پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

ضرغامی ایرادات مناظره‌ها را پذیرفت

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 290189
نماینده شورای نظارت در کمیسیون تبلیغات انتخاباتی با بیان اینکه بعد از پایان مناظره روز جمعه گفتگوی مفصلی با رئیس سازمان صداو سیما داشتیم، گفت: ایرادات و اشکالات کار به آقای ضرغامی گفته شد و قرار شد برای برنامه بعدی نظر نمایندگان کاندیداها گرفته شود.
ضرغامی ایرادات مناظره‌ها را پذیرفت
به گزارش جهان، سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با مهر، درخصوص شیوه برگزاری اولین مناظره تلویزیونی ۸ کاندیدای ریاست جمهوری که جمعه شب از شبکه اول سیما پخش شد، اظهارداشت: ما به عنوان کمیسیون تبلیغات انتخاباتی نقشی در طراحی این برنامه نداشتیم و حتی یک ساعت قبل از آغاز برنامه متوجه این شیوه برگزاری شدیم.

وی افزود: این درحالی است که مکررا درخواست کرده بودیم که به ما شیوه برگزاری را اعلام کنند حتی اسامی مجری ها را هم به ما نگفتند و ما از طریق پیامک متوجه شدیم.

نماینده شورای نظارت در کمیسیون تبلیغات انتخاباتی خاطرنشان کرد: زمانی که آقای ضرغامی برای کاندیداها شیوه برگزاری مناظره ها را توضیح داد متوجه روند برگزاری شدیم و همان زمان، کاندیداها هم به این شیوه اعتراض کردند .

کیاسری گفت: پس از پایان مناظره، جلسه مفصلی با آقای ضرغامی داشتیم و ایرادات و اشکالات کار به وی گفته شد و از آقای ضرغامی خواستیم تا تجدید نظری در برنامه بعدی مناظره ها داشته باشند.

وی ادامه داد: ما به لحاظ محتوایی نمی توانیم ورود پیدا کنیم و صرفا درخصوص تبلیغات نظارت داریم و شکل و ساختار برنامه ها مربوط به خود صداوسیما است. اما قرار شد صداوسیما برای برنامه های بعدی نظر نمایندگان کاندیداها را بگیرد . البته اگر با ما هم مشورتی داشته باشند نظرات خود را به آنان ارائه خواهیم داد.

نماینده شورای نظارت در کمیسیون تبلیغات انتخاباتی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در گفتگو با آقای ضرغامی مطرح شد ایرادات بخش دوم مناظره بود. این شکل از مناظره که کاندیدا باید پاسخ بلی و خیر بدهد مناسب نبود و تاکید شد باید به کاندیدا فرصت داده می شد تا استدلال و توضیح خود را بیان کند. همچنین خواسته شد تا در بخش تصاویر هم تغییراتی داده شود .

کیاسری گفت: آقای ضرغامی هم وجود این ایرادات را پذیرفت.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط پذیرفتن کافی نیست، عذرخواهی عذرخواهی و عذرخواهی