جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

‫بیانیه حزب الله سایبر درمورد وقایع دیروز مجلس‬

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 270163
به سران قوا یادآوری می کنیم؛ وقتی پدر برای جنگ با گرگ ها آماده می شود و خانه را به دست فرزندان ارشد می سپارد ، بازی کودکانه پسرهای بزرگ با عروسک های خاله زنکان، گرگ ها را خوشحال خواهد کرد که امشب هم می گذرد و پدر شکارش عقب خواهد افتاد. همین.
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بیانیه حزب الله سایبر در پی اختلافات علنی برخی مسئولین
 
پس از اتفاقات پیش آمده در چند ماه اخیر و رفتارهای اختلاف آفرین و تشنج زای مسئولین اجرایی کشور و سران قوا ، علی رغم تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص وحدت و عدم تشنج آفرینی ، متأسفانه بار دیگر در مورخ ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۱ در صحن علنی مجلس ، اعلان اختلاف و تسویه حساب شخصی  مسئولین قوا ، در اوج افتخارات ایران اسلامی که در یک پیچ تاریخی در حال تغییر ذائقه ملت های « استعمار شده » به امت های « استکبار ستیز » است، قلب همه دلسوزان این نظام ولایی را به درد آورد و در قعر یأس و نا امیدی دشمنان نظام ، بار دیگر بارقه امیدی در جبهه های کفر و نفاق دمید و دهان های خون آلود رسانه های سخیف شان را برای طعنه به این انقلاب اسلامی ۳۴ ساله آب انداخت.
 
لذا حزب الله سایبر قاطعانه این حرکت های آگاهانه را محکوم نموده و ضمن عرض بیعت مجدد با قلب دردمند ولی امر مسلمین جهان ، حضرت امام خامنه ای دامت برکاته ، نکات زیر را یادآور می شود.
 
۱- در محضر پروردگار عالم عرضه می داریم؛ امت انبیاء و اوصیاء پیشین ، چون درگیر آزمایش های الهی شدند، استقامت پیشه نکردند و به حجت خدا پشت نمودند و زوال خویش را رغم زدند. حتی در عصر حضرت خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم ، امت پیامبر در قبال اهالی سقیفه سکوت اختیار کردند و سپس با امیرالمؤمنین و حضرت فاطمه زهرا و فرزندان بزرگوارشان علیهم صلوات الله اجمعین چنان کردند که ندبه اش نصیب اهل معرفت است، اگرچه در همه زمان ها معدود مؤمنان مستحکمی پرچم حق را برافراشته نگاه داشتند. اما اکنون از پس قرن ها انتظار زمان و زمین ، مردمان ایران اسلامی در عصر غیبت حجت الله الاعظم ارواحنا فداه ، در حال جشن گرفتن سی و چهارمین سالگرد استقرار نخستین حکومت سراسری اسلامی هستند که آرزوی عملی شده پیامبران و صالحان است. انقلابی که رفته رفته پرچم حق باوری و حق محوری را در گوشه گوشه جهان بلند می کند و خفتگان و مستضعفان را از خواب غفلت بیدار می سازد، تا ان شاء الله مقدمه ای باشد برای ظهور آن منجی عالم عجل الله تعالی فرجه الشریف. مردمانی دین سالار که به لطف الهی و با مدیریت رهبرانی از جنس انبیاء و نائبان امام زمان (عج) یعنی امام خمینی سلام الله علیه و امام خامنه ای حفظه الله تعالی توانسته اند آزمایش های سختی چون تفرقه های قومیتی و مذهبی ، جنگ های نظامی ، سیاسی ، فرهنگی ، اعتقادی و اقتصادی را یکه و یک تنه پشت سر بگذارند. بارالها ما این نعمت بی بدیل را حقیقتا شاکریم و شکر عملی خویش را در این دهه مبارک فجر ، با اطاعت بیش از پیش از رهبری پیامبرگونه پیشوایمان ، امام خامنه ای و حضوری دشمن شکن و شگفت آفرین در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به نمایش گذارده و خواهیم گذاشت.
 
۲- در محضر بقیة الله الاعظم ، حضرت امام زمان عجل الله فرجه عرضه می داریم؛ ما منتظران ظهور شما ، به امر شما که فرمودید: « در حوادث و رخدادهایی که واقع می شود به روایت کنندگان حدیث ما رجوع کنید که آنان حجت من بر شمایند و من حجت خدا بر آنانم. » و بر اساس محکمات دین مبین اسلام ، جایگاه « ولایت فقیه » را که همان جایگاه ولایت رسول الله (ص) و جایگاه امامت شماست ، از جان پذیرفته و ولی فقیه حکیم مان که وی را نائب شما می دانیم، جانانه اطاعت و پشتیبانی می نماییم. اما عده ای که نام شما بر دهان شان بسیار می چرخد ، اگر چه بوسه بر دستان نائبتان را در آغاز راه افتخار خویش می دانستند ، اکنون برای بردن نام ولی فقیه به لکنت افتند و در قبال این جایگاه والا دورویی و لجبازی پیشه کرده اند. ما به محضر شما از لسان ره‌برمان عرض می کنیم: « اى سيد ما! اى مولاى ما! ما آنچه بايد بكنيم، انجام مي‌دهيم؛ آنچه بايد هم گفت، هم گفتيم و خواهيم گفت... سيد ما، مولاى ما، دعا كن براى ما؛ صاحب ما توئى؛ صاحب اين كشور توئى؛ صاحب اين انقلاب توئى؛ پشتيبان ما شما هستيد؛ ما اين راه را ادامه خواهيم داد؛ با قدرت هم ادامه خواهيم داد؛ در اين راه ما را با دعاى خود، با حمايت خود، با توجه خود، پشتيبانى بفرما.»
 
۳- به ولی امرمان ، حضرت امام خامنه ای عرض می نماییم؛ شما در طی امسال چندین بار مسئولین کشور و سران قوا را به لحظه شناسی ، وحدت و دوری از اختلاف فرا خواندید ، اگر چه در ظاهر سرهایی تکان داده شد و پیام هایی نوشته شد، اما کار چنان بالا گرفت که  در تاریخ ۱۰ آبان امسال فرمودید: « بايد اختلافات به حداقل برسد. البته اختلاف نظر، فراوان است؛ هيچ اشكالى هم ندارد - دو نفر مسئولند، رفيقند، اختلاف نظر هم دارند؛ هميشه هم بوده است - اما اختلاف نظر نبايد به اختلاف در عمل و اختلاف در برخوردهاى گوناگون، به اختلاف علنى، به گريبانگيرى، به مچگيرى در مقابل چشم مردم منتهى شود؛ چون آن اختلافات آنقدر اهميت ندارد. يك وقت يك چيزهاى مهمى است، خب مردم بايد مطلع شوند؛ اما اين اختلافاتى كه انسان مى‌بيند بين اين حضرات هست، چيزهائى نيست كه اينقدر اهميت داشته باشد كه حالا با ادعاهاى گوناگون، ما اينها را بزرگ كنيم، جلوى چشم مردم نگه داريم، به اينها اهميت بدهيم؛ كه اهميتى هم ندارد. اختلافات را نبايد علنى كرد؛ اختلافات را نبايد به مردم كشاند؛ احساسات مردم را نبايد در جهت ايجاد اختلاف تحريك كرد. از امروز تا روز انتخابات، هر كسى احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار بگيرد، قطعاً به كشور خيانت كرده. » نکند در دل خود خطبه ۹۷ نهج البلاغه را از لسان امیرالمؤمنین علی علیه السلام به یادآرید که به اهالی کوفه فرمود: « مصالحتان را بر شما مى خوانم از آن فرار مى كنيد، با موعظه هاى رسا شما را نصيحت مى كنم از آن پراكنده مى گرديد، و به جهاد با متجاوزان ترغيبتان مى كنم هنوز حرفم به آخر نرسيده مى بينم همچون قوم سبا پراكنده مى شويد! به جلسات خود بازگشته، يكديگر را از پند و اندرزى كه داده شده ايد فريب مى دهيد و غافل مى سازيد. بامدادان شما را مستقيم مى نمايم شامگاهان مانند كمان كژ به سويم بازمى گرديد. اصلاح كننده عاجز شده و شنونده غيرقابل انعطاف گشته. » ما مطیع امر شما و مخالف سر سخت اختلاف آفرینی و خیانت بوده و هستیم. و در یک بیت خطاب تان می نماییم:
 
چشم بد دور، عمرتان بسیار ، کس نبیند ملالتان آقا       ما نمردیم خون دل بخوری ، تخت باشد خیالتان آقا
 
۴- به سران قوا یادآوری می کنیم؛ وقتی پدر برای جنگ با گرگ ها آماده می شود و خانه را به دست فرزندان ارشد می سپارد ، بازی کودکانه پسرهای بزرگ با عروسک های خاله زنکان، گرگ ها را خوشحال خواهد کرد که امشب هم می گذرد و پدر شکارش عقب خواهد افتاد. همین.
 
۵- از رسانه های پایبند به ارزش های انقلابی خصوصا رسانه های مجازی خواستاریم؛ اگر چه اطلاع رسانی شفاف و دقیق و سریع از وظایف ذاتی رسانه های حقیقت طلب بوده و هست، اما گاهی با چاشنی بصیرت می توان حقیقت را با تحلیل ها و حذف زوائد و برخی حاشیه های به دور از متن ، آن چنان بیان کرد که بذر افشانی تفرقه و اختلاف تلقی نشده و روباه پیر مکار ، انگلیس خبیث و شاگردانش را شادمان نسازد. لذا امید است در این اتفاق و اتفاقات مشابه با محکوم کردن یکپارچه اختلاف افکنی ها ، به سران قوا و مسئولین کشور ثابت شود که نمی توانند با موج سواری و سوء استفاده از رسانه ها و خصوصا رسانه های مجازی در لحظه های حساس نزدیک به انتخابات ، فضای آرام و عقلانی کشور را به یک فضای هیجانی و غبارآلود مبدل سازند.
 
۶- خطاب به بنگاه شایعه پراکنی انگلیس خبیث و سایر رسانه های داخلی و خارجی ضد انقلاب می گوییم؛ شادمانی تان از این چنین اتفاقاتی بسیار کوتاه و گذراست ، چرا که درست یک هفته پس از این ماجرا خیل چند ده میلیونی مردم ایران از روی لنز های فریبکارانه دوربین هایتان گذشته و حماسه ای دیگر خواهند آفرید تا مجبور شوید با حسرت فراوان سر جایتان بنشینید.
 
۷- به ملت بزرگوار ایران اسلامی و امت حزب الله عرض می نماییم؛ چنان که تا کنون چشم ها و گوش هایمان به لسان مبارک ولی مان ، حضرت امام خامنه ای بوده است ، پس از این نیز چنین خواهد بود . دنیا در فتنه ۸۸ در حیرت ماند که چگونه امت اسلامی واسطه خواص را کنار زد و بی واسطه با امام خویش پیوند خورد و این پیوند و بیعت پایدار ان شاء الله در روز ۲۲ بهمن ، به شیوه ای شگرف و الگوساز برای همه ملت هایی که چشم امیدشان به این مرز پرگهر است ، نمودی دگرباره خواهد داشت.
 
و السلام علی من اتبع الهدی
حزب الله سایبر – ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موسوی -- اصفهان
Iran, Islamic Republic of
هر دو طرف اشتباه فاحشی کردند اما تکرار این جمله معروف بگم بگم توسط رییس مجلس شما را یاد بغضا " لابیک نمی اندازه و ناخداگاه مشخص نمیکنه بعضیها تو کدوم گروهند
لطفاً حزب الله سایبر را معرفی بفرمائید.
جانا سخن از زبان ما می گویی.ما گوش به فرمان رهبرمان هستیم