جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش‌هنرمدان‌به مرگ‌دلخراش‌کودک سوری

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 442685
انتشار تصاویر تکان دهنده پیکر بی جان کودک سوری در سواحل ترکیه موج تازه ای از واکنش ها در خصوص بحران پناه جویان برانگیخته است که در پی آن واکنش اینستاگرامی هنرمندان و مسئولین را به دنبال داشت.



رضا صادقی(خواننده)
کودک سوری

این فرشته کوچولو تقاص وحشى گرى و سلطه طلبى سردمدارانى رو داده که حتى اسمشون و هم نمى دونست ... درندگان دریایى از شرم بى گناهیش حتى نوک دندانى هم بهش نزدن لعنت به ادم نماهاى کثیف و گرگ صفت ...
به کدوم گناه ؟ به چه جرم ؟ وجودم درد گرفت از این تصویر ... خدایا تو میبینى و میدونى پس خودت جوابشون و بده ... دوستان من توى سرزمین خودمون هم کودکانى هستن که نزدیک به همین سرنوشتن ... کمک ، کمک ، کمک.


گلاره عباسی(بازیگر)
کودک سوری

کودکان سوری و ....و بی حوصلگی می باره از این روزها...تصویر سازی مهناز یزدانی.


امیر جعفری(بازیگر)
کودک سوری

نفرین به جنگ.......


علی اوجی(بازیگر)
کودک سوری

کمتر میشه عکسى رو خودم نگرفته باشم
یا متنى رو خودم ننوشته باشم
و بعد در صفحه ام منتشر کنم
ولى این بار فرقى نمیکنه
اینبار اصلا فرقى نمیکنه


بهنام تشکر(بازیگر)
کودک سوری

بخشید دوستان تو این چندروز،روزهاوشبها هرچقدر دنبال بهانه و خبرى بودم که بتونه حداقل باعث انبساط خاطرشما بشه پیدا نکردم.ببخشید که با گذاشتن این عکس ناراحتتون میکنم،ولى هرچقدرباخودم کلنجار رفتم نتونستم این عکسو نذارم.این عکس توضیح دادنى نیست،فاجعه است...انتهاى بى رحمیه...لعنت به این جنگ،لعنت به این آدمکشى،لعنت به این آوارگى،به این کشتار...لعنت به این بى رحمى.این عکس کودک غرق شده یه خانواده سوریه که قرار بود پناهنده بشه.....پناهنده شد... باز هم منو ببخشید که خاطرتون مکدر شد.این روزها خبرهاى خوبى وجودنداره .دوستتون دارم.


مسعود پزشکیان(نماینده مجلس)
کودک سوری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *