جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

"علی کریمی یکی از ۲۴ پسر من است"!

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 212356
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال امروز برگزار شد.
به گزارش فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه بن فهد بن عبدالعزیز برگزار شد و پرسپولیس در این تمرین دقایقی زیر نور تمرین کرد.

* داوران کره‌ای مسابقه فردا همزمان با پرسپولیس در ورزشگاه تمرین کردند.

* ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمرین حضور داشت و تمامی مسایل را زیر نظر گرفت.

* مسئولان برگزاری مسابقه از اینکه پرسپولیس از آب‌‌های نوشیدنی خودشان استفاده می‌کردند ایراد گرفتند و گفتند باید از آب‌هایی که حامی مالی مسابقات است استفاده شود و بازیکنان پرسپولیس هم همین کار را کردند.

* در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بسیار با روحیه بودند و بسیار پرنشاط تمرین کردند. مهدوی‌کیا به دلیل مصدومیت از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین سرخپوشان بود. وی نمی‌تواند پرسپولیس را در دیدار فردا شب همراهی کند.

* چند خبرنگار و عکاس عربستانی در تمرین حضور داشتند که بعد از ۱۵ دقیقه با درخواست دنیزلی و با توجه به قوانین از ورزشگاه بیرون رفتند.

*مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه اختلافش با علی کریمی به خبرنگار فارس گفت: کریمی هم یکی از ۲۴ پسر من در پرسپولیس است و مربی حق دارد با بازیکن صحبت کند و مشکل خاصی وجود ندارد. تمام تمرکز ما برای بازی مهم فردا است و به مسایل دیگر توجه‌ای نداریم.

* علی کریمی هم در پایان تمرین به خبرنگار فارس در مورد سوال‌های شیطنت آمیز خبرنگاران عربی از مهدوی‌کیا مبنی بر اینکه چرا او و مهدوی‌کیا با وجود سن زیاد خداحافظی نمی‌کنند گفت: معلوم است عربستانی‌ها به دنبال چه چیزی هستند. به این مسایل توجهی ندارم. سن فقط یک عدد است اکنون زانتی با ۳۸ سال سن بهترین بازیکن تیمش است. من فردا می‌خواهم بهترین بازی‌ام را برای پرسپولیس انجام دهم.

* محمد رویانیان نیز در ورزشگاه حضور داشت و با بازیکنان چند دقیقه‌ای صحبت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

* محمد رویانیان و دنیزلی در پایان تمرین پا به توپ شدند. دنیزلی چند ضربه پنالتی زد و در این بخش موفق عمل کرد.

دیدار الهلال و پرسپولیس ساعت 21 فردا برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *