جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

خشم همسرتاج زاده ازدیدن این عكسها/تصویر

يکشنبه ۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 141959
وي كه پس از ديدن تصوير خود در يكي از پوسترها كه بيانگر حضور وي و همسرش در منزل شيوا نظرآ‌هاري عامل كددار و سرپل منافقين بسيار برآشفت و خطاب به مسئولان غرفه گفت: "شما چگونه مي خواهيد پاسخ خدا را بدهيد، فرشتگان خدا شما را لعنت مي كنند؟ "
همسر مصطفي تاجزاده با حضور در غرفه كانون هابيليان با ديدن عكس حضور خود و همسرش در منزل يكي از عوامل منافقين ،خشمگين و عصباني شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فخر‌السادات محتشمي‌پور، همسر مصطفي تاج‌زاده از عوامل دستگير شده در اغتشاشات و فتنه پس از انتخابات سال 88 با حضور در غرفه كانون هابيليان (خانواده 16 هزار شهيد ترور) در هفدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با اعتراض به محتواي تصاوير و مطالب عنوان شده در اين غرفه، اين اقدام كانون‌ هابيليان را محكوم كرد.

وي كه پس از ديدن تصوير خود در يكي از پوسترها كه بيانگر حضور وي و همسرش در منزل شيوا نظرآ‌هاري عامل كددار و سرپل منافقين بسيار برآشفت و خطاب به مسئولان غرفه گفت: "شما چگونه مي خواهيد پاسخ خدا را بدهيد، فرشتگان خدا شما را لعنت مي كنند؟ "

مسئول غرفه كانون هابيليان در اين خصوص اظهار داشت: خانم محتشمي پور به همراه يك عكاس و فيلمبردار و خانمي كه از مسئولان سايت‌هاي مدافع فرقه سبز بود، در ابتدا غرفه روزنامه ايران را جويا شد كه پس از ديدن عكس خود در تصويري با عنوان "حضور سران فتنه در منزل عامل منافقين "‌به تصوير خود اشاره كرد و با عصبانيت گفت: "شما مي‌دانيد اين فرد چه كسي است؟ " و ما گفتيم "بله شما هستيد! " سپس خانم محتشمي پور افزود: "آيا شما شيوا نظرآهاري را مي‌شناسيد و اين اعترافاتي را كه كرده است، شنيده‌ايد و مطمئن هستيد كه درست است؟ " ما نيز پاسخ داديم "نيازي نيست خودمان بشنويم، همين كه مسئولان قضايي و مقامات امنيتي كشور اعلام كرده‌اند كه ارتباطات اين شخص با سران نفاق و گروهك منافقين شناخته شده است كافي است و بايد از امثال شما سوال كرد كه چرا با قاتلين پدر ما ديدار كرده‌ايد؟ "
مسئول غرفه كانون هابيليان ادامه داد: خانم محتشمي پور كه از پاسخ‌هاي ما اقناع نشد گفت: "شما بايد پاسخ خدا را بدهيد و فرشتگان خدا شما را لعنت مي‌كنند؛ ما از مظلوم دفاع كرديم. "
وي با بيان اينكه اين سخنان و رفتار خانم محتشمي پور يك حركت سازمان‌يافته بوده است، گفت: با توجه به اينكه برخي روزنامه هاي اصولگرا در ويژه‌نامه روز چهارشنبه گذشته خود مطلبي در خصوص معرفي شيوا نظر‌آهاري و فعاليت‌هاي وي طي سال‌هاي گذشته و ارتباطاتش با گروهك منافقين و حضور سران فتنه در منزل او عنوان كرده بودند به نظر مي‌رسد هدف اصلي محتشمي پور رسانه هاي اصولگرا بوده است.
به گزارش هفته گذشته سايت باشگاه خبرنگاران شيوا نظرآهاري از سال 82 با همكاري گروهك منافقين در پوشش گزارشگر حقوق بشر اقدام به سياه‌نمايي عليه جمهوري اسلامي پرداخت و در همين راستا انجمن زنان "تارا " را تاسيس كرد.
وي سپس با هدايت اين گروهك جبهه به اصطلاح "متحد دانشجويي " را با هدف اقدام عليه منافع ملي ايران آغاز كرد.
نظرآهاري همكاري و ارتباط خود را با گروهك منافقين تا سال 88 و در جريان فتنه پس از انتخابات ادامه داد وبه تحريم دانشجويان براي حضور در اغتشاشات اعلام كرد.
وي چندين بار دستگير شد كه مورد رأفت نظام جمهور اسلامي قرار گرفت و از زندان آزاد شد. وضعيت فعاليت‌ها و اسناد انكار‌ناپذير همكاري شيوا نظرآهاري با گروهك منافقين در رسانه‌‌هاي جمعي اعلام شده و با اين حال موسوي،‌ رهنورد، تاج‌زاده و كروبي در منزل اين عامل كد‌دار منافقين حضور يافته‌اند.
به گفته مسئول كانون هابيليان مسئول غرفه كانون هابيليان سران فتنه بايد پاسخ مناسبي در رابطه با اينگونه فعاليت‌هاي خود و همنشيني با قاتلين 12 هزار شهيد ترور را به خانواده‌هاي آنها بدهند.
با توجه به اينكه فيلمبردار و عكاس محتشمي پور را همراهي مي‌كردند و وي قصد اغتشاش داشته است مسئولان غرفه كانون هابيليان با آگاهي از سابقه گذشته اين فرد با آرامش پاسخ او را دادند.

باشگاه خبرنگاران هفته گذشته براي اولين بار به افشاگري در مورد سابقه شيوا نظرآهاري و رابطه اش با منافقين و سران فتنه در ايران دست زد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما که عمله منافقین شدید،ملائک شما را دعا میکنند؟
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبا كه دنيا رو چسبيدن بي خيال فرشته ها!!!!!!!!
نكنه فرشته ها هم سبز پوش شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟