پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

روزنامه شرق عذرخواهی کرد

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 390764
مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب شرق عذرخواهی کرد.
روزنامه شرق عذرخواهی کرد
به گزارش جهان، مهدی رحمانیان، مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب شرق در شماره امروز این روزنامه درباره ضمیمه‌ ۱۶صفحه‌ای روز ۱۸آبان شرق تحت عنوان «رمزگشایی از تفکر «داعش»» نوشته است: هرچند، مجموعه دیدگاه‌های انتشاریافته در این ضمیمه، در چارچوب قانون بود اما با معیار «قانون مطبوعات» و چارچوب‌های تعیینی آن، در انتخاب برخی کارشناسان، قصوری صورت گرفت و از آنجا که «شرق» همواره خود را ملزم به فعالیت در چارچوب سیاست‌های رسانه‌ای نظام می‌داند، اینجانب مراتب پوزش خویش بابت این قصور را اعلام می‌کنم.

وی توضیح بیشتری درباره علت عذرخواهی خود نداده است اما به نظر می رسد، علت این پوزش، حضور پررنگ تحلیلگران شبکه دولتی انگلیس در ضمیمه روزنامه شرق باشد.

یکی از آنها، سعید برزین نام دارد که از همكاران باسابقه و کنونی شبكه دولتی انگليس و پای ثابت تحلیل های آن است و دیگری کامران متین از همفکران وازرت خارجه انگلیس و تحلیلگر شبکه دولتی آن است.

ردپای علنی BBC‌ در برخی روزنامه‌های داخلی! + فیلم

گفتنی است، رسانه دولتی انگلیس در راستای پیگیری سیاست تفرقه افکنانه لندن بین مسلمانان، از گروهک تروریستی داعش با عنوان "شبه نظامیان سنی"، "شورشیان سنی" و "پیکارجویان" یاد می کند و حاضر نیست این گروه را تروریست بنامد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *