شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

اجرای کامل قانون جامع خدمات ایثارگران

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 356212
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال قانون جامع خدمات ایثارگران را اجرایی خواهیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام شهیدی در حاشیه نخستین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت افزود : برنامه ‌و جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که امروز اجرا شد ، کاملاً در راستای نشر فرهنگ ایثار و شهادت بود و از اسوه‌ های صبر و مقاومت قبل از انقلاب ، بعد از انقلاب ، در دوران جبهه و بعد از جبهه تقدیر شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنان خود به جزئیاتی از قانون جامع خدمات ایثارگران اشاره کرد و گفت : این قانون را بعد از اینکه رئیس جمهور ابلاغ کرد ، اجرایی کردیم که۶۰ درصد از موادش اجرایی شده است و بخشی از آن باقی مانده بود که بار مالی داشت.

وی افزود: رئیس جمهور دستور داد که «شروع کنید ، من پشتیبانی می‌کنم و اکنون نیز کمیته ‌هایی تشکیل دادیم که نحوه اجرایی آن را پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام شهیدی گفت : همانطور که ریاست جمهوری گفت: این قانون امسال باید اجرایی شود ، بنیاد شهید هم مسلما این را اجرایی خواهد کرد و به نتیجه خواهد رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من نمی دانم این قانون خدمات کی اجرامی شود خدامیداندچه مسایلی پشت پرده میباشد که ازسالی که جنگ تمام شده هنوزم که هنوزه ومعلوم نیست که این وعده ها وقانونها کی جامعه عمل بپوشد ومااین ارزوهارا به خاک خواهیم برد