جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۷
شکست آل‌سعود قطعی شد؛

'تجاوز سعودی‌ها به یمن تا فردا متوقف خواهد شد'

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 418682
در پی افزایش فشارهای مردمی و دیپلماتیک علیه مقامات سعودی، حملات به یمن تا فردا چهارشنبه متوقف خواهد شد.
به گزاش جهان، یک منبع آگاه در گفتگو با پایگاه عربی الوقت اعلام کرد، در پی افزایش فشارهای مردمی و دیپلماتیک علیه مقامات سعودی و بی نتیجه ماندن حملات هوایی علیه مردم بی پناه یمن، این حملات حداکثر تا فردا چهارشنبه متوقف خواهد شد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، در ادامه افزود در حال حاضر گفتگوهایی به صورت فشرده درجریان است و سعی می شود با اعمال فشار علیه ریاض، این جنگ تا فردا متوقف شود.

شایان ذکر است، موج حملات هوایی ریاض علیه مردم یمن از چهارهفته پیش آغاز شده و تاکنون هزاران کشته وزخمی برجای گذاشته است.

از سوی دیگر، معاون عربی - آفریقایی وزیر امور خارجه پیش بینی کرد حملات نظامی عربستان سعودی به یمن در ساعات آینده متوقف شود .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حسین امیر عبداللهیان در آغاز نشست سه جانبه معاونان وزرای خارجه ایران ،‌سوئیس و سوریه افزود: تحولات یمن یکی از موضوعاتی است که دستگاه دیپلماسی کشورمان به آن توجه دارد و خوش بین هستیم که در ساعات آینده در پیرو مجموع تلاش هایی که شده است شاهد توقف حملات نظامی به یمن باشیم .

وی اضافه کرد : ما خوشبینیم که در ساعات آینده شاهد آن باشیم که گروه های مختلف یمنی بر سر میز مذاکره گرد آیند و برای تقویت روند سیاسی در این کشور تلاش کنند .

امیرعبداللهیان در پایان ابراز امیدواری کرد خوش بینی در خصوص توقف حملات نظامی به یمن در ساعات آینده به نتایج روشن و مشخصی برسد .

نشست سه جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران ، سوئیس و سوریه با هدف بررسی راهکارهای ارسال گسترده تر کمک های انسان دوستانه بین المللی به سوریه در وزارت امور خارجه در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فان حزب الله هم الغالبون
لعنت خدا بر آل سعود
لعنت خدا بر آل سعود / به امید حق نابودی آل سعود را بزودی شاهد خواهیم بود
ال سعود و جهنم
خبرگزاری ها از پایان حمله خبر داده اند و این نشاندهنده شکست ال سعود می باشد که حمله ای با ده ها کشور متخاصم بر علیه یمن را شروع و اکنون بدون گرفتن هیچ نتیجه ای پایان ان را اعلام کرد و این اولین شکست بعد از مرگ عبدالله و به قدرت رسیدن سلمان وهابی می باشد و به امید خدا شکست های پی در پی بعد از این باعث خواهد شد تا ال سعود به یکباره به جهنم وارد شوند .
پیروزی نزدیک است
انشالله که به همین زودی ها خبر نابودی و فرار و دستگیری آل سعود را جهانیان خواهند دید .
اخبار یکطرفه-واقع بین باشید
Russian Federation
خداوند ریشه ظلم وظالم را از روی زمین برکند