جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
حجت الاسلام موسوی‌نژاد:

اکنون زمان رسیدگی به «کرسنت» است

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 458714
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: همگی باید در مقابله با عاملان مفاسدی همچون کرسنت اقدام کنند و پذیرفتنی نیست که ما در شرایط فعلی شاهد دست اندازی به حقوق مردم و پرداخت غرامت از بیت‌المال باشیم.
به گزارش جهان، حجت الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با تاکید بر لزوم برخورد با فساد در کشور گفت: در قراردادهایی همچون کرسنت که موجب به یغما رفتن ثروت‌های ملی شده همگی باید در جهت مقابله با عاملان این فسادها اقدام کنند.
 
وی افزود: پذیرفتنی نیست که در شرایط فعلی کشور ما شاهد برخی از دست اندازی‌ها به حقوق مردم در حوزه نفتی و غیرنفتی باشیم و از سویی دیگر با پرداخت خسارت‌هایی محکوم شویم که از اموال بیت‌المال باید آن خسارت‌ها پرداخت شود.
 
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: همه کسانی که ثروت نظام جمهوری اسلامی را برده و بازنگردانده‌اند باید در مقام محاکمه قرار گیرند و باید برخورد جدی با آنها صورت پذیرد.
 
موسوی نژاد خاطرنشان کرد: همچنین باید اقدامات لازم جهت پیشگیری از ایجاد مفاسد اقتصادی در کشور صورت پذیرد تا اجازه چنین وقایع و پدیده‌هایی همچون کرسنت و غیره به کسی داده نشود تا اموال بیت‌المال هم به هدر داده نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *