جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ریز آمار فوتی تهرانی ها +جدول

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 424252
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۵۳ هزار نفر در شهر تهران جان خود را از دست داده اند، گفت: بیشترین تعداد مرگ و میر در منطقه ۱۰ شهرداری تهران رخ داده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر ،اکبر توکلی با اشاره به آمار فوت شدگان و دفن شدگان سازمان بهشت زهرا(س) از ابتدا تا انتهای سال ۹۳ گفت: تعداد کل فوت شدگان در سال گذشته ۵۲ هزار و ۹۶۶ نفر بود که از این تعداد ۲۲۶۵ متوفی نوزاد، ۳۰۲۴۷ متوفی مرد و ۲۰۴۵۴ متوفی زن بودند.

وی با اشاره به کمترین فوت شدگان از نظر گروه سنی خاطرنشان کرد: این افراد گروه سنی ۵ تا ۹ سال را شامل می شود. این در حالیست که بیشترین فوت شدگان از نظر سنی گروه افراد بالای ۶۵ سال هستند که شامل ۱۳۶۴۵ زن و ۱۵۵۵۱ مرد می شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درخصوص فوت شدگان و دفن شدگان خارج از مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) هم اظهارکرد: خارج از مجموعه بهشت زهرا (س) ۳۱۰ نوزاد، ۶۳۳۱ زن و ۱۰۱۳۷ مرد فوت شده که در کل ۱۶۷۷۸ فوتی بوده اند. همچنین آمار دفن در سازمان ۱۹۶۶ نوزاد، ۱۴۱۲۳ مرد و همچنین ۲۰۱۱۰ زن بوده که در مجموع ۳۶۱۸۸ فوتی را شامل می شود.


وی با اشاره به کمترين علت فوت در سال ۹۳ که به بيماري هاي التهابي چشم برمی گردد، گفت: تنها یک مرد به علت این بیماری جان خود را از دست داده است. این در حالیست که بيشترين علت فوت ايست قلبي بوده که ۱۰۹ نوزاد، ۳۰۳۴ زن و ۳۸۳۹ مرد و در کل ۶۹۸۲ فوت به این علت رخ داده است.

توکلی با تاکید بر اینکه کمترين تعداد متوفيان در منطقه ۲۲ شهرداری تهران بوده است، اظهار کرد:در این منطقه طی سال گذشته فوت ۱۰۱ زن، ۱۳۵ مرد و ۳ نوزاد گزارش شده که در مجموع ۲۳۹ فوتی جزو این آمار هستند. از سوی دیگر بيشترين تعداد متوفيان مربوط به منطقه ۱۰ شهرداری تهران است که ۱۳۳۳ زن، ۱۸۶۰ مرد و ۱۴ نوزاد را شامل می شود که در کل ۳۲۰۷ نفر در این منطقه جان خود را از دست داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *