جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸

دستگیری‌یک‌كارگردان به اتهام‎رابطه‌نامشروع

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۱
کد مطلب: 234082
يك كارگردان و تهيه كننده سينما و تلويزيون به اتهام رابطه نامشروع در شيراز دستگير شد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، پس از شكايت همسر اين كارگردان پرونده امر در دادسراي شيراز تشكيل و با حكم مقام قضايي، «ع-ن» كارگردان سينما و تلويزيون به اتهام رابطه نامشروع و نگهداري سلاح غيرمجاز دستگير شد.

پس از انجام تحقيقات مقدماتي در نيروي انتظامي و دادسراي شيراز اين متهم با قرار صادره از سوي قاضي پرونده روانه زندان مركزي شيراز شد.

گفتني است پرونده اين كارگردان و تهيه كننده در دادسراي عمومي و انقلاب شيراز در حال رسيدگي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه بابا اصلا در این سینما این خبرها نیست
این توهمات سلحشور است!!!!!
سینمای امروز ما بعضا باعث ننگ ما شده است
Iran, Islamic Republic of
ای کاش اخبار مربوط به اختلاس توسط بعضی از دانه درشت ها هم به همین سرعت و صراحت منتشر میشد.
عزیزی که از اختلاس میگید هموطن گرامی دیگه این نوع اظهارنظر خیلی کلیشه شده
چشمها رو به همه زشتیها به این بهانه تکراری نمیشه بست
Iran, Islamic Republic of
اون آدمی که از سرعت وصراحت انتشار این خبر اینقدر نگران شده اند از چه می ترسند چرا پای به اصطلاح هنرمندان بی هنر که بمیدان می اید این افراد حمایت می کنند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حالا شما خیلی نگران نباشید مثل خیلی از افرا مشهور فوتبالی و سینمایی و ... که قبلا" به دلیل اتهامات مشابه و حتی حمل و فروش مواد مخدر بعد از یه مدتی با پادرمیانی بعضی از آقایان بدون هیچ مشکلی آزاد می شوند و به اعمال خود ادامه می دهند متاسفانه اتفاقاتی که در قبل در این کشور افتاده و برخوردهایی که با افراد با شرایط گوناگون شده نشان می دهد که در کشورما همه در برابر قانون برابر نیستند . مثلا" نام این فرد را به شکل اختصار و بدون تصویر اعلام می کنند که نکند به اعتبار ایشان خدشه ای وارد شود . آنوقت یک پسر بچه 12 ساله را که به اتهام دزدی بازداشتش کرده اند یک اتیکت بزرگ هم به گردنش می اندازند و مشخصات و نوع اتهاماتش را بر روی آن می نویسند و بعد هم به اصحاب رسانه اعلام می کنند که بیایید عکس و خبر تهیه کنید و به مردم نشان دهید که ما شاخ غول را شکسته ایم . (این اتفاق متاسفانه در تهران اتفاق افتاده)
Iran, Islamic Republic of
این شاهکار تازه ای نیست و از میلیون ها شاهکار هنرمندان ما هست که هر روز گندش در می آید و باز هم مثل همیشه سکوت مسئولان و اعلام حمایت جامعه هنری از این کارگردان به اصطلاح شریف!!! تازه دو روز دیگه هم احتمالا کارگردان ساخت سریال ماه رمضان سال آینده میشه!
Iran, Islamic Republic of
در سینما هم فساد مثل خیلی جاهای دیگه هست منتها بیان اقای سلحشور هم زیر سوال بردن کلیت سینما و دستاندرکارانش بود که از نظر عقلی و شرعی اشتباه بود. البته حوزه هنر و خصوصا سینما مستعدترین حوزه برای فساده که این امر باید به مراقبت بیشتر هنرمندان از سیرت و صورت خوشون بشه