جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱
بذرپاش در جمع دانشجویان «طرح ولایت»:

PMD به دولت اصلاحات بر می‌گردد

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 436781
عضو هیأت رئیس مجلس تأکید کرد: اتهام غربی‌ها به ما، درباره استفاده غیرصلح‌آمیز از هسته‌ای و موضوع PMD به قبل از سال ۲۰۰۳ و در زمان دولت اصلاحات برمی‌گردد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش در جمع دانشجویان دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی «طرح ولایت»، با اشاره به سابقه پرونده هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: دوستان دولت اصلاحات باید پاسخگوی رفتار خود در مورد این فشاری که به کشور رفته است، باشند.

وی در توضیح این مسئله گفت: همه اتهامات مربوط به استفاده غیرصلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای به عدم دقت در خرید ماشین‌های سانتریفیوژ دست دوم که در کشور مبدأ با آن با درصد بالا غنی‌سازی انجام شده بود و رئیس جمهور هم در تلویزیون به آن اشاره کرد، برمی‌گردد و موضوع PMD هم به قبل از سال ۲۰۰۳ مرتبط می‌شود.

عضو هیأت رئیس مجلس ادامه داد: کشور ۱۲ سال است که درگیر رفع این چالش است؛ حال این افراد مدعی شده اند که ما یک بحران سخت را حل کردیم! بله، به دنبال رفع بحرانی هستید که به دست خودتان و دوستان خودتان اتفاق افتاده بود و تیم مذاکره کننده قبلی هم مشغول رفع آن بود.

بذرپاش تصریح کرد: خودشان بحران را ایجاد کرده‌اند و بعد از سال ۸۸ هم با فشار بر کشور و ایجاد فتنه و ترغیب غرب به تحریم ایران، باعث صدور قطعنامه ۱۹۲۹ علیه ملت ایران شدند؛ قطعنامه ای که منشأ تحریم های اخیر است که تیم مذاکره‌کننده و مسئولین درصدد رفع آن هستند.

وی با بیان اینکه با اطلاعات غلط و بعضاً ناقص درصدد قلب تاریخ هستند، خاطرنشان کرد: دوستانشان بحران ایجاد کردند و باعث رفتن پرونده به شورای امنیت شده‌اند و حالا، طلبکار زمین و زمان شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دست و پا زدن غرق شدگان دلواپس چقدر زیباست.