چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

نتیجه بازی پرسپولیس و داماش

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 216811
اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص اینکه چه زمانی حکم پرونده بازی پرسپولیس و داماش را صادر می کند، گفت: سعی می کنیم تا فردا سه شنبه حکم بازی را اعلام کنیم چرا که باید طی امروز و ساعات اولیه فردا گزارش ناظران و فیلم های بازی را بررسی کنیم.
 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا فردا حکم بازی پرسپولیس و داماش صادر می‌شود.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص اینکه چه زمانی حکم پرونده بازی پرسپولیس و داماش را صادر می کند، گفت: سعی می کنیم تا فردا سه شنبه حکم بازی را اعلام کنیم چرا که باید طی امروز و ساعات اولیه فردا گزارش ناظران و فیلم های بازی را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: در نهایت با توجه به شرایط لیگ برتر تا فردا رای کمیته انضباطی در این باره اعلام خواهد شد. البته تمام تلاش ما این است که امروز حکم را بدهیم اما چون می خواهیم همه جوانب را در نظر بگیریم ممکن است تا فردا به طول بکشد. ضمن اینکه لازم می دانم از علی کریمی بازیکن خوب تیم ملی و پرسپولیس به خاطر تلاش هایش در جهت آرام سازی فضا و خویشتنداری بازیکنان و تماشاگران تشکر و تقدیر به عمل آورم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
داور بدبخت چي ؟ نميخواهيد ازش عذر خواهي بكنيد ؟
آقاي رويانيان مسئول تيم اخلاق كشور كجا تشريف دارند ؟
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی جنجال بازی کمک داور و داور بوده وبس .گل آفساید را تائید کردن واخراج نصرتی بی جا بود که عواقبش همین است .قبل از خطای نصرتی خطای فیتیله پیچ عسگر نادیده گرفته شد؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
پرسپولیس امسال قهرمان اخلاق لیگ برتر. افسوس به حال الگوهای جوانان این مرزوبوم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا باور کنید که داورهای ایران ضعیفند من طرفدار استقلالم اما واقعا در حق پرسپولیس اجحاف شد.