شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

شهرک های اطراف سامرا پاکسازی شد

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 371783
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته و زخمی شدن ده ها فرد مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش و انهدام شماری از خودروهای آنان در استان های صلاح الدین، دیاله، بابل و الانبار خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، قاسم عطا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: نیروهای امنیتی ۱۶ تروریست را در دو منطقه الجمهوریه و بلد کشتند و شهرهای سامرا، ضلوعیه، الاسحاقی و الدجیل را به کنترل کامل خود در آوردند.

این نیروها همچنین دو تروریست تک تیرانداز را در اطراف پالایشگاه بیجی در شمال تکریت کشتند و خودروهای آنان را به آتش کشیدند. وی افزود: فرماندهی عملیات دجله نیز موفق به کشتن شش تروریست و انهدام خودروی آنان شد.

فرماندهی پلیس استان دیاله نیز از پاکسازی کامل پل هارونیه خبر داد و به پیشروی نیروهای امنیتی در دیگر مناطق اشاره کرد.

عطا افزود: نیروهای امنیتی به پاکسازی ناحیه جرف الصخر نیز با وجود ماهیت پیچیده جغرافیایی این منطقه ادامه می دهند. سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد: سربازان ارتش عراق بیش از ۴۵ داعشی را کشتند.

این منبع تصریح کرد: جنگنده های عراقی با رهگیری کاروانی از خودروهای حامل سلاح و تجهیزات و امکانات لجستیکی متعلق به گروه تروریستی داعش، این خودرو ها را منهدم کردند و سرنشینان ان را به هلاکت رساندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *