پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱۱

ضرب و شتم آمربه معروف+تصاویر

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 380387
طلبه جوانی پس از امربه معروف چند جوان موتورسیکلت سوار که عصر دیروز در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان مشغول انجام اعمال غیراخلاقی بودند، با قمه و قداره این افراد به شدت زخمی شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام رسول نظری که از طلبه‌های جوان حوزه علمیه اصفهان و امام جماعت یکی از محله‌های خیابان کهندژ این شهر است، عصردیروز هنگام عبور از این خیابان با چهار جوان سوار بر ۲ موتورسیکلت که شرب خمرکرده بودند روبه‌رو شده بود که به دلیل مشاهده اعمال وقیحانه و غیراخلاقی آنان با تذکر لسانی به معروف و نهی از منکر این افراد پرداخت اما اراذل و اوباش با چند قمه و قداره به سمت طلبه جوان هجوم آورده و طلبه جوان را از ناحیه صورت و کف دست به شدت مصدوم کردند.


براثر شدت اصابت قمه به کف دست این طلبه جوان، تاندول کف دست وی به شدت آسیب دیده و صورت وی زخمی شده و هم اکنون این طلبه جوان برای عمل جراحی به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شده است و اراذل و اوباش پس از این اقدام غیرانسانی متواری شدند.

به گفته پزشک معالج علاوه بر پارگی تاندون دست چپ این طلبه جوان، ۴ انگشت وی هم آسیب دیده که احتمال قطع ۲ انگشت دست وی هم زیاد است.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سروش
آقاي اژه اي اقدام سريع قوه قضاييه حتما در عدم تكرار اين صحنه ها موثر است ، به نام خدا و براي تحقق خواست مردم و رهبري اقدام كنيد.
مهدی
آخ اگه اینا دست من می افتادند . . .. . . . .
یک فکری به حال این اراذل و اوباش بکنید.
باید در ملا عام تنبیه شوند تا درس عبرتی برای دیگران شوند.
یکی از چیزهایی که این سالها داره اجراش علنی میشه "امر به معروف و نهی از منکر" است.

خدا را شکر که داره اجرا میشه
اللهم عجل کن لولیک الفرج
United States
لطفا با قرائت یک حمد شفای کامل رو به این طلبه هدیه کنیم ان شاالله
فعلا ً اراذل و اوباش ميتازند. ياد سردار رادان بخير.
امير
اب از اب تكون نميخوره.!!!!!!! اراذل و اوباش خيابانها را تسخير كردند.
به خدا قسم در چنین مواردی نباید نهی از منکر نمود بلکه باید مراتب را به 110 گزارش نمود
جان و سلامتی ایشان خیلی با ارزش تر است
خداوند سلامت عاجل عنایت فرماید
خدایش کجا این آقا جوانه بعدش هم نهی از منکر دارای مراحلی است هر چند که کار آن جوانها بسیار زشت . زننده است که نباید فراموش کرد که نهی از منکر مختص آقایان شیج و طلبه نیست شامل مردم دیگر هم می شود ولی تجربه می گوید که باید سکوت کرد چون در زمانی که ادعا میشود مملکلت قانون دارد هر چند که ندارد باید برخورد قانونی کرد بعدش هم این نوع از نهی منکر از طرف افراد خاص و عدم شرکت سایر آحاد جامعه حاوی چند پیام نهفته است و از طرف ضرب و شتم این ناهیان از طرف مردم نیز حاوی چند پیام دیگر است
سرور
...
اگر قوه قضاییه و نیروی انتظامی با اراذل و اوباش برخورد صریحتری داشتند آنها اینقدر وقیح نمی شدند.
آخه کسی که شرب خمر کرده امر به معروف به او چه معنی می ده خوبه ایشان طلبه س