پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

امیرعبداللهیان: آمریکامانع سقوط‌داعش است

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 410383
معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه گفت: هواپیماهای نظامی آمریکایی در عراق و سوریه پکیچ‌های تسلیحاتی را برای مناطقی پرتاب می‌کنند که صرفا در آن مناطق نیروهای داعش در مرحله سقوط قرار دارند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه صبح امروز در همایش "نظام بین‌الملل، تحولات منطقه‌ای و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران" که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، به ائتلاف ضدداعش اشاره کرد و گفت: آمریکا از طرفی در ائتلاف برای مبارزه باداعش تاکید دارد، اما اقدام عملی این کشور مدیریت داعش است.

وی ادامه داد: شاهد هستید که هواپیماهای نظامی آمریکایی در عراق و یا سوریه پکیچ‌های تسلیحاتی را برای مناطقی پرتاب می‌کنند که صرفا در آن مناطق نیروهای داعش در مرحله سقوط قرار دارند.

عبداللهیان افزود: وقتی از آنها پرسیده می‌شود که چرا چنین اقدامی می‌کنید، پاسخ می‌دهند که اشتباه محاسباتی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عراق بايد با كمك ايران محدوده پرواز ممنوع براي هواپيماهاي غير ايراني و عراقي در محدوده داعش ايجاد كنه تا ديگه كمك هاي نظامي به داعش نرسه و نيروي هوايي عراق هم مثل سگ بزنه همه اين داعش رو با بمب صاف كنه!