پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۳۵

دبیرکل اتحادیه عرب: ایران جزایر سه‌گانه را اشغال کرده است!

پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 414389
دبیرکل اتحادیه عرب ادعاهای امارات درباره جزایر ایرانی را تکرار و ادعا کرد ایران جزایر سه‌گانه را اشغال کرده و خواستار حل مسالمت‌آمیز موضوع نیست.
دبیرکل اتحادیه عرب: ایران جزایر سه‌گانه را اشغال کرده است!
به گزارش جهان به نقل از فارس، «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب در گفت‌وگویی با شبکه ماهواره‌ای «سی.بی.سی» مدعی شد امارات خواستار حل مسالمت‌آمیز جزایر سه گانه مورد مناقشه ایران و ابوظبی است اما تهران آن را رد می‌کند.

بر اساس این گزارش، العربی مدعی شد: در اجلاس اعراب (که قرار است شنبه هفته آینده آغاز شود) از ایران سخن گفته خواهد شد زیرا ایران جزایر سه‌گانه را اشغال کرده و مانند امارات خواستار حل مسالمت‌آمیز این مسأله بر اساس قانون بین‌الملل نیست.

وی در ادامه گفت: منطقه موضع ایران در عراق، سوریه و حوثی‌های یمن را با نگرانی دنبال می‌کند.

العربی افزود: سپاه ایران در کنار ارتش عراق علیه داعش می‌جنگد و مشکل در این است که ارتش عراق این موضوع را پذیرفته است و با اینکه حکومت عراق، حکومتی باهوش است اما باید آن را از این موضوع دور کنیم.

دبیر کل اتحادیه عرب در حالی از موضع امارات در این خصوص حمایت می‌کند که بر اساس اسناد تاریخی این موضوع به نفع ایران خاتمه پیدا کرده و طرف سومی حق دخالت در این موضوع را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Norway
هیچ اعتباری بین دشمن و دوست خودتون ندارید . شماها به ادم های عیاش و خائن به کشورهایتان مطرحید . برویدنظر کاربران غربی را بخوانید . به به و به و چه چه چند تا رژیم غربی دل خوش کرده اید که احترامشان ظاهری و فقط در زبان است و مثل اب خوردن کنارتان می گذارند . تجریه عربستان ، مصر و ....... در دستورکار طرح خاورمیانه است . چقدر حقیر هستید .
نیما
France
جالبه که میگه طبق مقررات بین المللی موضوعو حل کنیم خوب الآن بفرما که طبق کدوم مقرره ی بین المللی به یمن حمله کردین؟
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
شهر که بی در و پیکر بشه اراذل هت تیر کش میشن
mehrab
قورباقه هفت تیر کش میشه (البته بلانسبت قروبا)قه
حسن
آب كه سر بالا بره قرباغه.....
رضا
حالا مثلا مسالمت امیز حل نشه می خوایید چه غلطی بکنید!!!؟؟؟؟
این اشغال ها را باید سرجای خودشان بنشانیم تا حد خودشان را بدانند و یادشون رفته که کشورهاشون تا شصت سال پیش یکی از استان های ما بود
گویا این اعرای مزدور آمریکا قدرت ایران را در جنگ تحمیلی صدام علیه ایران فراموش کرده اند. جای شگفتی است که آمریکا با آنهمه هارت و پورتش و رژیم صهیونیستی که اعراب مثل موش ازآن میترسند در برابر ایران درمانده اند اما این اعراب که همه وجودشان ازعنایات غربیها است دچار توهم شده اند . آری ما جواب شما با چند بسیجی نوجوان میدهیم نه با شورای فلان و بهمان
Kami
دبيركل اتحاديه عرب غلطهاي زيادي كرده. أين جزاير إيراني بوده اند و هميشه ايراني باقي خواهند ماند بعون الله forever iranian......
چرا ایران به اتحادیه عرب یک التیماتوم و هشدار جدی نمی دهد ؟این حرف ها یعنی اگ ما قدرت داشتیم برای گرفتن به اصطلاح سرزمینمان به شما حمله میکردم !!!!
Romania
سرسپرده مزدور!!!!!بسوز وبمبر
مردک خائن یه زمانی از حمله به سوریه میگفت الانم از حمله عربستان و سگهای آمریکا به یمن حمایت میکنه حالا لابد آرزوی حمله به ایران و داره باشه شما حاضرید استان بحرین رو به ایران برگردونید که از جزایر حرف میزنید
Iran, Islamic Republic of
تقصیرماست که نرفتیم بحرین را پس بگیریم احمق‌ها پررو شدن۰
مجید
نام این برده صهیونیستها نبیل العبری میباشد نه العربی
بچه شيعه
مال شماست؟؟؟؟؟جزاير سه گانه؟؟؟با كدوم تاريخ و تمدن تون؟؟؟ميتونيد بياين باز پس بگيريد.. خونه اي كه توش داري زندگي ميكني هم مال ايرانه..مردك.. تو كتب درسي كشورت آيا درسي به نام تاريخ و تمدن هم داري كه ادعاي خاك ايران رو داري؟؟كشور بي ريشه و تاريخ و گذشته ادعاي قلمرو شيران رو داره
France
یکی به این مردک بگه اگه شما بی غیرتها به داد مردم عراق می رسیدید نیازی به حضور سپاه ایران نبود. ایران به عراق کمک می کنه و از این طریق بین مردم عراق محبوب شده و شما بی غیرت ها هم روز به روز برای مردم منطقه بهتر شناخته میشید.
شما نه دین دارید و نه غیرت عربی بخاطر همین بازم بهتون میگم "بی غیرت"
Seychelles
ما هم نسبت به باز گشت و تحویل جزیره بحرین به ملت مظلوم آن ادعا داریم ظاهرا هنوز سیلی محکم ایران در جنگ با عراق یا سست شدن پایه های سدهای کارون را درک نکردید!!
Seychelles
خون مردم مظلوم عرب منطقه از سوریه و فلسطین تا یمن به زودی ریشه خاندانهای جبار سفاک عرب را که قرنها است به اسلام و مسلمین خیانت می کنند خواهد سوزاند
علی.
یک کلمه از مادر عروس.
ای بابا چه غلطهاااااااااااا
این یارو اصلا نمیفهمه که خود امارات هم مال ایران هست.
باید تو دهنی محکمی بخوره تا یادش بیاد که امارات کی از ایران جدا شده.
لطفا غلطهای زیادی نکن.
امیر خان
در مورد جزایر سه گانه یک پیشنهاد امارات بیاد جزو خاک ایران بشه تا مشکل حل بشه فقط کافی رهبرم فرمان دهد طومار این اتحادیه عرب در عرض چند روز می پیچیم
بی نام
شما جیره خوار و مزدور آمریکا هستید بهتره قبل از اتمام نفت یک فکری به حال خودتون کنید که آخرش کاسه لیس اجنبی ها نباشید.
bahman
Bulgaria
مثل اینکه به کشوری مثل یمن حمله کردند بد جوری جو گیر شدند.
انشاالله دود این کارهاشون توی چشم خودشان خواهد رفت
یک ایرانی مطیع آقا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
هر چه ما کوتاه میآئیم مثل اینکه اینها پرروتر میشوند.باید به اینها حالی کنیم که صبر ما هم حدی دارد.
آریو
Sweden
بعضی از کشورهای خودفروخته و ذلیل عرب دارند بد جوری تمامیت ارضی و منافع ملی ما را تهدید میکنند. آیا بهتر نیست که ما مذاکرات هسته ای را ترک کنیم؟ من فکر نمی کنم که غربیها دست از سر ما بردارند. ما باید یاد بگیریم روی پای خود بایستیم.
Romania
قهرمان دیپلماسی کجایی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دارند از حق تو در خط مقدم جبهه سیاسی کشور دفاع میکنند
اینها نمیخوان از این تقاضاهای گنده تر از قواره شان بی خیال بشن؟ اگر این جوری است ما هم تقاضای خیلی جاها رو بدیم!
محمد
حل مسالمت آمیز؟! درست است. ما خواهان حل مسالمت آمیز نیستیم، چون ما چنین مسئله ای را اصلاً به رسمیت نمیشناسیم. وقتی مسئله ای وجود ندارد، قطعاً راه حلی نیز وجود ندارد. ما، بازی کردن با واژه ها را از شما بهتر بلدیم.
اگر مسئله جزایر سه گانه ایرانی قرار است حل شود، فقط یک شرط دارد و آن اینست که مسئله بازگشت جزیره امارات به سرزمین مادری اش ایران نیز به طور همزمان، حل شود.
شب خوش ایادی استکبار!
كشورهاي عربي اگر عرضه دارند به اسرائيل يك پخ بكنند ... بيچاره ها امر بهشان مشتبه شده !!!
ﻣﺎﻳﻴﻢ و ﻧﻮﺍﻱ ﺑﻲ ﻧﻮﺍﻳﻲ. ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻛﺮ ﺣﺮﻳﻒ ﻣﺎﻳﻲ. . . .
Iran, Islamic Republic of
اصن اشغال کردیم عرضه دارین پس بگیرین
s.n.aleali
Malaysia
مدیریت محترم سایت جهان نیوز٬
با سلام و احترام٬
هر چه از دشمن رسد باکی نیست٬ مشکل از خودی است.
اگر ما در این چند سال اخیر ارتباطات اقتصادی را از این جزایر کوچک خلیج فارس قطع می کردیم ٬ با این گزافه وگستاخ گوئیها مواجه نمی شدیم٬و...
منافع شخصی و گروهی عده ای زالو صفت باعث از رونق گرفتن اقتصاد مقاومتی شده است.
بهرحال سیاستهای ما می بایستی با برنامه ریزی دراز مدت انجام پذیرد٬ ما برنامه اقتصادی برای ۹ استان جنوبی را می بایستی در نظر بگیریم.
در این حمله اخیر عربستان به یمن بار دیگر دشمنان ما متحد شدند.پاکستان ترکیه کشورهای حوزه خلیج فارس٬مصر سودان و...
گفتنی بسیار و بار دیگر نیاز به همدلی ومدیریت یکپارچه اقتصادی بر اساس توانائیهای داخلی و برنامه ریزی
و مدیریت جهادی.
در این راستا پروژه ای طراحی شده که این مشکلات را با توانائیهای داخلی بر اساس یک برنامه ریزی بتواند
باسخگو باشد.
سالار
من به عنوان یه جوان ایرانی کرد زبان که وابسته به هیچ حزب یا گروهی نیست برای تک تک کشور های عرب خائن به اسلام و مسلمین خط و نشان میکشم که و الله قسم اگر بخواهید به خاک وطن من کوچک ترین نظری داشته باشید گور خودتان را با دستهای خودتان کنده اید. والسلام
Iran, Islamic Republic of
خلاصه..باغيرتها..زنان و دختران ايراني در دبي امارات متحده..چیکار میکنن؟؟