جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۰
۲۴۹
حسین مرعشی؛ سخنگوی حزب کارگزاران:

در فتنه مقصر نبودیم/ نظام از موسوی می‌گذرد اما از احمدی‌نژاد نه!

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۵
کد مطلب: 431984
سخنگوی حزب کارگزاران ضمن دعوت افراطیون مدعی اصلاحات به حضور در نظام گفت: اگر نظام از آقای هاشمی گذشت کند از آقای خاتمی گذشت کند از آقای موسوی و کروبی هم بگذرد از آقای احمدی‌نژاد نمی‌گذرد!
در فتنه مقصر نبودیم/ نظام از موسوی می‌گذرد اما از احمدی‌نژاد نه!
به گزارش جهان، حسین مرعشی از بازداشتی‌های فتنه ۸۸ در مصاحبه با سایت خبر آن‌لاین می‌گوید: اصلاح‌طلبان در حوادث سال ۸۸ مقصر نبودند... اشتباهی که ما اصلاح‌طلبان کردیم این بود که فرصت دادیم نیروهای تندرو و افراطی سرمایه بزرگی مثل رهبری را به نفع خودشان مصادره کنند. این خطای استراتژیک اصلاح‌طلبان بود. امروز من می‌گویم ما اصلاح‌طلبان با هر سرمایه محدودی که در اختیارمان باشد مهم‌ترین استراتژی‌مان در انتخابات این است که برگردیم و این پیوندها را بازسازی کنیم. ما رهبری را متعلق به عده‌ای خاص نمی‌دانیم. این را باید در انتخابات آینده نشان دهیم. استراتژی ما حرکت فعال در انتخابات با رعایت دغدغه‌های نظام و رهبری است و همینطور ادامه رقابت‌های سیاسی حتی در محدودترین زمینی که نظام تعیین کند.

وی در ادامه با بیان اینکه احمدی‌نژاد جریانی ندارد می‌گوید: من از همان ابتدا که احمدی‌نژاد آمد برداشتم این بود که او در موقعیتی است که اگر نظام از آقای هاشمی گذشت کند از آقای خاتمی گذشت کند از آقای موسوی و کروبی هم بگذرد از آقای احمدی‌نژاد نمی‌گذرد. کاری که آقای احمدی‌نژاد می‌خواست در جغرافیای سیاسی ایران انجام دهد و نتوانست این بود که می‌خواست نفر اول شود و نگاهش به جایگاه رهبری بود.

مرعشی که برخی تحرکات لیبرال و ساختارشکنانه‌اش در جذب عناصر افراطی به کارگزاران موجب استعفای محمد هاشمی شد، در پاسخ این سؤال که «اصلاً فکر می‌کنید احمدی‌نژاد فرصت رقابت پیدا می‌کنند؟ یعنی بتوانند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند؟» می‌گوید: نظام با کسی شوخی ندارد. نظام سه اصل دارد. اول اینکه میزان حال فعلی افراد است و حال فعلی را هم خودش تشخیص می‌دهد. دوم اینکه نظام با کسی عقد اخوت نبسته و سوم اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است. بنابراین نظام به امثال احمدی‌نژاد دیگر چنین فرصتی نخواهد داد.

آقای مرعشی البته به این واقعیت اشاره نکرده که نظام با هیچ کس شوخی ندارد؛ همان گونه که در انتخابات سال ۹۲، شورای نگهبان قانون اساسی هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی را با هم رد صلاحیت کرد و امروز هم نظام فتنه را خط قرمز می‌داند و پای آن ایستاده است. بنابراین فتنه‌گران افراطی و مدعی اصلاحات نیز در زمره خط قرمز نظام جای می‌گیرند و اگر عملکرد بعدی احمدی‌نژاد به عنوان یک فرد مورد سرزنش و اعتراض است به طریق اولی روند رفتاری جریان ساختارشکن فتنه‌گر مورد اعتراض و مؤاخذه و برخورد است.
منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این که نظام به احمدی نژاد فرصت بده یا نده بحث دیگه ایه!
شما خودتون امتحانتون رو بد پس دادید و در سال 88 رو به روی نظام قد علم کردید.
به بهانه عملکرد بد کس دیگه، نمی تونین خدتون رو پاک نشون بدین.
حسين
Iran, Islamic Republic of
در خصوص احمدي نژاد من هم موافقم
United States
لطفا راجع به چه شما مخالف هستی وبا چه موافق؟
س
Iran, Islamic Republic of
معیار عفت و حسین مرعشی این است که هرکس اسم مهدی هاشمی را بیاورد ، فتنه گر است و چون در مناظرات ۸۸ احمدی نژاد کار مهدی هاشمی در استات اویل را غیر قانونی دانسته ، فتنه گر است باید رد صلاحیت شود ولی اینها هر روز اسم احمدی نژاد را می آورند تایید صلاحیت می شوند !!?
گوش به فرمان رهبر عزیز هستیم
عده ایی تلاش می کنند در صحبت هایشان خود را مطیع ولایت ورهبری نشان دهند ،غافل از اینکه عشق به رهبری به حرف نیست و مردم از عملکرد و گذشته آنها آگاه هستند.
Iran, Islamic Republic of
اگر تو گوش به فرمان رهبر بودي از كسي كه 11 روز از رهبري عبور كرد حمايت نميكردي پس دروغ ميگي و از رهبري هزينه نميكردي
کافی است به مثبتها و منفی های داده شده،نگاهی بیندازی تا متوجه خیلی چیزها شوی.
کافی است بری یه سایت اصلاح طلب
نکنه ادعا داری رهبری با فتنه گرانه؟!؟
منطغد
اگر 11روز برای رهبری مهم بود ایشان عضومجمع تشیخص نمیکرد. در حالیکه رییس دولت اصلاحات پس از اتمام دولتش هیچ سمتی داده نشد.
محمد
هر آدمی میتونه اشتباه کنه. احمدی 11 روز اشتباه کرده. اینکه برگشته و دوباره در همان مسیری که باید قرار گرفته خودش نشاندهنده صدق و وفای احمدی نژاد هست. برای همین رهبری، احمدی را برای مجمع تشخیص انتخاب کرد.
اما داستان فتنه گر خیلی متفاوت است. 6 سال از فتنه گذشته، مرعشی اومده میگه رهبری را مصادره کردند. یعنی معتقد است رهبری از خودش اختیار نداره. به نظر من ایتها می خواهند رهبر نباشد. از خدای عز و جل خواهانم به رهبری طول عمر دهد تا این فتنه گران آرزوهای خود را به گور ببرند. یاعلی
مهدیار
دمت گرم اوج بصیرت
خداییش اگه چیزی هم بود که نبود چرا حضرت آقا ایشون رو عضو مجمع کردند
لابد این رو هم آقایون مصلحت اندیشی می دونن
عجب ؟ آیا رهبر نمی داند آنچه ما می دانیم؟؟؟
دکتر احمدی نياد مرد بود مرد مرد مرد ...
نیک
واقعا
خیلی زیبا اشاره کردید
hollu
این همه آدم مسئول دارن از رهبری گر و گر رد می شن یه گوششون به فرمایشات حضرت در یکی دروازه . اون وقت تو فقط بازم احمدی نژاد بدبختو می بینی ؟؟؟؟!!!!!!!
عشق به رهبری...
منم موافق محاکمه احمدی نژادم بخاطر 8 سال فرصت سوزی.
علی
خدایا از درگاه تو درخواست می کنم که آقای احمدی نژاد را از شر دشمنانش در امان نگه دار و بر عزت ایشان، روز به روز بیافزا .
میر حسن و کروبی و خ... فتنه به پا کردند کشور رو به آشوب کشوندند اونوقت از احمدی نزاد نگذره عزیز مردم هیچوقت از فتنه گران نمیگذرن
نظام اگر از جورج بوش و کارتر و ریگان و باراک اوباما بگذر از خائنین وطن فروشی چون موسوی و کروبی و خ... هرگز نمی گذرد چون آنها دشمن هستند ولی اینها خائن به ملت ومملکت هستند
عزیز کدومه؟! این داداش همون زنه است که مردم ازش ادب می آموزند اتفاقا خودش هم اهل ادب آموزش دادنه!
سربارسازندگی
ابراهیم و محمد دوتا پسرعمو بودنند.ابراهیم بچه تنبل در مقابل محمد زرنگ و درسخوان .هر سال پدرابراهیم ازش میپرسید ابراهیم چکار کردی؟او هم همیشه میگفت یا ردی یاشش هفتا تجدیدی .یکسال که محمد مریض و رد میشه پدر ابراهیم مثل همیشه از او میپرسد امسال چکار کردی ابراهیم در جواب میگه محمد رد شده باباش میگه فلان فلان شده من از تو میخواهم بدانم چه کرده ایی من چکار به محمد دارم؟حالا حکایت این باباست شماها این پنج شش ساله جزء ایجاد تنفر چه کاری کرده اید ؟
کدام مردم؟؟؟ آن 4 میلیونی که به جلیلی رای دادند.؟؟
باش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sadra
احمدی نژاد الانم کاندید بشه رای اول میاره داداش/ خارج از بحثای سیاسی مردم با گوشت و پوستشون حس می کنن کی واقعا کار میکنه و کی فقط و فقط حرف میزنه/
احمدی نژاد اگر مشکلیم پیدا کرد بخاطر فشار 88 شما بود/ بهترین آدمم باشی وقتی بعد این همه کار اینطوری باهات رفتار کنند کم میاری!!!!
اره واقعا کار می کنه!! فقط نمی دونم چرا نتایجشو حس نمی کنم
حس؟
حسگرت سوخته!عوضش کنی خیلی بیشتر حس میکنی!!!!!!!!
پدر حسین
کی از شما نظر خواست؟
هر کسی که به بیت المال ضربه زد هر کسی که رانت رخواری کرد. هر کسی که فرزندان عزیز این مملکت را بخاطر رسیدن به قدرت به شهادت رساند هر کسی که دل دشمنان نظام را شاد کرد هر کسی که به ملت خیانت کرد هر کسی که ... نظام از هیچکدامشان نمی گذرد. خواه احمدی نژاد باشد خواه موسوی و خواه شیخ ساده لوح و خواه دیگران
انوقت این همراه فتنه سال 88 چکاره هستند که بجای نظام اظهار افاضه می فرمایند ؟ یعنی متهم در مقام قضاوت؟!!! مگه میشه ؟ مگه داریم؟
Germany
منظورش نظام آمريكا بود بابا
بهش خُرده نگيريد
Iran, Islamic Republic of
فیلترشکن استفاده نکن حاجی. حراامه حرااام
ج س
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا خودش هم معترف است که فتنه بوده ! گذشت نظام هم درست. اما چرا توبه نمی کنید از خونهایی که به ناحق ریختید !?
امام علی ع : چشم فتنه را باید کور کرد
منطغد
متاسفانه مقصر اصلی قوه قضاییه می باشد که امروز حامیان فتنه88 اینطور گستاخ شده اند.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
بابا اینها دیگه کین
سنگ پای قزوین پیش اینها لنگ می ندازه
کشور تا حد براندازی بردن
خلاف امر رهبری عمل کردن
ئنبال زمین زدن رهبری بودن
الان دارن میشن سینه چاک رهبری
بوی تعفن اینها دنیا رو برداشته
انسان اینقدر دغل باز
Iran, Islamic Republic of
مشكل اصلي انتخابات 88 آنهايي بودند كه به جاي بيطرفي طرف يكي از كانديداها رو گرفتن و باعث بي اعتباري نتيجه انتخابات شدند
Romania
شما حالت خوبه؟؟!!
اصلا تو ایران بودی؟!
Iran, Islamic Republic of
شما هم که با آی پی اجانب بالا اومدی
برو بینیم بابا! با این بهونه مسخره نخ نمات!
Iran, Islamic Republic of
همانگونه كه در انتخابات 92 معلوم شد در انتخابات بعدي بهتر معلوم ميشود حق با چه كساني بود مردم بهترين قاضي هستند
عزیز دل تو انتخابات همه جا نه فقط ایران مردم وقتی از یه جناح نا امید مشند به جناح دیگه رای میدن نمونش آمریکا یه دوره دست جمهوری خواهان رای میارن دوره بعدی دموکرات ها .بعدش به اری نیم درصد بیشتر مینازی
Iran, Islamic Republic of
به نظرت مردم چرا از جناح شما نا اميد شده و به كانديداي اصلاح طلبان راي دادن؟
Romania
خوبه از رو نمی رید! روحانی کاندیدای اصلاح طلبان نبود!
کاندیدای شما 7 درصدم رای نداشت! مجبور شدن نقشه بکشن و ادای طرفداری از روحانی را دربیارن که رای اونو به نفع خودشون مصادره کنن!
رای روحانی هم یه خاطر این بود که قول داد:
1.معیشت مردم را راه بندازه
2. تحریم هارو برداره 3
. انرژی هسته ای را که غرورو ملی است حفظ کنه.
هیچ کدومش را هم انجام نداده!
تازه برای توجیه خطاهای عجیبش هم میگه مردم به من رای دادن که اینکارو بکنم!! در حالی که مردم برای سه مورد عمده بالا رای دادن.
قبلا از طرف مردم حرف می زدید حالا از طرف روحانی هم حرف می زنید معلوم نیست مرحله بعد از طرف کی می خواید حرف بزنید؟ از کجا فهمیدید رای روحانی به خاطر این سه مورد بود؟ مگه بقیه کاندیدا ها ازین برنامه ها نداشتن اتفاقا اون چیزی که باعث پیروزی روحانی شد وعده های دیگرش بود که البته به اوناهم عمل نکرده تا الان! در مورد اون هفت درصدم اصن فرض کنیم حرف شما درست بازم هفت درصده دیگه همون باعث پیروزی روحانی تو مرحله اول شد
کاندید اصلاح طلبان نبود
براي اينكه سرمايه داراي اصلاح طلب يكسال آخر دولت دهم زمينه چيني كردند براي زمين زدن دولت و موفق هم شدند
من يه سوال دارم اگر همه اين سرمايه ها را براي رشد نظام انجام مي دادند بهتر نبود ؟
به دلیل فریب مردم و سنگ اندازیهای اقتصادی حامیان فتنه!
Romania
یعنی تو انتخابات 88 رای 24 میلیونی مردم معلوم نبود چون کدخدا خواسته ؟
تو انتخابات 88 را که مردم به کسی غیر از خاندان و ارادتمندان اکبر رأی دادند با انتخابات 92 مقایسه میکنی؟!! چه ککاریه داداش؟!!
Romania
اگر معیار سنجش حق این باشه که یک زمانی هم از دل صندوق بنی صدر بیرون اومد با رای مردم
Canada
چون امام از ایشان پشتیبانی کردند
Romania
سال96 روحانی بای بای کجای کاری عزیز من !
روحانی از همین الان هم خسته و عصبی به نظر میرسه!!!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی از همان مناظره هم عصبی بود. فراموش کردید؟؟؟
بعد ازاینکه داد زد و عصبانی بود، آخر کار گفت: من با صدای رسا صحبت کردم
Iran, Islamic Republic of
شب دراز است و قلندر بیدار!
احتمالا توی خیابون در کمین سطل آشغال!
Romania
سال 88 هم معلوم بود اما آنها که چشمهایشان را بسته بودند و به نیابت از آمریکا و اسرائیل لشکرکشی خیابانی راه انداختند ندیدند
Romania
یعنی اگر کاندید مورد علاقه شما باشه حق است و اگر نباشه آرای مردم مبهمه و حق نیست جل الخالق !!!!!!!!!!1
Romania
یعنی توی این همه سال انتخابات معلوم نبوده و سال 92 معلوم شده مردم چی میخوان ؟
منطغد
سال96 سال روحانی بای بای هست...
در انتخابات 92 معلوم شد که مردم دروغ رذیلانه و خائنانه تقلب رو باور نکرده اند و پای صندوق رأی آمدند و الا هیچ آدم عاقلی توی صندوق سوراخ پول نمیریزه
محفوظ
آقای مرعشی، عفت خانم، فائزه خانم و مهدی بابا خوبند؟
از شهرری
اگر آقای احمدی نژاد از اشتباهات گذشته خود (خانه نشینی و حمایت بیخودی از اشخاص ) نادم ودرس گرفته باشد ،مطمئنا دوباره تایید شده و مردم مستضعف به او رای میدهند.
Iran, Islamic Republic of
11 روز خانه نشيني و عبور از ولايت امتحان خوب پس دادنه ؟؟؟؟
اين بنده خدا فقط ١١ روز خانه نشين بوده و بعدش هم ضررش رو ديد
ولي اونهايي كه در سال ٨٨ يكسال تمام رهبري رو خون به جگر كردند چه جوابي دارند
واقعا كه اينها سنگ پاي قزوين رو از رو بردند
شما حامیان فتنه و دشمنان نظام وقتی از 11 روز خانه نشینی حرف میزنید حالت تهوع بهم دست میده!11 روز خانه نشینی مخفیانه بدتره یا عبور علنی از خط قرمزهایی که رهبری مدام مجبور به تاکیدشون هستند؟مگه رهبری به ظریف نفرمود حرف مخفیانه نداریم و بعد ظریف گفت حتی اگر استیضاح بشم چیزی از مذاکره بروز نمیدم؟!؟
Romania
تمام کارهای احمدی نژاد را نمیپسندم اما به خاطر اینکه اشک اسرائیل را با مطرح کردن هولوکاست دوغین در آورد هزار بار ترجیح میدهم به شیفتگان به غرب
بزرگترين خدمت را براي اسراييل كرد
Romania
موش توی سوراخ نمیرفت جارو به دمش میبست ... مردم از خود هاشمی هم روگردان شدند حالا برادر عفت خانم کیلو چند؟ ... این طایفه روی سنگ پای قزوین را هم سفید کردند
Romania
آرزوهایتان را به گور خوهید برد ... مردم در 9 دی تودهنی به شما زدند و الان زیر سایه روحانی کمر راست کردید اما خیلی زود کمرتان را خم میکنیم سال 96 بزودی میرسد
1.ایشان نظام را چه کسانی میدانند.نکنه خودشان وهمکیشان خودشان را میگوید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.اگر ملاک حال فعلی افراد باشدخودشان وجناب هاشمی هم راشامل میشود.!!!!!!!!
3.خودش را اصلاح طلب میداندنه کارگزارانی که انتخاب میان بد و بدتر است.!!!!!!!!!!!!!
3.فتنه گری های خودش را هم مشخص کند!!!!!!!!
4.از اقازاده های فتنه گر و کرسنتی چیزی نگفت!
5.ایا ایشان رهبری راقبول دارد یا فقط برای منافع میخواد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6.طبق سه اصل نظام ایشان مردود میباشند البته با شرکاء عزیزتر از جانشان!!!!!!!!!!!!
7.ب قول معروف::دزده برای فرار داد میزد میگفت بگیرید دزد رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
واقعا عجیبه ... یه عده ای این روز ها مدام دم از 11 روز خانه نشینی میزنن و هی میخوان خودشون را پیرو ولی فقیه جا بزنن که تو سال 88 خون به دل رهبری کردن ... خجالت هم نمیکشن ... چند روز دیگه که بهره برداریشون را کردن یکی از بینشون پیدا میشه صداقتش گل میکنه میاد میگه ما از اول هم رهبری را قبول نداشتیم...
بابا فتنه 88 شرمی بر وجود شماست
United States
ایشون و تیمشون حسابشون جداست اینها از دهه هفتاد امتحانشون رو پس دادن ولی موج دیگه سوار میشن بلکه یه معجزه ای هم بشه البته شده براشون هان
امیر
این حرفا فرار به جلوست، برای این که خودتون رو آدم خوبه نشون بدین!
مردم رو چی فرض کردین؟!
واقعا به اینایی که گفتی اعتقاد داری؟!!
میخوای بازی جدیدشروع کنی که اصولگرا ها به جون هم بیافتن و از شما غافل بشن؟!
که یادمون بره شماها سال 88 چه کار که نکردین؟!
Iran, Islamic Republic of
نه اقاي هاشمي و نه اقاي خاتمي هيچيك در مقابل رهبري نايستاند ولي احمدي نزاد 11روز قهر كرد ودر مقابل فرمان رهبر در خصوص وزير اطلاعات و حج و زيارت و معاون اولي مشايي ايستادگي كرد
Iran, Islamic Republic of
جلوی رهبری ایستادن رو چی معنا میکنی؟؟؟؟؟؟
شمشیر کشیدن جلوی نظام رو چی بهش میگی؟؟؟؟؟
اگه 11روز خانه نشینی کرد (که استباه هم کرد) ولی دیگه مملکت رو نزیک یکسال مستقیم و تا به الان غیر مستقیم به فتنه نکشوند...
تو رو خدا از آب گل آلود ماهی نگیرید...
از قدیم گفتن زخم شمشیر خوب میشه ولی زخم شکستن دل هرگز.
پس برای همین همیشه اصلاحات با شمشیر میزنه
میزنه که خوب بشه
توجیه و حال کردید
Iran, Islamic Republic of
"نظام ازموسوی می‌گذرد اما از احمدی‌نژاد نه!"
رو که نیست...
دیگه پررویی رو از حد به در بردن...
ایرانی
از شعارهای کوی دانشگاه 78 و انتخایات سال 88 پیداست که چقدر در مقابل رهبری و ولایت مطیع هستید یا .....
عین سین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از روی سادگی،و... رفت خونه نشست، اما اینها موذیانه و... در مقابل قانون،نظام، رهبری و آراء مردم ایستادند، و مردم فرق این دو کار را می دانند.
خودش میگه قهر کردم .
عین سین میگه سادگی کرد.
خوب قبول مگه آدم ساده لیاقت اداره کردن 80 میلیون جمعیت کشوروداره
محمد
بدان..
مملکت داری حق آدم فتنه گر و موذی و مافیایی هم نیست
خودش که گفت قهر نکردم در گوش شما گفت قهر کرده البته بگم من با بعضی کاراش موافق نیستم
Indonesia
شما سخنگوی رهبری نظام هستید؟؟ خ... حتی پیام تسلیت از رهبری دریافت نکرد. حتی نتوانست برای ملاقات ایشان به بیمارستان برود؟؟ وضعیت هاشمی را که خود ایشان در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد سال 88 بیان فرمودند حالا براساس کدام بینه شما احمدی نژاد را به مخالفت با رهبری متهم می کنی و هاشمی و خ... را مبرا می دانید؟؟؟
پس چرا رهبری گفت اگه اعتراض دارین قانونی عمل کنین هیچ کدوم حرف رهبری رو گوش ندادن بر عکس در مقابل رهبری ایستادن رو به آشوب آوردن
محمد
مغلطه نکن...
احمدی نژاد اشتباه داشت....
اما چوبی که خ... ، اصلاحات،موسوی ، هاشمی لای چرخ نظام گذاشتند فرا تر از تصوره...
Romania
احمدی نژاد اشتباه کرد ولی فتنه به پا نکرد و پشت به مردم با استکبار و دشمن مردم،‌ همنوا نشد.
احمدی نژاد می تونه اشتباهشو جبران کنه ولی شما فتنه گرها به تعبیر رهبری، مسئول ریخته شدن خون کشته شدگان و شهدای فتنه هستید و نمی تونید جبران کنید و باید محاکمه بشید. فتنه گران،‌مفسد فی الارض هستن و حکمشون اعدامه.
با این تبلیغات احمقانه نمی تونید خودتونو مبرا کنید. مردم می فهمند.
دو سال کشورو رها کرد اونوقت میگی به رهبری و نظام و مردم پشت نکرد.
محمد
به فرض احمدی نژاد دوسال مملکت رو رها کرد...
اما چرا نمیگید چرا موسوی کشور رو می خواست موقع جنگ رها کنه و استعفا داد....
چرا نمیگید از اول انقلاب منافقین که با چهره های مختلف حاضر شدند دایم قصد رها کردن کشور رو داشتند و می خواستن کشور رو به دشمن بدهند.
نمونه ش تعلیق فعالیت های هسته ای قبل از احمدی نژاد
رضا
گل گفتی
عزیزم نامه بدون بسم ا... و تهدید آمیز هاشمی به رهبری این ایستادن در مقابل رهبری نبود؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی ... که این گونه برداشتی از آقای احمدی نژاد داری که می خواسته جای رهبری را بگیرد
Romania
اینها تفکرات متوهمانه خودشونه که می خواستن ... را جای رهبری بنشانند در فتنه 88. ولی کور خوندند و همه دیدن که امام زمان،‌نائب خود را تنها نمی ذاره.
Iran, Islamic Republic of
این جماعت هیچ وقت نمیخواهد دست از پررویی و توهم بردارند... من فکر میکنم در قبال فتنه گران و افساد طلبها نظام تا حدودی مقصر باشد... چرا که ترحم کردن بر این جماعت بی حیا و پر رو نتیجه‌اش این میشود
الحق که حرف ایشان عمل بسیاری از سیاست بازان امروز است که از هر ناحق و باطلی عبور می کنند الا احمدی نژاد!
اگر یک نفر ناحق باشد فقط و فقط احمدی نژاد است انگار دیگران هیچ جرم و جنایت و حتی خیانتی نداشته اند فقط احمدی نژاد مایه ....است
رفتار همه اهل سیاست را مرور کنید تا معلوم شود
راستی اگر احمدی نژاد نباشد این جماعت به کسی گیر می دهند
نیما راسخ
یکی نیست از این آدم بپرسد آخر احمدی نژاد با کدام پشتوانه ی فقهی-قانونی-عرفی-اخلاقی-سیاسی-اجتماعی-فرهنگی و ... نگاهش به جایگاه رهبری بود؟این چه کتره پتره ای است؟
دارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام .آقای مرعشی منظور از نظام که خودت نیستی؟ با چه پیشینه ای از احمدی نژاد می گویی او می خواست به جایگاه اول کشور برسد؟
همین الآن او حد اقل دوبرابر پرزیدنت روحانی رای دارد.
مجسن
اینها این نظام عزیز را ارثیه خودشون که نه پشت قباله مادرشون میدونند و هیچ ارزشی هم برای مردم قائل نیستند و مردم را رعیت خود میدانند و بخاطر این تفکر هست که با پروئی این سخنان را می گویند ! !
Iran, Islamic Republic of
اينجوري كه احساس ميشه پشت قباله مامان جون شما ثبت شده
lمحسن
ما رعیتیم و آزاده و دیگه اجازه نمیدیم نظام ارباب رعیتی البته با مدلهای جدید مثل ... و صدها اسم شرکت دیگه با قدرت مالی شون تو این مملکت قدرت سیاسی پیدا کنند
شما که رعیتی یعنی چی اجازه نمی دی نظام ارباب رعیتی برگرده؟ همین الان همینجوری بر شما حکومت میشه!!
مگر چقدر برای حفظ این نظام هزینه دادید که بهتون حق داده بشه خون شهدا رو پایمال کنید ؟
علی
درفتنه مقصرنبودیم.
در فتنه سرباز اسراییل بودید.
مقصر نبودید !!! چون عامل فتنه بودید.
United States
اشتباه شما نداشتن صداقت و پایبندی به رهبری و چشم به دوستان خارجی خوتان هست غافل از اینکه انها دوست نیستند
چقد تو رو داری!!
رو فقط مال یه دقیقشه!
عباد
Iran, Islamic Republic of
البته مرعشی باید بداند که مجلس ششم که هم پیاله های آنها یعنی اصلاح طلبان و کارگزاران قصد نوشاندن جام زهر به حضرت آقا را داشتند !!!!
اینکه الان گربه خان کارگزاران عابد و عاقل شده کمی عجیب هست ؟؟؟
باور کنید ... احمدی نژاد شرف دارد بر تمام فتنه گران
عجب پر رو هایی هستند اینها !!!
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
چی داری میگی واسه خودت مردم و نظام کجا از شما میگذرند شما جز فرست طلبی و جاه طلبی بفکر هیچ کس نیستین
این احمدی نژاد بود که کشور رو اینجور قدرتمند بر سر میز مذاکره رساند .
دیگه نبینم از قول مردم و نظام اظهار نظر کنی پیر مرد...
آقای هاشمی و خاتمی و اون موسوی ... برن به ...
شما جز فرست طلبی و جاه طلبی بفکر
(فرصت ) وقتی میگن بی سوادین ناراحت میشین .
اختیار دارین باسفات بودن شما که ثابت شدست نمونش ول کرد اصل حرف و چسبیدن به حروف!
اصل حرف اگه چیزی داشت به اون پرداخته میشد
از چیز گفتنت یاد یه فتنه گری افتادم
آدم بی سواد باشه شرف داره به بی مروتی
راز
اقای مرعشی خودتی؟
آدم از این حرصش میگیره که از رافت نظام در حقش به خاطر 88 سو استفاده کرده و حالا بلبل زبون شده..
جرئت محاکمه ندارین دیگه اسمشو رافت نذارین بسم الله من اماده محاکمه اش هستم
هه جنابعالی؟!
ناشناس
خوبه که اعتراف میکنید فتنه گرید.
به خدا اگه به خاطر مصالح کشور نبود یک لحظه هم به شما خائنا فرصت داده نمیشد.
عامو
فکر کردی از تو و اون جوجه تیغی هایی که توی خیابون فقط زورشون به سطل آشغال میرسید میترسیم؟!
نه عامو!!!!!خودتو زیادی جدی گرفتی . فقط به خاطر مصالح کشور که داریم بوی تعفنتونو تحمل میکنیم عامـــــــــــــــــــــــــــــــویی
شهبازی
آجناب مرعشی آن نظامی که قرار است از آزان جرثومه بگذرد حتما نظام انگلیس یا صهیونیستی ویا نظام دیکتاتوری سعودی است ومسلما نه نظام اسلامی ومردم ولایتمدار ایران ویقین این نظام ومردم نه ازاو اسم بردی ونه از تو ونه از سایر فتنه گران خواهد گذشت .
ح
Norway
خداهمه ماراازشرشماحفظ کند ، بدانیدکه مردم مانه ازفتنه گران 88 میگذرند ونه ازکارگزاران که حامی آنهاهستند .
Kuwait
مردم از موسوي و كروبي و امثال شما كه شهد شيرين انتخابات 88 رو به كامشان تلخ كرديد نمي گذرند
Iran, Islamic Republic of
مردم از اعترافاتت در دادگاه هم خبر دارند
کامبیز
Iran, Islamic Republic of
حسین مرعشی از چهره های مرموز و ... و قدرت طلب نظام است ویژگیهای وخصلت خودش است به دکتر احمدی نژاد نسبت می دهد
Norway
و بسیار متمولش یادت رفت
Norway
اقای مرعشی
راستی قضیه کتک خوردن ان جانباز در کرمان که در گردهمایی شما به سخنان انچنانی دوستان شما اعتراض کرده بود چه شد . جانباز مورد ضرب و شتم قرارگرفته مدعی هستند که فرمان حمله را شما صادرکردی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نظام از شنا و امثال شما نمیگذره که مفت خوردید و جفتک پروندید
اصلا احمدی نژاد بد،شما ...غرب دوست، فتنه گر چی می گید آخه
محمد
وقتی اصولگرایان برخلاف نظر حضرت آقا ، فتنه و انحراف را هم ارز هم بدانند ، آن وقت طبیعی است که فتنه گران آن قدر پر رو شوند که این حرف ها را بزنند.
لذا این حرف های فتنه گران محصول بی بصیرتی اصولگرایان است
كوچكترين سرباز ايران عزيز
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش جناب آقاي مرعشي آقاي هاشمي رفسنجاني امتحان هايش را تو اوج نياز كشور به او پس داد و چنان صحنه را خالي كرد و مقابل نظام و كنار فتنه گران ايستاد كه اين لكه ننگ سالها بر دوش او و خاندانش خواهد ماند
دوماً: اگر احمدي نژاد بيفكري و بي تدبيري در انتخاب اطرافيانش را داشت اما خيانت و وطن فروشي كشور را نكرد و اگرملت از احمدي نژاد گذشت كنند كه مي كنند هزاران سال از خ...و ك...و م... نمي گذرند كساني كه در صف مقدم جبهه دشمت مقابل نظام و مردم ايران ايستادند

اقاي مرعشي يه سوال
مي دوني اگر حضرت امام (ره) در اين ايام زنده بودند چه برخوردي با سردسته فتنه گران يعني ... و نوكران بي چونه و چراي آنان يعني ...چه مي كرد؟
قسم نمي خورم اما كمترين آن حكم اعدام آنها را صادر مي كرد...
فامیل حاچ خاطره
ایشون احتمالا" چند روز زیاد قلیان کشیده توهم زده داره هذیان و اراجیف میگه
Iran, Islamic Republic of
به قول حاج محمود:

از براي شفاي هر روزه
آب بريز قسمتي كه ميسوزه
علی
فتنه جدیدی از طرف این اصلاح طلبان منافق در پیش است و ان استراتژی تملق و چاپلوسی و نزدیک کردن خودشان به حضرت آقا می باشد، البته حضرت اقا خودشان انقدر هوشیار هستند که این حقه باز ها را بشناسند. در صحبت های مرعشی هم کاملا پیداست که اگر با روش مصادره رهبری میتوان صاحب قدرت شد چرا ما اینکار را نکنیم. این تفکر منافقانه را باید شناخت و نگذاشت که این فتنه گران مجددا فتنه دیگری را بپا کنند.
یامین
اما دوستان پشت سر این همه هجمه به احمدی نژاد از سوی هاشمی و اذنابش مثل همین مرعشی که برادرزن هاشمی هست نشون میده که احمدی نژاد اینا رو بد جور چزونده . خداییش اگه احمدی نژاد هیچ کاری هم نکرده باشه همین یک کارش خیلی مهمه و مهم ترش اینه که قطعا براشون خیلی گرون تمام شده که خلاصه هر روز یا هفته یه توهینی به احمدی نژاد میکنند.
Iran, Islamic Republic of
یه سوال
به نظرتان ام الخبائث در این مملکت و حال حاضر کیست ؟
Iran, Islamic Republic of
شما و همفكرانتان
م
Iran, Islamic Republic of
این کیه دیگه. از حرفاش خنده ام گرفت.
Iran, Islamic Republic of
آره تو خوبی!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چقده ...تو! رهبری در هر سخنرانی خودش همه مواضع شما رو می شوره می ذاره کنار. عین بقیه نیست که بخواد یکی به نعل بزنه و یکی به میخ تا شما بتونین از آب گل آلود ماهی بگیرید
ali
سايت جهان داره نشون ميده كه طرفدار فتنه هستش و خبرهايي كه ميزاره همسو با فتنه گرانه
واقعا بايد تاسف خورد
چه استدلالی! یعنی نباید بگه فتنه گر 88 چه جوری میخواد خودشو پاک کنه؟!
عده ای متوهم خود را سخنگوی نظام میدانند خدا از شما وخاندان ه... نگذرد که خسارتهای بیشماری به نظام زدید و حالا طلبکار شده اید
مجید
Iran, Islamic Republic of
1-خیلی بده که سایت وزین جهان نیوز با مردگان متحرک مصاحبه می کند 2-ظاهرا دولت قبل بد جوری این ها را سوزانده بود ...
رضا
زنده باد احمدي نژاد ، منتظر حضورتان در انتخابات آتي رياست جمهوري هستيم.
زنده باد احمدي نژاد ، منتظر حضورتان در انتخابات آتي رياست جمهوري نی ستیم نی ستیم
فقط قسمت زنده باد احمدی نژادت مثبت داشت!
اشتباه + دادم
منتظر بودن یا نبودنت اصلا مهم نیست...
همینطور شما
همش مثبت داشت
Germany
تو مگه نظامو قبول داري؟!!!!!
Romania
منظورش از نظام هاشمی است چرا نمیگیری دوست من !
شهاب
Romania
چقدر امثال شما فتنه گران بدبختید که پایگاهی در میان مردم ندارید و فکر میکنید با میدان دادن روحانی به شما میتونید به اهدافتان برسید مردم را چی فرض کردید
بلا نسبت ...
جیگر تو برنامه کلاه قرمزی
سحر
Romania
از کی تا حالا فتنه گران برای نظام تصمیم میگیرند ... فقط تا پایان سال 96 میتونید عربده بکشید بعد پایان طلایی شماست
محمدی
حالا که زمان انتخابات رسیده آقایان سینه چاک رهبری شده اند . چرا این حرفها را زمان فتنه نردید . چند بار رهبری فرمودند شما اگر با فتنه نیستید اعلام موضع کنید !! حالا میخواهید از گذشت زمان استفاده کنید و حرفهایتان را به شکل دیگری بیان کنید و فقط یک کلمه رهبری میگذارید ابتدای حرفهایتان و بقیه اش همان حرف های سابق است.خوب است که آمریکاییان اعتراف کردند که ما همه فتنه را در دست داشتیم و با هدایت و هزینه ما و فقط سیاهی لشکر شما بیچاره ها بودید که از خون شهدا حجالت نکشیدیدو هر آنچه از دستتان برامد انجام دادید اگر کاری تکردید نتوانستید.
علی
رو نیست ...
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران گرامی سکوت لطفا!
Norway
جناب مرعشی
این تاکتیک ها پوسیده نشده است ؟ چرا روسای اصلی ات درمورد فتنه 88 صریحا اعتراف و اعلام برائت نمیکنند ؟
اقای سخنگو اسم عفت خانم را از قلم انداختی
نظام از تو و امثال تو نمیگذره نه از احمدی نژادی که حامی مظلومان بود. شیطونه میگه همچین بزنم...
س
آقای مرعشی
باتوجه به کمبود آب در کشور لطفا "آب را بریزید همانجا که میسوزه" !!!
حیفه آب هدر نره
می فهمی آب کمه ...
می فهمی تحریمیم...
د.....بفهم لا مذهب...
بهروز
Romania
چه روی داری آشوب بپا کردید مملکت رو تا سراشیبی سقوط کشاندید امنیت رو ازبین بردید تازه با پرویی طلبکار نیز هستید ظلمی که شما به ملت کردید هرگز فراموش نمی شود
این که احمدی نژاد اشتباهی داشته درست اما با این جو سازی ها نمی شود خدمات ارزنده ایشان را به ملت شریف ایران از یاد برد
اگر نظام آن چیزی شده که این آقا گفته برای چنین نظامی فقط باید تاسف خورد و گفت شهدا شرمنده ایم ولی به لطف خدا منافقان و فتنهگران تشنگان قدرت و ثروت و مرفهان بی درد اشرافگران مفصدان بزرگ آقا زاده و وابستگان به غرب و شرق نابود وساده زیستان طرفداران اسلام و عدالت و زنده کندگان شعارهای انقلاب و نظام پیروز خواهند شد و نظام سربلند انشاءالله
ایرانی
چشم شما کور است چون مردم را نمیبینید چون مردم را به حساب نمی اورید چون مملکت را مال خودتان ممی بینید تمام شر ها در این کشور زیر سر شماست. اصلا موسوی را هم شما گول زدید شما بد بخت کردید خدا از شما نگذرد.
Iran, Islamic Republic of
بابا عجب رویی داره. ببین چطور موزیانه القا می کند که احمدی نژاد نگاه به جایگاه رهبری داشته ... بهش بگید آقای مرعشی خیلی حیله گری... شما برید اون گند فتنه 88 رو تمیز کنید . البته ننگ با رنگ پاک نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
عجب رویی اینها دارند!!
کسی که خابه رو میشه بیدر کرد ولی کسی رو که خودش رو به خواب زده باشه رو هیچوقت نمیشه بیدار کرد.
ایشون همون آدم باسواد و باتربیتی هستن که میگفتن رییس جمهور باید شیخوخیت داشته باشه.
حالا با این حرفای سطح بالایی که میزنه شما خودتون قضاوت کنین که کی باید از کی بگذره.
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی که ما اصلاح‌طلبان کردیم این بود که فرصت دادیم نیروهای تندرو و افراطی سرمایه بزرگی مثل رهبری را به نفع خودشان مصادره کنند. این خطای استراتژیک اصلاح‌طلبان بود
با اینحرف کاملا موافقم جهالت محض بود اما فراموش نشود که احمدی نژاد خودش یه پای فتنه و در واقع آغاز گر تنش و بقیه آن با بیفکری موسوی و کروبی ادامه پیدا کرد شاید احمدی نژاد با ایجاد بازی و کشاندن موسوی و کروبی به بازی قصد نهایی خود یعنی ضربه به طیفهای مقابل را در سر داشت!
نه عزیز جان. شروع کننده اون تنشها خود اصلاح طلبان بودند بهتره یکم بیشتر به مغزت فشار بیاری.
Iran, Islamic Republic of
شما به مغزت فشار بیار و بپذیر که آوردن پرونده زن رقیب ( رهنورد ) تو مناظره یعنی بهم ریختن اوضاع
کجای کار احمدی نژاددرست بود خودت را بگذار جای موسوی!
واقعا اینقدر بیخبری؟!!!! زمزمه رمز تقلب قبل از اون مناظره بلند شده بود و تمام شواهد و قرائن از یک سناریوی حداقل 10 ساله حکایت داره
عجب استدلالی داری!! کسی که بخاطر پرونده زنش اینطور قاطی کنه میتونه مملکتو اداره؟!! تو که با این دفاعت بدتر زیر سؤالش میبری!!
Romania
خسته نباشی با اینهمه تحلیل!!
شما اصلاح طلبا اصلا رهبری را قبول دارید؟؟
اینقدر بی فکری که فکر می کنی رهبری قابل مصادره کردن هستند. پای رهبری و ولایت ایستادن اعتقاد قلبی می خواهد که شماها ندارید و تا زمانیکه که خیال باطل میکردید که رهبری قدرت انسجام توده های مردمی و نخبگان ندارند علیه ایشون اقدام کردید و حالا که قدرت و نفوذ ایشون در ایران و اقصی نقاط جهان روشن تر شده و چشمان کور شما هم اینو می بینه، باز هم نه با نگاه اعتقادی و قائل به ولایت ایشون،‌ بلکه با نگاه کاسبکارانه و منفعت طلبانه این حرف بی ادبانه را می زنید.
ولایت در قلب ماست و حتی اگر ایشون بفرمایند سر بدهید میدهیم انشالله.
ما آرزویمان این است که لیاقت داشته باشیم در راه فرمان امام خامنه ای جانمان را فدا کنیم.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با اون یازده روز و نامه هایی که تعمدی گم میشد حتما رهبری را قبول دلرد!
عبدالله
موسوی که میگه نخست وزیر امام هستم در اوج جنگ در زمان حیات امام 3 روز قهر کرد که حتی زنش هم نمی دونست کجاست. رییس جمهور وقت رییس قوه قضاییه هم نمی دونست کجاست. هاشمی رفسنجانی رییس مجلس وقت و بزرگترین حامی میرحسین هم نمی دانست کجاستو خاطرات حاج آقا خاطره را بخوانید. تااینکه امام بعداز 3 روز بیانیه داد و از رادیو پخش شد.
احمدی نژاد که کار اداری اش را انجام میداد همه هم میدانستند کجاست. هرچند کارش اشتباه بود
دقیقا میشه بگی احمدی نژاد چطوری فتنه را آغاز کرد؟
وقتی موسوی از بی قانونی گفت احمدی نژاد یه کلام پرسید پسر هاشمی چیکار میکنه؟ وقتی باز هم ادعای قانون مداری کرد مدرک تحصیلی همسرش را رو کرد. همین!
شما طرف مقابل را متهم به بی قانونی کردید ایراد نداشت اما پاسخ طرف مقابل در مود بی قانونی های خودتون ایراد داشت؟!!
چرا یه سوال در مورد پسر عالیجناب سرخپوش انقدر باعث ناراحتی شما اصلاح طلبان شد؟
بله احمدی نژاد فتنه را آغاز کرد همان وقتی که هولوکاست را زیر سؤال برد!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
فتنه گران با خط گرفتن از بی بی سی و البته با استفاده از خط مشی کودتاهای رنگی دراکراین و گرجستان و ...در کتاب جین شارپ از ماهها پیش از شروع انتخابات بر طبل توهم تقلب شروع به کوبیدن کردند و موج شدید شایعات و تخریبهای غیرواقع علیه احمدی نژاد و اعلام پیروزی موسوی در حین رای گیری که حتی شمارش آرا آغاز نشده بود همه نشان از یک نقشه از پیش طراحی شده برای براندازی نظام داشت!شما برای اثبات فساد موسوی و زنش سند بدون عکس رو اصلا قبول میکنی؟فتنه گرها اصل سند رو ول کردنو برای عکس غیرتی شدند غافل ازینکه این بازی هم معنی نداشت وقتی عکسهای تبلیغاتی موسوی دست در دست بانو تو هر گذری به شیوه تبلیغات بلاد کفر دست هزار نامحرم میچرخید!!!
يارو رو توي ده راهش نميدادن سراغ خونه كدخدا رو مي گرفت!!!
مجرم امنيتي شده وكيل وصي نظام!!!البته پرواضحه كه منظور اين مجرم از نظام ,شخص هاشمي بهرماني است كه در 8سال مسئوليت احمدي نژاد بدجوري از احمدي نژاد ضربه خورد و پته خود و خانواده اش روي آب ريخته شد!!!!!
Estonia
کافر همه را به کیش خود پندارد
محمد
این آقای مرعشی همه فتنه گران را آقایان سالم و بی غل و غش می داند و آنها که خدمت کنند را فتنه گر می داند . جناب آقای مرعشی شما امتحان دادید و پیش مردم هم چندین و چندین بار مردود شد نمره زیر صفر گرفت .
محمدخ
Iran, Islamic Republic of
این احمدی نژاد چی بوده و چیکار کرده که اصلاح طلبان هر روز ازش بد گویی میکنن
بابا الان که دیگه احمدی نژاد نیست که /شما تو دوسال چیکار کردید؟
مطمئنا اگر کاندید شود رای خواهد آورد شک نکنید.
دوسال که هیچ ، 18 سال مملکت رو در دست داشتند و باعث بدنامی نظام شدند و هنوز طلبکارند!!
اصولگراها هم ازش بد میگن
تفاوت از زمین تا آسمان است!
افساد طلبا احمدی نژاد رو بخاطر نقاط مثبتش می کوبند اما اصولگرایان واقعی با نقاط ضعفش مخالفت می کنند نقاط مثبتش رو قبول دارند و ستایش می کنند
جواد
امان از نفاق
Romania
این صحبت مرعشی یک اعتراف صریح است به اینکه: هاشمی و خ... و موسوی و کروبی در حق نظام ظلم کردند و در فتنه نقش اساسی علیه نظام داشتند.
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدخ
پاسخ به اين اظهار نظر
۰۰۱۳۹۴-۰۴-۱۶ ۱۲:۲۶:۵۳
بله احمدی نژاد نیست ولی آثار دولت پاکش را داریم می بینیم
Iran, Islamic Republic of
جوابت رو از نمرات منفی ومثبت بگیر برادر
همین نظر در یک سایت دیگه کلی مثبت میگیره با این چیزا نمی شه جواب داد استدلال کنید
آثار دولتش میدونی مال چیه؟؟؟؟
مال چوبهایی بود که لای چرخ دولت نه و ده گذاشتند تا آبروش رو ببرند و بعد کاندیدای خودشون رو بیارن روی کار که اوردند
وقتی جونیور چراغ سبز میداد برای تحریم
وقتی داماد لرستان بیانیه شورش میداد
وقتی رقیب ارای باطله ادعای تقلب میکرد
فکر اثار این حرکات بودن اصلاحطلبهای پرو
ما هم از همون ابتدای پیدایشتون داریم آثار فتنه هاتون رو میبینیم و برای جمع کردن این گند هرسال 9 دی تودهنی میزنیم به تمام فتنه گرا.
دیگه هر ...هم میدونه که دار و دسته تو میخوان نفر اول باشن
امیر علی
اصلاحات هیچوقت نمیتونه بخشی از نظام باشه، چرا که از دوم خرداد 76 تا الان شما اگه شمار اصلاحاتچی های 2آتیشه رو که به دشمنان پناه برده اند رو بشماری رقمش سر به فلک میزنه و این در حالی هم هست که اونائی که تو داخل موندن هم افکارشون دستکمی از اونا که فرار کردن ندارن و حداقل بااونا مرزبندی هم نمیکنن...
تو فتنه88 هم حق و باطل معلوم شد که همه اصلاحاتچی هاا(دقیقاً همه اصلاحاتچی ها)در لباس سبزها و در کنار منافقین و آمریکا و اسرائیل در مقابل نظام ایستادند .
این اصلاحاتچی ها اگه هیچی نداشته باشند چندتا چیز رو دارن و اون هم اینکه
1در جنگ روانی استادن2خیلی بی حیا و ...تشریف دارن3خیلی خیلی هم بی انصاف و بی وجدان هستن...
و البته همین نظام واکنش مردم به رد صلاحیت نا بخردانه حضرت آقای هاشمی را هم دید.....
فقط شما دیدی!!!!اندکی بصیرت آرزوست!
کدوم واکنش؟؟؟!!! نکنه تو هم خواب میبینی؟! خخخخ
عمه من از روحانی حمایت کرد؟؟
... منه که دیگه کسی ...
...مردم اگه اون بابا رو قبول داشتن به خودش رأی میدادن!
حاج آقا براش خاطره تعریف کرده ایشونم باور کرده!
Iran, Islamic Republic of
عجب رویی دارن اینا
ضرب المثل :می زنم که نزنی
Iran, Islamic Republic of
در شرايط تحريم اين همه اختلاس چه معني ميده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كه هنوزم كه هنوزم دنبالش قطع نشده
این همه اختلاس ها ثمره ی فساد های مالی دوران دولت فخیمه ی کار گزارانه...
عبدالکریم خادم پور
چند خط حرف مفت !!!!
s
United States
دقیقا اگر اشتباهی از احمدی نژاد ذکر می شود همونجاهایی که به مواضع و رفتار چندین ساله شما نزدیک شد
ببخشید شما؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
خودتو به راه دیگه نزن مثل بچه خوب حرف درست رابزن بگوکه میخواستید عالیجناب را بجای رهبری جابزنید واز همه چراغ قرمزهای نظام هم که رد شدید فقط راننده کوربود به دیوار خورد!!
اون نظامی هم که ازان دم میزنی همان نظام جنگله دیگه مگه نه؟
احمدی نژاد وطن فروش نیست.به دشمن هم گرا نمیدهد که چطوری با تحریم ملت ایران راوادار به همراهی فتنه کنند.احمدی نژاد باسوروس رفیق نیست.احمدی نژادسعودی لیکس نیست.بازهم میخواهی بگم یادیگه حرف نمیزنی؟
Iran, Islamic Republic of
نظام تو یا نظام من؟ زنده باد آزاده و آزادگی
محمد
سلام. آقای مرعشی را ارجاع می دهم به سوره بقره آيات 11 و 12: چون به آنان گفته شود که در زمین فساد نکنید، می گویند : جز این نیست که ما اصلاحگریم. بدانید که آنان فساد گرند، ولی خود درنمی یابند. قرآن کریم، ترجمه قرآن بر اساس المیزان، چاپ 6/4/1390
Romania
تو دیگه حرف نزن یک تار موی احمدی نژاد میارزد به صدتای شما
من هم موافقم اگر به سال 84 و 88 برگردیم باز هم به احمدی نژاد رأی میدم اما الان دیگه نه با این حال یه موی گندیده اش را به یه رأس فتنه گر نمیدم
جالبه ! اگه فتنه 88 کار شما اصلاح طلبا نبوده حتما زیر سر همشیره گرامی ابوی بنده ست ؟!
آقای مرعشی جنابعالی اول انقلاب ... شود
اصلا بگو فتنه توسط امت حزب الله درست شد و شما با شجاعت و ایستادگی جلوی آن را گرفتی !!!!!!!!!! جناب مرعشی بد جوری توهم زدی داداش به فکر سلامتی خودت باش .......
نظام یعنی چی؟
از نظر اینا نظام یعنی آقای هاشمی و لاغیر؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
راست میگی ؟ ..
آقای مرعشی با توجه به اینکه احمدی نژاد اشتباه کرد اما انشاء الله دوباره می آید و اشتباهات گذشته اش را جبران می کند و برای همیشه مملکت اسلامی را از وجود شما و امثال شما راحت می کند...
سکوت
Romania
خدایا ااااااا این درد رو به کی باید بگیم
فتنه گران دم از رهبری می زنند کی دم از شورای نگهبان و نظام میزند
خدا منافقین رو رسوا کن........
انشا.....
United States
اینکه با سرو صدا رفته بود زندان انهم برای مدت طولانی.
علی
این آقا که خودش از اصحاب فتنه است، صلاحیت ندارد که درباره نظام سخن بگوید! تا چه رسد به اینکه دادستان و وکیل مدافع نظام هم بشود و بگوید فلانی را میبخشد و فلانی را نمی‌بخشد!! درضمن شما و بستگانت به حد کفایت ۸ سال در دولت نهم و دهم کارشکنی کردید!‌ چرا کینه هایتان را به پای نظام مینویسید؟ چرا از جیب نظام هزینه میکنید؟! چقدر هم عدالت بخرج میدهد!! محارب و مقابل کننده با نظام را میبخشد ولی کسی را که بیشترین خدمت را به محرومین کرده نمی‌بخشد! یادمان باشد زمان ایشان مسکن مهر، قانون هماهنگ نظام پرداخت کارکنان، هدفمندی یارانه‌ها، برقراری یارانه‌ها در مقابل افزایش قیمت بنزین! و ... انجام شد! درحالی که در زمان دولت اعتدالتان تا کنون دوبار قیمت بزین افزایش یافته ولی همان یارانه‌ را هم نمیخواهید بپردازید! البته نه اینکه دلتان برای کشور بسوزد بلکه با طرح‌هایی که مربوط میشود به دولت قبل مخالفید!! و حاضرید میلیاردها هزیه کنید و آن طرح را از بیخ و بن بزنید!!!
علی آقا هیچوقت فتنه گر از ضد فتنه گر دفاع نمی کند همیشه فتنه گر از فتنه گر دفاع می کند.
ایرانا
وقتی به روحانی با اون سوابق صلاحیت داده شد به احمدی نژاد با اون خدمات ارزنده و استکبار ستیزی ومردم داری صلاحیت نمی دهند!!!!!!!!!!!!!
شاکری
زرشک
ali
با این حرف مرعشی تازه فهمیدم که احمدی نژاد چه بلایی برسر اشرافی گران آورده ولی آقای مرعشی با این عملکرد روحانی صدای آمدن احمدی نژاد را دوباره باید بشنوی . خوب گوش کن داره میاد.
من موندم چرا آقای احمدی نژاد چند روز پیش اعلام کرد که دیگه علاقه ای به فعالیت های سیاسی و انتخاباتی نداره؟ خیلی ها منتظرشن تا از شر خیلی ها راحت بشن از جمله همین آقای مرعشی.
افضلی
خیلی تحلیل ضعیف وبچه گانه ای است اون از کسی که خودش از لیدرهای یک جناح سیاسی است .
سیاست آنها برجسته کردن اشتباهات احمدی نژاد است اما نمی دانند چگونه این راه راطی کنند وفقط می کنند با دروغ های بزرگتر خود می توانند جامعه را تحت تاثیر قراردهند
اما ملت ایران هرگز ظلم های که شما ودوستانتان در حق این کشور ونظام کردید را فراموش نمی کنند وآنها را قابل مقایسه با خطاهای احمدی نژاد نمی دانند
United States
خیلی جالبه، اصولگرا، اصلاح طلبو فتنه گر دارن بر علیه احمدی نژاد (رییس جمهور قلبها) حرف میزنند. راهتو ادامه بده احمدی نژاد که راهت درسته. ما هم پشتتیم
احمدی نژاد معصوم نیست کار درست و غلط داره
اصولگراهای واقعی بخاطر کارای غلطش نقدش می کنند ولی منکر خدمات و خوبیهاش نیستند اما فتنه گران از سر کینه و حسادت کلا میکوبندش انگار که هیچ کار خوبی نکرده و اتفاقا خوبیهاش رو بیشتر می کوبند
رحیم
Germany
آره راست گفتی شما می خواهید از رهبری استفاده ابزاری کنید ولی بدانید این نظام صاحب داره رسوا خواهید شد اگه احمدی نژاد نباشه احمدی نژادها هستند وبه همراه رهبری پرچم این نظام را به دست صاحب اصلی اش خواهند داد
Canada
می‌خواست نفر اول شود ...
سرباز وطن
اگر حفظ نظام از اوجب واجبات است، بنابراین ضربه زدن به آن و مقابله با آن از بزرگترین محرمات است. کاری که عده ای معلوم الحال در سال 88 انجام دادند و هنوز هم حاضر به پذیرش اشتباهشان نیستند. نظام اسلامی هیچ گاه از امثال موسوی و کروبی و کسانی که قصد ضربه زدن به آن را دارند نخواهد گذشت... والعاقبة للمتقین...
سید
United Arab Emirates
لطفا شما هم از رهبری مایه نزارید احمدی‌نژاد. مردمی ترین رییس جمهور تاریخ کشور ایران بود، اشتباهات و گناهان شما با احمدی‌نژاد نژاد قابل قیاس نیست شماها خیلی گناهتون سنگینه. لطف رهبری و نظام شامل حالتون شد تا حالا زنده این. برو خداراشکر کن و اینقدر مظلوم نمایی نکنین. جرم شما خیانت به شهدا. ملت. رهبری و کشور بود و ما هنوز فراموشتون نکردیم.
احمدی نژاد مردمی ترین رئیس جمهور بود البته بعد از آقا وشهید رجایی
محمد حسین
فتنه مغز م.... را تکان داده ،...
محمدیان
Romania
شما برای صدا زدن اسم آقای احمدی نژاد باید ...
رحیم
اگر صد امثال تو داردسته هاشمی و همپالکی شما جمع شوید انگشت کوچک احمدی نژاد نمیشوید
تقی پور
مگه این یارو مرعشی زندست اگه هست پس چرا تو دولت کارگزاران-اصلاح طلب روحانی پستی نداره آخه اکثر فتنه گرا ودوستداران فتنه تو این دولت سهمی دارن عجیبه والله!!
ب ش
آخه این یکی خیلی تابلوه والا معاونش می کرد
البته بعید نیست مشاورش باشه توخفا
علیرضا-کاشان
حاج محمود خاری در چشمان دشمان سید علی است
کور شوید
کور شوید
کور شوید
احمدی نژادهرچه بود نامردنبود خائن نبود پول ورشوه نمی گرفت درصف فتنه گران نبود . خیلی هم مردم دوست بود وبه کشور وملتش خیانت نکرد .ولیکن کوس رسوائی شماها تاپایتخت امریکا واسرائیل هم رسیده است .بهتر است فک خودرا ببندید.