پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱
نیویورک تایمز:

کری برای توضیح توافق احتمالی به ریاض میرود

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 410888
یک روزنامه آمریکایی خبر داد که وزیر امور خارجه این کشور برای توضیح درباره توافق هسته‌ای احتمالی راهی عربستان سعودی می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه نیویورک تایمز روز چهارشنبه با اشاره به سفر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به عربستان سعودی، نوشت که وی در این سفر، مفاد توافق هسته‌ای احتمالی با ایران را برای مقامات سعودی تشریح می‌کند.

براساس این گزارش، کری پس از دو روز مذاکره پنجشنبه به ریاض می‌رود تا درباره توافق احتمالی مذاکراتی را با پادشاه و دیگر مقامات ارشد سعودی داشته باشد.

کری در ریاض علاوه بر دیدار با مقامات ارشد عربستانی با وزرای خارجه بحرین، کویت، عمان،‌ امارات و قطر هم دیدار و درباره آخرین مراحل از گفت‌وگوهای هسته‌ای رایزنی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
امریکا که در قضیه هسته ای باید هم دم اسرائیل را به بیند و هم دم سعودی را و شاید پشت پرده دم دیگری را چگونه میتواند مشکلی را ازروی واقعیت حل کند آنهم مشکلی که خودآفریده تا چه رسد به معضلی واقعی