جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نتایج‌انتخابات شوراها دراستان‌کردستان

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 293186
نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان های مختلف کردستان مشخص شد.
به گزارش جهان، حمدالله کریمی در گفت‌وگو با فارس در بیجار اظهار داشت: مردم این شهرستان ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور رساندند و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی را تحقق بخشیدند.

وی افزود: با اتمام شمارش آرا به ترتیب مرتضی خدمتی با کسب ۳ هزار و ۶۱۱ رأی، یعقوب کبودوندی با ۳ هزار و ۵۵۶ رأی، افشین کاظمی با ۳ هزار و ۴۵۵ رأی، سید مسلح برزنجه با ۳ هزار و ۲۶۷ رأی، فرزاد میرانی با ۲ هزار و ۸۳۲ رأی، ایوب سالاروندیان با ۲ هزار و ۷۳۵ رای و سارا الوندی با ۲ هزار و ۶۷۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بیجار مشخص شدند.

فرماندار بیجار اضافه کرد: طاهر رسولی با ۲ هزار و ۵۸۰ و محمد سلیمانی با ۲ هزار و ۴۸۴ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شده‌اند.

این مسئول همچنین نتایج آرای مردم شهرستان بیجار در انتخابات ریاست جمهوری را به ترتیب زیر اعلام کرد.

حسن روحانی ۳۰ هزار و ۱۰۸ رأی، محمدباقر قالیباف ۸ هزار و ۷۲۶ رأی، محسن رضائی‌میرقائد ۵ هزار و ۶۲۲ رأی، سعید جلیلی ۵ هزار و ۱۹۷ رأی، علی‌اکبر ولایتی ۲ هزار و ۸۹۴ رأی و سیدمحمد غرضی ۹۶۵ رأی.

۱۳ منتخب مردم در شورای اسلامی شهر سنندج مشخص شدند

فرماندار شهرستان سنندج از اتمام شمارش آرا و معرفی منتخبین مردم در این شورا خبر داد و از حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۴ خرداد قدردانی کرد.

ولی‌الله میرزایی‌اصل عنوان کرد: آوردگاه انتخابات بیست و چهارم خرداد منصه ظهور جلوه‌هایی بی‌بدیل و زیبا از شجاعت، ولایتمداری، وفاداری، صلابت و عظمت مردم قدرشناس ایران اسلامی بویژه شهرستان سنندج بود.

وی اضافه کرد: بی‌شک حضور گسترده و آگاهانه مردان و زنان غیور و همیشه در صحنه، بخصوص جوانان پرشور و انقلابی ترجمان و تفسیر حماسه سیاسی در کلام رهبر عظیم‌الشان انقلاب بود.

فرماندار سنندج در ادامه تصریح کرد: در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، نامزدهایی که نسبت به آرای اعلام شده شکایتی دارند می‌توانند به مدت دو روز به هیئت اجرایی مستقر در محل فرمانداری مراجعه نمایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

وی افزود: به ترتیب آرای کسب شده، یوسف اسدی با کسب ۳۹ هزار و ۸۲۳ رأی، سیدبهاالدین حسینی با ۶ هزار و ۶۶۳ رأی، جلال شریعتی با ۶ هزار و ۳۷ رأی، سیدانور رشیدی با ۶ هزار و ۲۲ رأی، فرزاد هلالی با ۵ هزار و ۹۵۸ رأی، غریب سجادی با ۵ هزار و ۸۴۳ رأی، وفا اصلانی با ۴ هزار و ۹۵۲ رأی، زهرا آوجیان با ۴ هزار و ۷۰۱ رأی، اسعد فتاحی با ۴ هزار و ۶۷۰ رأی، فردین زمانی با ۴ هزار و ۴۱۵ رأی، ماشاءالهی رضائی با ۴ هزار و ۲۴۰ رأی، لیلا فروتن‌نژاد با ۴ هزار و ۱۰۲ رأی و سیدکمال حسینی با ۳ هزار و ۷۱۷ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سنندج مشخص شدند.

میرزایی در پایان اذعان داشت: محمد محمدی، سیف‌الله رضائی، سرکه‌وت نجفی، نجم‌الدین ملائی، خالد عباسی و اکبر ویسانی نیز اعضای علی‌البدل شورای اسلامی سنندج هستند.

منتخبین مردم قروه در شورای شهر معرفی شدند

فرماندار قروه در این شهرستان با اعلام اینکه استقبال شهروندان قروه‌ای در این دوره از انتخابات، همچون دوره‌های گذشته چشمگیر بوده است، گفت: کل آرای ماخوذه در انتخابات شورای اسلامی شهر قروه، ۴۲ هزار و ۴۵۳ برگ تعرفه بوده است که از این تعداد، ۴۰ هزار و ۸۱۹ برگ رای صحیح ماخوذه و هزار و ۶۳۴ برگه رای باطله ماخوذه بوده است.

محمدرسول شیخی‌زاده، با بیان اینکه در این دوره از انتخابات، ۹ عضو اصلی و چهار علی‌‌البدل برای عضویت در شورای اسلامی شهر قروه، از سوی مردم انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۲۸۴ صندوق اخذ رای در قالب ۱۲۰ شعبه در این شهرستان برای انتخابات اختصاص یافته بود.

وی گفت: از این تعداد ۴۶ شعبه ثابت و یک شعبه سیار شهری و نیز ۱۷ شعبه ثابت و ۵۶ شعبه سیار روستایی است.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۱۶۰ نفر نیز کار اجرایی، نظارتی و خدماتی در برگزاری انتخابات را برعهده داشتند.

شیخی‌زاده با اشاره به استقبال گسترده مردم قروه در انتخابات، آن را ناشی از اوج علاقه و پای‌بندی مردم این دیار به آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم قروه نشان دادند که در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری همواره حماسه‌ساز هستند.

وی در پایان اسامی اعضای اصلی و علی‌البدل شورای اسلامی شهر قروه را به ترتیب آرا به این شرح اعلام کرد: سیده‌زهرا موسوی‌جم با کسب ۷ هزار و ۲۱۴ رأی، لیلان عبدالملکی ۶ هزار و ۲۲۰ رأی، نرگس میهمی ۵ هزار و ۹۰۶ رأی، محمدهادی مرادیانی ۵ هزار و ۳۶۸ رأی، غلامرضا خسروی ۵ هزار و ۱۱۲ رأی، جمیل میهمی ۵ هزار و ۱۹ رأی، یونس ملکی ۴ هزار و ۹۰۲ رأی، علی‌اکبر عبدالملکی ۴ هزار و ۸۶۰ رأی و شهرام عبدالملکی با ۴ هزار و ۷۴۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و ابراهیم خسروی شجاع‌آباد، یحیی رستمی، علیرضا پروندی و محمد فرهادی به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

وی در پایان گفت: در چهارمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر قروه، ۶۵ داوطلب باهم در فضایی سالم به رقابت پرداختند، که خرد جمعی مردم منجر به انتخاب افراد یاد شده شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *