جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اهدای ۲۲ مدال‌ جهانی نخبگان به رهبرانقلاب

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 410455
«کانون دانش‌پژوهان نخبه» ۲۲ مورد از مدال‌های المپیادهای علمی جهانی خود را روز جمعه ۱۵ اسفند به رهبر معظم انقلاب تقدیم خواهد کرد.
به گزارش جهان، «كانون دانش‌پژوهان نخبه» مجموعه‌اي علمي و تربیتی است كه با رسالت و هدفي نشأت گرفته از اوامر بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره)، براي رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي و در جهت تربیت نیروهای متعهد و متخصص، بيش از ۱۹ سال سابقه فعاليت در نقاط محروم و جنوبي شهر تهران را دارا مي‌باشد.

این کانون با پيروي از اوامر مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) مبنی بر جهاد علمی و عملی، تا کنون موفق به كسب قریب به ۷۰ مدال از المپيادهاي كشوري و جهاني شده و با انجام فعاليت‌هاي گسترده‌ی فرهنگي و تربيتي به يكي از پايگاه‌هاي مستحكم علمي و فرهنگي در هلال جنوبي شهر تهران مبدل گردیده است.

اعضای این کانون در سال ۱۳۸۱ تعداد ۱۴ مدال المپياد کشوری و جهانی و در سال ۸۹ نیز تعداد ۱۵ مدال خود را به مقام معظم رهبري تقدیم کردند. امسال نیز این کانون قصد دارد طی همایشی ۲۲ مورد از مدال‌های خود را به امام خامنه‌ای اهدا نماید. این همایش روز جمعه ۱۵ اسفند از ساعت ۹ صبح در «سالن همایش‌های فرهنگسرای بهمن» با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *