جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۸

علت حمایت برخی مطبوعات زنجیره‌ای از آقازاده متهم لو رفت

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 386516
همکار سابق م.ه در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت می‌گوید آلودگی برخی مطبوعات اصلاح‌طلب به بذل و بخشش‌های م.ه غیرقابل ‌انکار است.
علت حمایت برخی مطبوعات زنجیره‌ای از آقازاده متهم لو رفت
به گزارش جهان، نیک آهنگ ‌کوثر که از سوی م.ه برای مدیریت سایت سازمان یاد شده انتخاب شده بود، در سایت خودنویس نوشت: وقتی خبر محکومیت م.ه در کانادا منتشر شد، مدت زمان طی شده تا تهیه گزارش در بی‌بی‌سی فارسی، آن هم گزارشی که به نظر من، برای کاهش خسارت به م.ه تهیه شده بود به نزدیک به دو یا سه هفته رسید. یا سبز شدن سر و کله خبرنگار این رسانه که باید در نقطه‌ای دیگر از خلیج‌فارس می‌بود، در دوبی، برای ثبت بازگشت م.ه به تهران، جای بحث زیادی داشت. همان خبرنگاری که بعدا سردبیر صدای آمریکا شد و تصادفا وقتی درباره پرونده کرسنت و م.ه و عباس یزدان‌پناه حرف می‌زدم، سوال از من در استودیو ناگهان قطع شد و ...

وی می‌افزاید: اگر اسناد همراه کیفرخواست سوال‌برانگیز باشد، اما حمایت م.ه از روزنامه شرق و آن مجموعه غیرقابل انکار است. کمک‌های انجام شده به شرق نیز، احتمالا غیرقابل انکار است. اما کمک‌ها فقط به رسانه‌های داخل کشور نبوده است. گروهی از مهمانان کنفرانس سال ۲۰۱۰ دانشگاه تورنتو، سخنان یکی از دست‌اندرکاران سابق یکی از سایت‌های سبز را فراموش نکرده‌اند.

وی تصریح کرد رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی ترجیح می‌دهند تخلفات م.ه را درز بگیرند.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیمــــآ
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
حواشی این خاندان پایان پذیر نیست!!!
Germany
... ياد خاندان ش... افتادم
ولي انصافا ضرر اين خاندان...
متین
از حاشیه عبور کرده و مدتهاست که در متن و مرکز تمام مفاسد اقتصادی کشور قرار دارند !!!!!
Iran, Islamic Republic of
حق نمكه ديگه!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دولت اميده!!!!!!!!!!!!!!!
مجتبی
اونقدر که .. از این مملکت خورد
...
به هرحال انشالله بزودی برای این آقازاده فاسد حکم ...صادر میشه
ایرانی
اگرهرکس دیگری، غیر ازاین آقا زاده متهم ،ثلث اتهامات وارده راداشت سال ها بود که آب گور می خورد!وبه قول معروف کفنش پوسیده بود.