جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تیم ملی کبدی ایران سوم دنیا شد

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب: 397352
دیدار رده بندی پنجمین دوره رقابت های جهانی سرکل کبدی در پنجاب هندوستان با برتری ۴۸ بر ۳۱ تیم ملی ایران مقابل انگلیس به پایان رسید و تیم ایران به مدال برنز این دوره از رقابت ها دست یافت.
به گزارش جهان به نقل از فدراسیون کبدی، دیدار رده بندی پنجمین دوره رقابت های جهانی سرکل کبدی بین تیم های ملی ایران و انگلیس برگزار شد و تیم ملی سرکل کبدی موفق شد با حساب ۴۸ بر ۳۱ انگلیس نماینده قاره اروپا را شکست دهد تا با کسب مدال برنز مسابقات، نخستین مدال جهانی کبدی در رشته سرکل کبدی را کسب کند.

فینال مسابقات روز شنبه ۲۹ آذر ماه بین هندو ستان و پاکستان برگزار خواهد شد.

تیم ملی سرکل کبدی ایران در گروه اول مسابقات با تیم های هندوستان، آمریکا، استرالیا و اسپانیا همگروه بود و پس از هندوستان به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست برابر پاکستان از رسیدن به فینال مسابقات باز ماند.

محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی پس از کسب عنوان سومی جهان گفت: فعالیت در رشته ورزشی سرکل کبدی را تازه آغاز کرده‌ایم و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی بیشتر سالهای بعد با هند و پاکستان در فینال رقابت کنیم.

اسامی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی بدین شرح است:

مصطفی نیک بین ،بهنام جاویدی ،محمدرضا فرجی ،بهنام خبازی ،پیمان اسکندریان ،محمد عطازاده ،مصطفی حسین زاده ،حمید زیرکی ،مجتبی شادکام ،حامد حسین زاده ،پیمان چراغی ،امیر دهقانی ،حسین گلمکانی و علیرضا صفری.

کادر فنی:

مجید بهرامی (سرمربی)

مرتضی شهیدی (مربی)

رحمان آقایی (مربی)

عباس خواجه اورسجی (سرپرست)

نتایج کامل تیم ملی سرکل کبدی ایران در این دوره از رقابت ها بدین شرح است :

ایران ۴۰ - آمریکا ۳۹

ایران ۵۸ - استرالیا ۳۴

ایران ۵۸ - اسپانیا ۲۷

ایران ۳۹ - هندوستان ۵۳

مرحله نیمه نهایی:

ایران ۲۸ - پاکستان ۵۷

رده بندی مسابقات

ایران ۴۸ - انگلیس ۳۱

تیم ملی سرکل کبدی ایران ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲ دی ماه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به کشور باز خواهد گشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *