سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

آغاز لیگ دسته اول فوتبال با تیم‌های بدهکار!

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 380567
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران با حضور باشگاه‌های بدهکار از ۱۲ مهر آغاز خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، لیگ دسته اول فوتبال ایران ۱۲ مهر آغاز می شود این در حالی است که هنوز وضعیت تیم‌‌های بدهکار مشخص نشده است. این در حالی بود که کمیته مسابقات سازمان لیگ بارها اعلام کرد اگر باشگاه‌های بدهکار وضعیت بدهی‌شان را مشخص نکنند اجازه حضور در مسابقات را به این تیم‌ها نخواهد داد.

روز گذشته نیز غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ اعلام کرد اکنون طبق آئین‌نامه باشگاه‌های بدهکار لیگ دسته اول، دوم و سوم تعلیق شده‌اند و حق حضور در مسابقات را ندارند. رئیس سازمان لیگ هم از رئیس کمیته انضباطی خواسته که سریع‌تر وضعیت تیم‌های بدهکار را مشخص کند.

این در حالی است که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال نسبت به باشگاه‌های بدهکار در لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم مماشات به خرج می‌دهد و همین مساله باعث شد که مدیران باشگاه‌های بدهکار بدون دغدغه به کارشان ادامه می‌دهند و اقدام‌های لازم را برای پرداخت بدهی‌شان انجام نمی‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *