پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افتتاح شد

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 357653
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت با حضور رئیس جمهور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) افتتاح شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت با حضور رئیس جمهور در ضلع جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد.

حسن روحانی در این مراسم روبان افتتاحیه این رویداد مهم فرهنگی را قیچی کرد و سپس به بازدید از غرفه های این نمایشگاه پرداخت تا به این ترتیب نمایشگاه بیست و هفتم که یکی از بزرگترین فروشگاه‌های مقطعی کتاب در جهان به شمار می‌رود، رسماً گشایش یابد.

این مراسم با حضور سفرای خارجی، مهمانان ویژه نمایشگاه امسال کتاب تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس نمایشگاه بیست و هفتم، استاندار تهران و همچنین جمعی از مسئولان ارشد کشوری برگزار شد.

قرار است تا دقایقی دیگر در این مراسم ۲۰ ناشر برتر کشور در سال ۱۳۹۲ در حضور رئیس جمهور معرفی شوند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضایی به وسعت ۱۳۵ هزار مترمربع برپا شده و در آن ۲۶۶ هزار و ۴۲۹ عنوان کتاب داخلی و ۱۳۲ هزار عنوان کتاب خارجی عرضه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *