سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۴
تکرار سناریوی "جشن ۳۰ سال قانونگذاری" در شورای شهر؛

شاکری: شورای شهر را قربانی بی‌ تدبیری نکنید

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 355457
مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران نسبت به تکرار سناریوی "جشن سی سال قانون گذاری" در شورای شهر تهران واکنش نشان داد.
شاکری: شورای شهر را قربانی بی‌ تدبیری نکنید
به گزارش خبرنگار جهان، شاکری با اشاره به برنامه رئیس شورای شهر برای دعوت از برخی از چهره های مساله دار ادوار گذشته شورای شهر تهران گفت: تا کنون دو نوبت از سوی جناب آقای مسجد جامعی (یکشنبه ۲۴ فروردین جلسه شورا و روز دوشنبه ۲۵ فروردین جلسه مشترک شورا و شهرداران) موضوع دعوت از نمایندگان ادوار شورای اسلامی شهر تهران در سالروز تشکیل شوراها (۱۲ اردیبهشت ماه) مطرح کرده اند.

عضو جمعیت ایثارگران همچنین ادامه داد: نفس تعامل، اندیشه درست و مفیدی‌ست ولی دعوت از نمایندگان ادوار شورای اسلامی شهر تهران با توجه به عملکرد شورای اول قابل قبول نیست.

وی افزود: برمردم ما پوشیده نیست که شورای اول در نیمه راه منحل شد و برخی از تصمیم سازان محوری آن در جریان فتنه سال ۸۸ ،پروژهای جدیدی از رفتار ساختار شکنانه مطرح شده است.

شاکری با اشاره به اینکه اکنون سرمایه عقلانیت و محبت که با زحمت در شورای چهارم بدست آمده، تاکید کرد: نباید با تدبیرهای نسنجیده، شورای شهر را قربانی گفته ها و نا گفته های برخی چهره‌های شورای اول نماییم.

این عضو شورای شهر ادامه داد: عقلانیت می طلبد تجربه نا موفق مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم در دعوت از نمایندگان ادوار مجلس که موجب اعتراض بسیاری از بزرگان نظام گردید را، آینه پیش رو قرار دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: اینجانب از جناب آقای مسجدجامعی (ریاست محترم شورا) و هیئت رئیسه محترم شورای اسلامی شهر تهران تقاضا دارم از بالا رفتن هزینه‌ها برای شورای چهارم و فرو غلطیدن به مباحث سیاسی دوره های زمانی گذشته پرهیز نمایند.

گفتنی است در سال ۸۷ و در دوران مجلس هشتم علی لاریجانی "جشن ۳۰ سال قانون‌گذاری" را در مجلس برگزار کرد. که در این مراسم چهره‌هایی همچون مهدی کروبی، سیدمحمد خاتمی، آقای هاشمی رفسنجانی و بسیاری دیگر از چهره‌های سیاسی حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر عضو انقلابی و جانباز سرافراز شورای شهر تهران
فایده ای داره به نظر شما؟؟؟
اون موقع که با شعارجذب حداکثری لیستی پر از اصلاحات دادند باید فکر عوارض روهم میکردند
امیرحسین
حالاایرادش چیه بهانه جویی بیخود!!!