چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

تأمین بودجه بیمه اهالی قلم در بودجه ۹۳

سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 330580
مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان گفت: به دنبال پیگیری بیمه اهالی قلم در گفت‌وگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بودجه بیمه این افراد در لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ تامین شده زیرا بر این باوریم که مساله بهداشت و درمان دغدغه اصلی اهالی فرهنگ و رسانه است.
به گزارش جهان، مهدی شجاعی، مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان در گفت‌وگو با ایبنا، عنوان کرد: اکنون اهالی قلم مانند گذشته از بیمه و مزایای آن بهره می‌برند و ما نیز مشغول حل و فصل مسایل گذشته صندوق حمایت با سازمان تامین اجتماعی هستیم.

وی ادامه داد: مساله بیمه، موضوع حایز اهمیتی برای اشخاص و خانواده‌هایشان و حتی نسل‌های حال و آینده به شمار می‌آید. بنابراین، با حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمه نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

این مقام مسوول یادآور شد: مساله بهداشت و درمان در شرایط فعلی دغدغه اصلی اهالی فرهنگ و رسانه است. اگر این دغدغه حل شود آرامش فکری و اعصاب بر آنان حاکم می‌شود و ما نیز شاهد تبلور خلاقیت و تولید آثار پر محتوا متناسب با انتظارمان خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیماراسخ
پس از یکی دو ماه که بیمه ی هنرمندان وصل شد در مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی مجبور شدیم مبلغ 116 هزار تومان اضافه بر سهم بیمه ای که خود می پردازیم شویم.اعتراض هم سودی نداشت و مسئولین ذی ربط می گفتند این مبلغ برای تامین کاغذ دفترچه های درمانی است!!