جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تدبیر اجتماعی یک روحانی

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 372782
جوانی ۲۷ ساله که به قصد خودکشی عصر روز دوشنبه بر روی پل روگذر تقاطع خیابان مطهری و بزرگراه مدرس ایستاده بود توسط فردی روحانی ازاقدام خود منصرف شد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام ˈنصرالله اسدی ˈروز دوشنبه به ایرنا گفت: بعد از انجام ادای نماز ظهر و عصر حوالی ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در مسیر حرکت از مسجد محل با صحنه ای مواجه شدم که به حکم وظیفه شرعی خود را مکلف دیدم به یاری جوانی که به قصد خودکشی بر روی لبه پل پرتگاه پل ایستاده بود، برسم.

حجت الاسلام اسدی افزود: در اولین برخورد با نیت نزدیکی به حال و هوای جوان شروع به صحبت و پیگیری از علت این تصمیم شدم .این روحانی ادامه داد: بعد از ایجاد ارتباط عاطفی با این جوان ، وی مدعی شد که بدلیل مشکلات خانوادگی قصد خودکشی دارد .

وی اظهار کرد: این جوان از نوع ارتباط خانوادگی که والدینش نسبت به وی بی توجه بودند ناراضی و گله مند بود .

حجت الاسلام اسدی با تاکید بر اینکه آماده پیگیری مشکلات این جوان است تصریح کرد: به خاطر جلب اعتماد این جوان قول پیگیری و حل مشکلات وی را با خانواده اش دادم.

این روحانی افزود: بعد از ایجاد فضای صمیمانه و نزدیکی کامل توانستم وی را از انجام به عمل خودکشی منصرف کنم.

وی در پایان با گله مندی از تاخیر حضور نیروهای امدادی اظهار کرد: بعد از حدود نیم ساعت از پایان این جریان نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه حاضر شدند و جوان نادم از خودکشی نیز به ماموران نیروهای انتظامی تحویل داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *