موافقت مشکل پخش حل خواهد شد."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *