پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

اعتراض اتاق بازرگانی شیراز به دولت

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 382286
اگر همچنان وزرای دولت یازدهم در جلسات شورای گفت‌وگو حضور پیدا نکنند، به نظر می‌رسد باید منتظر تعطیلی این شورا باشیم
به گزارش جهان؛ رئیس اتاق بازرگانی شیراز در گفتگو با «نسیم» با اشاره به عدم توجه دولتی‌ها به حضور در جلسات شورای گفت‌وگو اظهار داشت: دولت نباید نسبت به برگزاری جلسات شورای گفت‌وگو بی‌توجه باشد.

فریدون فرقانی افزود: اگر همچنان وزرای دولت یازدهم در جلسات شورای گفت‌وگو حضور پیدا نکنند، به نظر می‌رسد باید منتظر تعطیلی این شورا باشیم.

وی با بیان این‌که شورای گفت‌وگو، یکی از تأکیدات قانون برنامه پنجم توسعه است و دولت می‌بایستی به قانون عمل کند، تأکید کرد: دولت حق تعطیلی جلسات شورا را ندارد و نباید وقفه در برگزاری جلسات آن صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز در گفتگو با «نسیم» عنوان کرد: با وجود اینکه جلسه اول شورای گفت‌وگو در دولت یازدهم به صورت ویژه و خاص برگزار شد، اما پس از یک‌سال این توجه را در میان مسوولان دولت نمی‌بینیم.

فرقانی متذکر شد: جلسات شورای گفت‌وگو از نمایندگان قوای سه‌گانه کشور شکل گرفته، به همین دلیل با توجه به افرادی که در این شورا حضور دارند، تصمیمات اتخاذ شده به نفع بخش خصوصی و اقتصاد کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شعارهایی که دولت یازدهم در رابطه با اعتدال و تدبیر داده است، امیدواریم در عملکرد خود در بخش‌های مختلف اقتصاد به وعده‌های خود پایبند باشد.
https://jahannews.com/vdcg7x9w3ak97x4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7x9w3ak97x4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *